1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی از رنو فلوئنس برقی

رونمایی از رنو فلوئنس برقی

18 بهمن 1393
  • 3

نگین خودرو تجمع خریداران محصولاتش را تکذیب کرد

یکی از مسوولان شرکت نگین خودرو هرگونه تجمع خریداران محصولات این شرکت دراعتراض به تاخیر در تحویل محصولات را تکذیب کرد. وی درعین حال می‌گوید که این شرکت دارای تعهدات عقب افتاده در زمینه‌ی تحویل خودرو به مشتریان است.

چندی پیش اخباری مبنی بر تجمع برخی از خریداران محصولات شرکت نگین خودرو در اعتراض به تاخیر در تحویل خودروهای فروخته شده، منتشر شد. این درحالی بود که سال گذشته نیز پیمان کارگر – مدیر عامل رنو پارس و نماینده رنو در ایران - از عملکرد شرکت نگین خودرو به شدت انتقاد کرد.

وی در یک نشست خبری اظهار کرده بود: متاسفانه نارضایتی‌هایی از عملکرد شرکت نگین خودرو وجود دارد. در بخش‌های مختلف بازار‌یابی، ارائه‌ی خدمات به مشتری و همچین ارائه خدمات پس از فروش از سوی شرکت نگین خودرو مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

در این شرایط یکی از مسوولان شرکت نگین خودرو در حاشیه مراسم رونمایی خودروی برقی رنو در گفت‌وگویی می‌گوید: هیچ تجمعی از سوی خریداران محصولات نگین خودرو صورت نگرفته بود و این موضوع تکذیب می‌شود. وی با بیان این‌که آیا شرکت نگین خودرو تمام محصولات فروخته شده را در موقع مقرر به خریداران تحویل داده است؟ اظهار می‌کند: نگین خودرو مانند تمام شرکت‌های وارد‌کننده خودرو دارای تعهدات عقب افتاده در این زمینه است.

این مسوول نگین خودرو در پاسخ به این‌که دلایل وجود تاخیر در تحویل خودروی فروخته شده چیست؟ می‌گوید: دلایل آن متعدد است. وی از اظهارنظر بیشتر در این زمینه خودداری می‌کند. این در حالی است که شرکت نگین خودرو چندی پیش نیز دور جدید فروش محصولات خود را آغاز کرده بود.

خودرو برقی رنو، هووی جدید خودروها

خودروی برقی رونمایی شده رنو خودروی فلوئنس ZE است. قدرت موتور این خودرو 70 کیلووات و 95 اسب بخار است. حداکثر سرعت این خودرو 135 کیلومتر در ساعت و حداکثر مسافت قابل پیمایش پس از شارژ کامل 185 کیلومتر است. قیمت عرضه این خودرو در جزیره کیش 138 میلیون تومان تعیین شده است.

این خودرو که قرار است در سرزمین اصلی نیز به فروش رسد، به دلیل مصوبه دولت مبنی بر تعرفه صفر خودروهای برقی و هیبریدی، اختلاف قیمت چندانی با رقم مذکور نخواهد داشت. ماندگاری شارژ باطری این خودرو، 7 ساعت و پیمایش آن برای هر بار شارژ، 185 کیلومتر است، ضمن اینکه مدت زمان شارژ نیز 10 تا 20 دقیقه برآورد می شود.

تاکنون تنها یک دستگاه از این خودرو وارد ایران شده و بنا به گفته شرکت واردکننده، اواخر امسال یا اوایل سال 94 قرار است براساس سفارش پذیری از مشتریان، تا 5 دستگاه از این خودرو وارد کشور شود. هنوز تست‌های لازم بر روی این خودرو به منظور استفاده در ناوگان تاکسیرانی کشور صورت نگرفته اما قرار است که این تست‌ها صورت گرفته و در صورت مناسب بودن، پیشنهاد آن به مراجع تصمیم گیر برای قرار گرفتن در ناوگان تاکسیرانی ارایه شود.

این خودرو به سه روش قابل شارژ است که شامل شارژ خانگی با اتصال به برق به مدت 7 ساعت، شارژ سریع با دستگاه به مدت 20 دقیقه و تعویض باطری با ریل اتوماتیک که کمتر از 10 دقیقه زمان لازم دارد. شرایط فروش این خودرو در کیش، به صورت 50 درصد نقد و 50 درصد اقساط 6 ماهه در نظر گرفته شده است.

 رونمایی از رنو فلوئنس برقی

 رونمایی از رنو فلوئنس برقی

 رونمایی از رنو فلوئنس برقی

 رونمایی از رنو فلوئنس برقی

 رونمایی از رنو فلوئنس برقی

 رونمایی از رنو فلوئنس برقی

 رونمایی از رنو فلوئنس برقی

 رونمایی از رنو فلوئنس برقی

 رونمایی از رنو فلوئنس برقی

 رونمایی از رنو فلوئنس برقی



نظرات

  • آفرین آفرین (18 بهمن 1393 ساعت 22:06)

    ساخت ایران است که رونمایی میشود خوب مبارک است

    علایی علایی (26 بهمن 1393 ساعت 13:03)

    فقط نمی دونم چرا پلاکش منطقه ازاد

  • اسکالید اسکالید (18 بهمن 1393 ساعت 15:05)

    چه قیمتی !! عالییییییییییییی!!!!!