1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تعیین قیمت رنو داستر و سیمبل تولیدی در کشور؛ کمتر از 100 میلیون تومان

تعیین قیمت رنو داستر و سیمبل تولیدی در کشور؛ کمتر از 100 میلیون تومان

17 مرداد 1396
  • 4

رئیس هیات مدیره سازمان گسترش و نوسازی گفت:قیمت خودروهای جدید داستر و سیمبل در قرارداد امروز با رنو کمتر از 100 میلیون تومان خواهد بود.

 تعیین قیمت رنو داستر و سیمبل تولیدی در کشور؛ کمتر از 100 میلیون تومان

منصور معظمی رئیس هیات مدیره سازمان گسترش و نوسازی در حاشیه مراسم امضای قرارداد با رنو در جمع خبرنگاران گفت: خودروهای جدید داستر و سیمبل که قرار است با مشارکت رنو، سازمان گسترش و شرکت پرتو نگین ناصح اواخر سال آینده وارد بازار ایران شود، با قیمت کمتر از 100 میلیون تومان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پنهان کاری در قراردادهای خودرویی نداریم، گفت: با امضای قرارداد امروز ایدرو و رنو هفتمین قرارداد در بخش صنعت خودرو به امضا رسید.

 تعیین قیمت رنو داستر و سیمبل تولیدی در کشور؛ کمتر از 100 میلیون تومان

معظمی با بیان اینکه در ساوه یک مجموعه برای اجرای این قرارداد خریداری شده است افزود: امروز خودروهای ما با استانداردهای بین المللی فاصله دارند که در این رابطه باید اقدامات لازم صورت گیرد.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به اینکه تولید خودروی بالای 100 میلیون راحت است تصریح کرد: باید خودروسازان کشور برنامه های خود را برای تولید خودروهایی با قیمت مناسب تدوین کنند تا رضایت مردم را کسب نمایند.

معظمی در پاسخ به این پرسش که در قرارداد امروز ایدرو و رنو تولید دو محصول داستر و سیمبل با چند درصد ساخت داخل تولید خواهند شد، گفت: در مرحله اول ساخت داخل این محصول 40 درصد و پس از یک و نیم سال به 60 درصد خواهد رسید.

 تعیین قیمت رنو داستر و سیمبل تولیدی در کشور؛ کمتر از 100 میلیون تومان

وی با اعلام اینکه در صادرات خودرو ما با کسی تعارف نداریم و امروز با مشکلاتی روبرو هستیم، افزود: در حال حاضر کیفیت محصولات مطلوب نیست که باید برای ارتقای آنها اقدامات لازم انجام شود. همچنین دربخش قطعات خودرو نیز باید به فکر صادرات محصولات باشیم.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با تأکید براینکه وزارت صنعت نقشی در تعیین مدیریت شرکتهای خودروسازی ندارد، تصریح کرد: خودروسازان کشور کاملا خصوصی بوده و به فعالیت می‌پردازند و سهم دولت کمتر از 20 درصد است.

معظمی در پاسخ به این پرسش که اگر آمریکا رنو را تحت فشار قرار دهد آیا روند اجرای این قرارداد تحت تأثیر قرار خواهد گرفت تصریح کرد: چیزی در مورد تحریم ها و آمریکا در این قرارداد قید نشده البته یکی از دلایل طولانی شدن مذاکرات ما با شرکت رنو نیز همین موضوع بود چرا که آنها معتقد بودند باید بحث تحریم ها در قرارداد پیش بینی شود اما در نهایت این موضوع در قرارداد درج نشد و شریک فرانسوی باید در طول قرارداد متعهد به اجرای وظایف خود باشد.



نظرات

  • AYDIN AYDIN (19 مرداد 1396 ساعت 02:39)

    خود داستر تولید اروپا 11000 یورویه چجوری قراره ساخت ایرانش 100 م باشه؟؟؟؟؟

  • امیر امیر (17 مرداد 1396 ساعت 12:20)

    ممنون زحمت کشیدن
    ال نود جدید رو بخریم 100 میلیون؟

  • محمد محمد (17 مرداد 1396 ساعت 12:08)

    سیمبل همین الانم کمتر از 100 تومن هست تازه حدود 70 اومن هست و داستر هم میشه توبازار کمتر از 100 صفر 2016 رو پیدا کرد

  • سعید سعید (17 مرداد 1396 ساعت 09:26)

    "وی با اعلام اینکه در صادرات خودرو ما با کسی تعارف نداریم و امروز با مشکلاتی روبرو هستیم، افزود: در حال حاضر کیفیت محصولات مطلوب نیست "
    خوبه خودشونم میدونن با سه برابر قیمت آشغال به تمام معنا میدن دست مردم
    سیمبل همون ال 90 فیس لیفته که همین الان وارداتیش 60 تا 80 میلیون بسته به سطح تجهیزات قیمت داره و اصلا هم ارزش خرید نداره! منت میذارین زیر 100 میلیون بدین دست مردم این اشغالای رومانیایی رو
    معلوم نیست چه ترسی از فرانسه دارن که فقط هم با فرانسویا قرارداد میبندن؟؟؟؟