1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رنو کوئید جایگزینی برای پراید

رنو کوئید جایگزینی برای پراید

25 شهریور 1394
  • 0

مدیر خاورمیانه رنو گفت: قصد داریم، خودرو رنو کوئید را برای جایگزین شدن با خودرو پراید ارائه دهیم.

مین آزاد: رنو می خواهند با تولید خودرو ارزان کوئید این خودرو را در ایران جایگزین پراید کند. از طرفی این شرکت قصد دارد با تولید رنو سیمبل، داستر جدید، ساندرو، کیلیو و کپچر سبد محصولاتش را در ایران افزایش دهد.

در صورت استقبال از مگان جدید رنو این خودرو را هم در ایران تولید خواهد کرد. در این راستا مدیرخاورمیانه رنو تاکید دارد که برنامه بسیار جدی برای پلت فرم کلاس a در ایران را دارند.

پیمان کارگر، با اعلام این خبر گفت: "کوئید" برای اینکه بتواند جایگزین پراید شود باید بالای 80 درصد در ایران ساخت داخل شود این خودرو هم اکنون در هند 95 درصد ساخت داخل شده است.

مدیر خاورمیانه رنو و مدیر عامل رنو در ایران افزود: کوئید با تکنولوژی روز و ایمنی بالا می تواند بهترین محصول برای جایگزین شدن با پراید باشد قیمت این خودرو با توجه به امکاناتش بین 25 تا 30 میلیون تومان خواهد بود .

او ادامه داد: فکر می کنیم تولید این خودرو ظرف مدت کمی به 100 هزار دستگاه در سال برسد و طی چند سال به تیراژ 300 هزار کوئید در سال خواهیم رسید .

کارگر با اشاره به اینکه برنامه کوتاه مدت ما در سایپا هم به ساندرو بر خواهد گشت، گفت: این خودرو دومین ستون محکم رنو پس از تندر 90 در ایران خواهد بود.

وی تاکید کرد: خودرو هایی را که قصد تولید آن را نداریم یا می خواهیم با واردات بازار را محک بزنیم اکثرا توسط نگین خودرو وارد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: طی دو سال می خواهیم رنو کپچر و کلیو را در ایران خودرو و مدل جدید داستر را در پارس خودرو عرضه کنیم .

مدیر خاورمیانه رنو گفت: با این محصولات به علاوه تندر معمولی، فیس لیفت تندر 90، وانت تندر 90 و ساندرو ظرفیت 150 هزار دستگاهی در کارخانه شمالی ایران خودرو که محصولات رنو را تولید می کند و 150 هزار دستگاهی در پارس خودرو پر می شود.

کارگر افزود: در آن زمان باید خطوط و کارخانه های جدید وارد مدار تولید رنو شوند .پیش بینی می کنیم شش ماه ساندرو کار داشته باشد تا به تیراژ حداکثری برسد کپچر و کلیو و داستر هم دو سال کار دارند.

مدیر رنو خاورمیانه خاطرنشان کرد: در سال آینده ما حداقل 150 هزار خودرو رنو را در ایران تولید می‌کنیم و دو سال دیگر به تولید 300 هزار دستگاه در سال خواهیم رسید . در کنار پلت فرم کیلیو و کپچر که پلت فرم b محسوب می شوند. برای پلت فرم c ، داستر جدید و همچنین رنو سیمبل را در برنامه داریم .



نظرات