1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. مهمانان جدید ریگان برای بازار خودرو ایران

مهمانان جدید ریگان برای بازار خودرو ایران

14 اسفند 1395
  • 0

شرکت ریگان خودرو سال 1386 آغاز به کار کرد. فعالیت اصلی این شرکت در زمینه‏ های طراحی و توسعه، ساخت و تولید و مونتاژ، خرید و فروش و توزیع، صادرات و واردات و بازرگانی وسایل نقلیه و قطعات و اجزای وابسته است.

 مهمانان جدید ریگان برای بازار خودرو ایران

در سال 1392 پس از یک دوره وقفه در فعالیت‌های شرکت به دلیل شرایط حاکم بر صنعت خودرو به ویژه صنایع خودروسازی کرمان و همچنین گسترش همکاری شرکت‌های گروه صنایع خودروسازی کرمان با شرکت‌های معتبر خودروسازی چین، با تعریف ماموریت جدید، شرکت ریگان خودرو از سوی صنایع خودروسازی کرمان به منظور تأمین موتور و گیربکس خودروهای تولیدی شرکت کرمان موتور با برند JAC، مذاکرات با شرکت DAE به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده موتور و گیربکس میتسوبیشی در چین را آغاز کرده که در همین راستا در ابتدای سال 1394 موفق شد با مشارکت شرکت مذکور و ایجاد تغییرات در مدیریت شرکت ریگان خودرو با همکاری فنی و سرمایه‌گذاری مشترک، برای تولید موتور و گیربکس با دانش فنی میتسوبیشی فعالیت خودر را در این زمینه آغاز کند. مضافا اینکه در زمینه تولید گیربکس اتوماتیک نیز درصدد راه‏اندازی خطوط تولید یک مدل از محصولات ZF است. همچنین در زمینه ساخت خودروهای سواری در کلاس‌های مختلف، شرکت ریگان خودرو با چند خودروساز آسیایی و اروپایی مذاکره کرده که در همین راستا با اتمام مطالعات فازی، طرح نهایی شامل برنامه‏ریزی 2 ساله تا تولید اولین محصول خودرویی را به سرانجام رسانده است و قصد دارد جایگاه برتر کیفی در این حوزه از صنعت را کسب کند.

 مهمانان جدید ریگان برای بازار خودرو ایران

فعالیت‌ها و محصولات ریگان‌خودرو

در حال حاضر شرکت ریگان خودرو با همکاری کمپانی‌‌های Leopaard و Hawtai چین قصد تولید خودرو‌های CS10 و A25 در کلاس SUV شهری دارد. در همین راستا خودروی Terracan که یک SUV بزرگ با قابلیت‌های آفرود است را برای بازاریابی و بررسی شرایط فروش در این کلاس به نمایش گذاشته است. از دیگر برنامه‌‌های این شرکت، تولید انواع قوای محرکه با قابلیت استفاده ‌روی انواع خودروهای سواری است که هم اکنون و برای اولین محصول، موتور 5/1 لیتری توربو با استاندارد یورو 5 در دستور کار قرار گرفته است. طرح‏ریزی خطوط تولید گیربکس‏های اتوماتیک نیز از دیگر برنامه‌‌های شرکت است که در کلیه موارد یاد شده فازهای مطالعات و پیش‌نیاز پروژه به پایان رسیده و تمامی طرح‏های یاد شده در فاز آغازین قرار دارند.

 مهمانان جدید ریگان برای بازار خودرو ایران

منبع:عصرخودرو



نظرات