1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رنو کولئوس جدید در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی خواهد شد

رنو کولئوس جدید در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی خواهد شد

9 دی 1395
  • 3

نگین خودرو به‌عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران قصد دارد حضور گسترده‌ای در نمایشگاه خودروی تهران داشته باشد و رنو کولئوس، جدیدترین شاسی‌بلند رنو در ایران را در این نمایشگاه رونمایی کند.

نگین‌خودرو با رونمایی کولئوس به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه خودرو تهران شرکت نگین خودرو قصد دارد حضور گسترده‌ای در نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب داشته باشد و در غرفه‌ای به وسعت 1000 مترمربع، طیف گسترده محصولات رنو فرانسه را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهد.

رنویی‌ها در این نمایشگاه قصد دارند در کنار نمایش خودروهای رنو در ایران، از رنو کولئوس، شاسی‌بلند جدید و لوکس رنو نیز برای نخستین بار در ایران رونمایی کند، خودرویی که به دنبال موفقیت تلیسمان در بازار ایران، برگ برنده رنو در بازار شاسی‌بلند ها خواهد بود.

نگین‌خودرو با رونمایی کولئوس به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید

برای این خودرو رنو از یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر بهره برده است که می‌تواند 170 اسب بخار قدرت و 233 نیوتون متر گشتاور تولید کند تا به این ترتیب کولئوس خودرویی در حد و اندازه رقبای خود در این کلاس باشد؛ ضمن آنکه مصرف سوخت متوسط 8.1 لیتری این شاسی‌بلند 1.6 تنی نشان می‌دهد با خودروی کم‌مصرفی طرف هستیم. در زمینه گیربکس، رنو بار دیگر از تجربیات و دانش خود در زمینه تولید گیربکس بهره گرفته و بر روی کولئوس شاهد عرضه گیربکس CVT با نام اختصاصی X-Tronic هستیم.

کولئوس از سیستم چهارچرخ متحرک هوشمند بهره می‌برد و راننده می‌تواند متناسب با شرایط جاده و نیاز خود آن را بر روی وضعیت دوچرخ متحرک (برای جاده‌های معمولی و تردد در شهر)، چهارچرخ متحرک هوشمند (برای تردد در مسیرهای لغزنده) و قفل دیفرانسیل (برای شرایط آفرود و زمین‌های گلی) قرار دهد. در زمان تردد در مسیرهای ناهموار، سیستم تعلیق این خودرو استحکام بالایی دارد و بدون آنکه خشک باشد، می‌تواند در مقابل ضربات مقاومت کند و مهم‌تر اینکه ضربات را تا حد زیادی بدون رسیدن به کابین مستهلک می‌کند تا آرامش سرنشینان بر هم نخورد.

نگین‌خودرو با رونمایی کولئوس به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید

این خودرو در کنار تلیسمان، معرف سبک جدید طراحی محصولات رنو در ایران خواهند بود و به همین دلیل از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد استقبال زیادی از این خودرو در نمایشگاه به عمل خواهد آمد ضمن آنکه نگین خودرو قصد دارد این خودرو را با قیمتی رقابتی و در محدوده 200 میلیون تومان روانه بازار کند، امری که از هم‌اکنون زنگ خطر را برای رقبا به صدا در خواهد آورد. شمارش معکوس برای رونمایی از نسل جدید کولئوس در نمایشگاه خودرو تهران هم‌اکنون آغاز شده است و رونمایی این خودرو را می‌توان یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های این نمایشگاه دانست.

نمایشگاه خودرو تهران در روزهای 26 تا 30 بهمن با حضور شرکت‌های داخلی و بین‌المللی در سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

نگین‌خودرو با رونمایی کولئوس به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید

منبع:ایران جیب



نظرات

  • احمد احمد (9 دی 1395 ساعت 17:45)

    ای کاش یکی هم ماداشتیم اینقد به این پیکان63نمیچسبیدیم

  • مهدی مهدی (9 دی 1395 ساعت 16:07)

    باز هم مبارک پولدارها باشه، آخه 200 میلیون دیگه زنگ خطر برای کی میخواد باشه؟! توی اون رنج قیمت دیگه بستگی به سلیقه داره که سانتافه یا سورنتو بخری یا کولئوس یا با کمی بالاتر راوفور ...
    در ضمن بهتر بود رنو از موتورهای توربو استفاده میکرد و گرنه 2.5 لیتری با قدرت 170 اسب یه مشخصات کاملا معمولیه و گیربکس CVT هم اصلا لذت بخش و دلچسب برای رانندگی نیست و حس موتور گازی به آدم دست میده (دور موتور میره بالا و فقط صدای موتور بالا شنیده میشه بدون هیجان تعویض دنده)...

  • فرزاد فرزاد (9 دی 1395 ساعت 14:14)

    دستمریزاد, قیمت رقابتی موسیخکنی داره واقعا!