درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اونقدر تولید یه ماشینو با ترفندهای مختلف ادامه میدن با که حال آدم به هم میخوره
لطفا وانتش رو هم زودتر بزنید
عجب نبوغ وخلاقیتی...هرده سال یکبارشکل دوتاچراغ چهارتاراهنماراعوض را عوض میکنند وده بیست میلیون قیمتش رابالا می برند.واقعا باید به این هوش وخلاقیت آفرین گفت
آخه چه طراحی نمی تونند دربهای عقب رو کمی برای ورود به ماشین بزرکتر کنند باوجود فضای زیاد بدنه ان .فضای داخلی برای سرنشینان عقب خیلی تنگه مگه برای بچه ها. طراحای ایرانی فقط بلدند سپروچراغها رو عوض کنند
احسن دارد این تولید خودرو اخه کلی مهندسان روش کار کردن چراغشو عوض کردن ورقلمبیده شده تازه یه صندوقم عقبش گذاشتن و از 206 به 207 آوردنش بابام ای ول به این مخترعین ایران خودرو باید به شما جایزه بدن .
یا صاحب وحشت!
من یه ٢٠٦ تیپ ٥ گرفتم سه ماه نشده به قار قار افتاده ، نمی دونم کی قراره یه خودرو به اصطلاح ملی یه کیفیت نورمال پیدا کنه اگر قراره همه چیش چینی درجه سه و چهار باشه چرا شرکت فرانسوی اجازه میده از آرم اونا استفاده کنن..!؟
اون لاستیک مشکی بزرگ روی سپر عقب با سپر جلو هماهنگی نداره.
یعنی به اندازه ی یه نخود *************** که سپر عقب رو هم مثل جلو کنن طراحی کنن. عقب دویصت شیش جلو دیویت هفت.
کاش هر خودروی ملی ده میلیون،نهایتا بیست میلیون بود :-(
من 206 تیپ دو خریدم متاسفانه بعد از 20 روز گیربکسش مرخص شد.فرستادم گارانتی تا گیربکسو تعویض کنن.کیفیت فنیشون خیلی پایینه.(میزنن میره)
تنوع در بین ماشینای ایرانی انقد زیاد هست که هر کسی رو مجذوب خودش میکنه...یا یه ماشینه هاچ بک رو صندوقدار میکنن و یا تبدیل به وانتش میکنن.متاسفم برای خودروسازا.
6کردن 7 ...چه اختراع بی نطیری.....خودرو ملی...ساخت داخل....16ملیون گرانتر میفروشن
ECU ایرانیزه شده!!! یعنی فقط خدا خودش به حال کسایی که این ماشین رو می خرن رحم کنه!!! تازه اون موقعی که ECU این ماشین هنوز خیر سرش ایرانی نبود، هزار تا عیب و ایراد داشت. دیگه وای به حال اینکه ایرانیزه هم بخواد بشه تازه!!!