1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. بالاخره مرسدس بنز از کلاس S کوپه جدید خود رونمایی کرد

بالاخره مرسدس بنز از کلاس S کوپه جدید خود رونمایی کرد

26 بهمن 1392
  • 4

در چند هفته اخیر مرسدس‌بنز کلاس S کوپه بسیار پر خبر بود و عکس‌های جاسوسی بسیاری از آن منتشر می‌شد اما بالاخره این خودرو به صورت رسمی رونمایی شد و عکس‌هایی از آن منتشر شده که چهره واقعی و نهایی این خودرو را نشان می‌دهد.

در قلب این آلمانی زیبا یک پیشرانه 8 سیلندر 4.6 لیتری قرار دارد که می‌تواند حداکثر 455 اسب‌بخار و 700 نیوتن‌متر را تولید کند اما متاسفانه هنوز مرسدس‌بنز اعداد و ارقام بیشتری در مورد شتاب و یا حداکثر سرعت آن اعلام نکرده است.

روی مرسدس‌بنز کلاس S کوپه سیستم تعلیق Magic Body Control قرار دارد که جدیدترین سیستم مرسدس‌بنز است و قبل از آن برای اولین بار روی کلاس S نصب شده بود و حال مدل کوپه از همین سری به این سیستم مجهز شده است. مرسدس‌بنز ادعا دارد که به کمک این سیستم، کلاس S کوپه می‌تواند قابلیت مانور در حد یک موتور سیکلت را داشته باشد.

اگر بخواهیم از امکانات و تجهیزات نصب شده روی این خودرو بگوییم باید گفت که کلاس S کوپه مجموعه‌ای از آخرین تکنولوژی‌های مرسدس‌بنز است و روی آن سیستم‌هایی نظیر Distronic Plus، Steer Assist، Stop&Go Pilot، Bas Plus، Active Lane Keeping Lane و Night View Assist نصب شده است که هر کدام از آن‌ها برای خود تکنولوژی‌های پیچیده‌ای هستند که روی آخرین مدل‌های مرسدس‌بنز نصب شده‌اند.

مرسدس‌بنز قصد دارد کلاس S کوپه را با مدل 2015 و از ماه نوامبر سال جاری میلادی راهی بازار کند و با وجود اینکه قیمت آن هنوز اعلام نشده اما به نظر می‌رسد برای مدل‌های S63 AMG قیمتی نزدیک به 100 هزار پوند برای آن در نظر گرفته شود.




نظرات

  • مهدی بی ام دبلیو مهدی بی ام دبلیو (31 تیر 1393 ساعت 18:40)

    خیلی خوبه.

  • تختگاز تختگاز (9 آذر 1393 ساعت 13:36)

    واقعازیباست.امیدوارم کانسپت نمونه.

  • نیماااا ضد نیماااا ضد (26 اردیبهشت 1393 ساعت 16:15)

    اوفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف

  •  مهدی درویشی مهدی درویشی (24 اسفند 1392 ساعت 13:34)

    سلام خسته نباشید اگر می شه بنز های جید تر یا متاوتی در سایت بگزارید.
    جدید ترین وخدرو های دیگر شرکت سیتروئن در سال های گذشته یا از سال 2009الی2014 در سایت بگزارید.
    اگر باز هم می شود تمامی خودرو های روز دنیا درسایت بگزارید.
    اگر می شود عکسهای بیشتری از ماشین ها در سایت بگذارید.
    باتشکر