1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. اعلام قیمت قطعی هایما S5 توربو از سوی ایران‌خودرو

اعلام قیمت قطعی هایما S5 توربو از سوی ایران‌خودرو

24 دی 1396
  • 9

هایما S5 خودرویی کراس اوور شهری بوده که معمولا اینگونه خودروها را با نام کامپکت کراس اوور ( Compact Cross over ) در سطح جهان می شناسند.

 اعلام قیمت قطعی هایما S5 توربو از سوی ایران‌خودرو

هایما S5 در سال 2015 در نمایشگاه گوانگژو برنده جایزه سالانه بهترین SUV شهری شده و همچنین 5 ستاره ایمنی از‏ C-NCAP دریافت کرده است.

این محصول جدید هایما ضمن برخورداری از طراحی مدرن ، زیبایی ، ایمنی و تجهیزات روز دنیا می تواند بعنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار گیرد. ازجمله امتیازات این خودرو می توان به طراحی کنسول آن اشاره کرد ، طراحی کنسول وسط به گونه ای است که فضای بیشتری را برای پاها در صندلی جلو فراهم می کند و همچنین صندلی های برقی و چرمی هایما S5 رانندگی را دلچسب تر می نماید. هایما s5 در مقایسه با رقبا ، دارای ضریب درگ (نیروی وارد بر یک جسم در حال حرکت) پایین تری است که موجب صرفه جویی در هزینه های بنزین و ثبات بیشتر در رانندگی است.

هایما S5 که دعوتنامه آن همراه با پژو پارس اتوماتیک عصر امروز به متقاضیان جهت تکمیل وجه ارسال گردید، قیمت نهایی آن 89/900/000 تومان از سوی ایران خودرو اعلام شد.



نظرات

  • حسین حسین (26 دی 1396 ساعت 13:50)

    اینگونه که مشخص است اکثر کسانی که ثبت نام کردند می خواهند انصراف بدهند ، واقعا ادم بایستی خیلی پول مفت داشته باشد به ماشینی که هنوز معلوم نیست که از لحاظ فنی و با شرایط هوا و هوا و جاده های ایران همخوانی داشته باشد اینقدر پول بده.
    مسئولین ایران خودرو خجالت بکشید و اینقدر به شعور این مردم توهین نکنید ماشینی که قرار بود زیر 74 میلیون به دست مردم برسد 90 میلیون تومان قیمت گذاری شده است ، واقعا تا کی بایستی مردم هزینه های عدم مدیریت شما را پرداخت کنند؟

  • امیر امیر (26 دی 1396 ساعت 06:49)

    شکست بعدی ایران خودر. در راه هست...
    قیمتش خیلی مسخرس....چخبره..ً.اشغال های چینی
    جالبه ایرنخودرو چقد به این محصول افتخار میکنه....این ظلم ها تا کی؟

  • امین امین (25 دی 1396 ساعت 12:48)

    حقمونه
    بیشتر از این ها هم حقمونه
    وقتی یه ماشین اشغال رو به نرخ بنز بهمون میدن و ما هم با آغوش باز میریم میخریم
    پس ....................

  • عبدالرضا عبدالرضا (25 دی 1396 ساعت 12:18)

    ایرانخودرو دمت گرم ،هنوز خیلی جا داره!!!!!!!

  • عبدالرضا عبدالرضا (25 دی 1396 ساعت 10:58)

    سلام.بخدا وقتی قیمت نهایی رو خوندم یه چند دقیقه ای هنگ کرده بودم فعلا به شعور ملت توهین کنید به قول یکی از دوستان توی کوچه ما ملت مظلوم یه روزی عروسی خواهد شد.

  • علی علی (25 دی 1396 ساعت 10:52)

    سوزوکی رو 185 قیمت زدن روشون نمیشه بگن

  • حسین حسین (25 دی 1396 ساعت 08:24)

    از قیمت 70 تا 80 میلیون کشوندنش به 90 میلیون. یه موقع این خودرو سازها زرر نکنند؟
    نگران نباشید اگر استقبال خوب باشه قیمتش را هم بیشتر میکنند.

  • محمودی محمودی (24 دی 1396 ساعت 16:35)

    واقعا برای ایران خودرو متاسفم
    این خودرو به مفت نمی ارزد... انوقت 90 میلیون..مگر مردم رو چی حساب کردین

    امیر حسین امیر حسین (25 دی 1396 ساعت 22:49)

    تو وضعیت الان خودرو کشور قیمت ٩٠ تومنی برای این خودرو دور از انتظار نبود. البته تعیین قیمت زیر ٨٠ تومن برای این خودرو استقبال و موفقیت خوبیو قطعا برای ایران خودرو رقم میزد.
    ولی وقتی تیوولی بشه ١٤٠ تومن. تیگو ٥ ١٠٤ تومن
    کپچر ١٢٥ تومن جک اس ٣. ٧٨ تومن و حتی ماشینهای خارجی مثل نیسان جوک توربو ٢٣٠ تومن یا توسان ٢٦٠ تومن و غیره. دوراز انتظار نبود این قیمت. باید قبول کنیم قیمت تمام خودروهای موجود تو بازار کشور بالاست. اینم رفت کنار بقیه خودروها .
    این ماشین از لحاظ موتوری و ایمنی و ظاهر ماشین نسبتا خوبیه. و با این قیمت هم نمیشه گفت از بقیه خودروهای موجود تو بازار گرونتره. همه ی خودروهای بازار گرونه. نه فقط هایما اس ٥.