1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. واردات انبوه پژو ۵۰۸ به کشور آغاز شد

واردات انبوه پژو ۵۰۸ به کشور آغاز شد

19 بهمن 1395
  • 7

مشخص است ایران‌خودرو پیش از ثبت‌نام رسمی، تعداد قابل‌توجهی پژو ۵۰۸ را وارد ایران کرده است. در این تصاویر تنها بخشی از این خودروها معلوم است که نشان می‌دهد روند واردات رسمی این خودروی لوکس پژو به ایران آغاز شده است.

 آغاز واردات انبوه پژو ۵۰۸ به کشور

پژو ۵۰۸ را می توان به‌عنوان اولین خودروی وارداتی پژو در قرار داد جدید ایران‌خودرو و طرف فرانسوی دانست.

۵۰۸ قرار است به‌صورت تمام وارداتی به بازار ایران بیاید و برخی برادرانش مانند ۲۰۰۸،۳۰۱ و ۲۰۸ نیز به‌صورت مونتاژ داخل روانه بازار کشور شوند.

البته این روزها پژو ۳۰۱ هم در سامانه ثبت سفارش موجود است و احتمال دارد ایران‌خودرو بخواهد ۳۰۱ را ابتدا به صورت CBU به بازار عرضه کند.

ولی آنچه به‌طور قطع مشخص شده است، با توجه به این تصاویر باید در آینده نزدیک شاهد انتشار اخبار مربوط به ۵۰۸ باشیم.

پژو ۵۰۸ به‌عنوان خودرویی شناخته می‌شود که در این فهرست حضور دارد و احتمالا از چند وقت دیگر پیش‌فروش آن آغاز می‌شود. این خودرو به موتور ۶/۱ لیتری ۱۶۴ اسب‌بخار مجهز است و گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک و تیپ‌ترونیک دارد. ۵۰۸ به عنوان لوکس‌ترین خودروی پژوی فرانسه شناخته می‌شود که از نظر امکانات رفاهی در سطح بالایی قرار دارد. سیستم تهویه مستقل عقب، رادار نقطه کور، تودوزی چرم، دنده پشت فرمان، هدآپ و… به‌عنوان امکانات بارز ۵۰۸ معرفیشده‌اند.

پیش‌بینی می‌شود که این خودرو توسط ایکاپ (ایران‌خودرو-پژو) با قیمت احتمالی ۱۵۰ تا ۱۷۰میلیون تومان روانه بازار ‌شود و رقابت خود را با سایر کره‌ای‌ها و فرانسوی‌های هم‌رده در بازار آغاز ‌کند.

درصورتی‌که ۵۰۸ با چنین قیمتی وارد بازار شود، می‌تواند رقابت سختی را با رقبا آغاز کند، زیرا در کلاس، رده فنی و قیمتی خود، تنها خودرویی است که سیستم تهویه مستقل برای سرنشینان عقب دارد. همچنین به دلیل طراحی می‌تواند نظر خانواده‌ها را به سمت خود بکشاند و با توجه به برخی ویژگی‌ها مانند وجود حالت رانندگی اسپرت و دنده پشت‌فرمان، مورد استقبال جوانان واقع شود.

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که پیش از اتمام سال ۹۵، معرفی خودروهای پژو ۲۰۰۸ و ۵۰۸ آغاز می‌شود. پژو ۲۰۰۸ به‌عنوان کراس‌اوور فرانسوی در خط تولید ایران مونتاژ می‌شود و احتمالا قیمتی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان دارد.

منبع:دنیای خودرو



نظرات

  • امیر ارسلان امیر ارسلان (20 بهمن 1395 ساعت 21:36)

    خخخخخخخخخخخخخخ

  • بهروز بهروز (19 بهمن 1395 ساعت 22:57)

    2008 را 77 تومان قیمت داده بودند. شما چرا جو زیر 100 می دهید؟!

  • milad milad (19 بهمن 1395 ساعت 19:52)

    دولت بجای این که از پژو مالیات بگیره از خو مردم مالیات ماشین یه شرکت فرانسوی رو میگیره

  • محمود محمود (19 بهمن 1395 ساعت 19:13)

    کسانیکه در بستن قرداد با پژو و واردات آن نقش داشته اند یقینا خائن به این مرز و بوم و فقط به فکر سود و منافع خود هستند.خدا لعنتشان کند که دست مردم هم به جایی بند نیست که جلوی این غارتگران را بگیرد.

  • محمد محمد (19 بهمن 1395 ساعت 18:10)

    خب مگه نباید این ماشینا بدون تعرفه گمرکی وارد شن که مردم بتونن بخرن؟ کلی سر وصدا ایران خودرو برا همین ماشینا بود؟؟خب مگه هنره ماشینوارد کنی بعد با قیمت بالا بفروشی؟؟ خب با این پول میری اپتیما سوناتا سانتافه و و میخری
    فک کردم خبر مهمیه...

  • فرزاد فرزاد (19 بهمن 1395 ساعت 17:56)

    اخه **** میخره اینو 150 میلیون.مگر مردم ********که این همه پول داشته باشن

  • در جستجوی ماشین در جستجوی ماشین (19 بهمن 1395 ساعت 15:36)

    چه قیمتایی به به صد صد و پنجاه میلیون برو بالاتر