1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. خودروی جدید رنو ، تلیسمان در ایران معرفی شد

خودروی جدید رنو ، تلیسمان در ایران معرفی شد

5 مهر 1395
  • 2

محصول جدید و زیبای رنو با نام “تلیسمان” با حضور مدیران ارشد رنو و اصحاب رسانه در تهران رونمایی شد.

 منبع:دنیای خودرو

به گفته جمشید حسینی برنامه فروش این محصول تا پایان سال یک هزار دستگاه است که قیمت آن از ۱۶۵میلیون تومان شروع شده و تا ۱۷۹ میلیون در آپشن‌های مختلف عرضه خواهد شد.

گفتنی است فروش این محصول از شنبه هفته آینده شروع خواهد شد.

به گفته مدیران ارشد رنو، تامین قطعات یدکی برای این محصول از قبل انجام شده و در تمام مراکز خدمات پس از فروش موجود است. حسینی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد مونتاژ رنو تلیسمان در کشور گفت: رنو برنامه جامعی برای مونتاژ محصولات مختلف در ایران دارد ولی فعلا تالیسمان در برنامه مونتاژ نیست.

این خودرو ۱٫۵ تنی شتاب صفر تا صد ۷٫۹ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتر در ساعت را فراهم خواهد کرد. سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه گانه، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید، سقف پانورامیک با تنظیم برقی، آینه های جانبی تاشوی برقی با گرم کن و سنسور ضد نور به صورت استاندارد تعبیه شده است. سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلو، سیستم پیشرفته کمکی راننده شامل کروز کنترل، سیستم کمکی پارک، ترمز اضطراری فعال، دوربین دید عقب و … از دیگر آپشن های این خودرو است.

قرار است این خودرو در مدل معمولی با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان و در مدل فول ۱۷۹ میلیون تومان از اوایل هفته آینده وارد بازار شود. جمشید حسینی، مدیرعامل شرکت نگین خودرو ضمن اعلام خبر بالا در مورد نحوه فروش این خودرو گفت: تلیسمان فقط به صورت قطعی فروخته خواهد شد.

منبع:دنیای خودرو



نظرات

  • علی علی (6 مهر 1395 ساعت 21:42)

    قیمت این خودرو در فرانسه از 28000 یورو شروع میشه که به پول ایران تقریبا باید 110 میلیون تومن قیمت داشته باشه!

  • ایرانی تحقیر شده ایرانی تحقیر شده (5 مهر 1395 ساعت 16:02)

    این خودرو در فرانسه مطمئناً بیش 45.000.000 تومان نیست که به ما ایرانیهای تحقیر شده 180.000.000 انداخته میشود . واقعا متأسفم برای خودم و برای مردمم .