1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. پژو 2008 بهمن‌ماه در اروپا، اسفندماه در ایران

پژو 2008 بهمن‌ماه در اروپا، اسفندماه در ایران

17 بهمن 1395
  • 7

مدیرعامل ایکاپ با بیان این که اجرای قرارداد پژو منافع زیادی نصیب اقتصاد کشور خواهد کرد، گفت: نخستین محصول پژو 2008 در اسفندماه امسال از خط تولید خارج خواهد شد.

 خودروی پژو 2008 بهمن‌ماه در اروپا، اسفندماه در ایران

محمدرضا معتمد گفت:محصول 2008 جدید که تا چند روز دیگر در بازار اروپا عرضه می شود تا یک ماه دیگر در ایران خودرو تولید می شود که این امر در تاریخ خودروسازی کشور بی سابقه است. وی گفت: تولید و عرضه یک محصول به فاصله یک ماه از بازارهای جهانی، نشان از هوشمندی ایران خودرو در انعقاد قراردادهای بین المللی در دور جدید همکاری ها دارد.

وی از ارایه محصول جدید ایکاپ منطبق با ویژگی های جغرافیایی ایران خبر داد و گفت: در اروپا این خودرو با موتور 1200 سی.سی عرضه می شود ولی در ایران هم با موتور 1200 سی سی و هم با موتور 1600 سی.سی تولید و عرضه خواهد شد.

معتمد تاکید کرد: ما باید از خدمات فروش و خدمات پس از فروش محصول اطمینان حاصل کنیم چون بسیاری از مشتریان محصولات جدید افرادی هستند که به اعتبار نام ایران خودرو از ما محصول خریداری می کنند و ما باید اعتبار ایران خودرو را حفظ کنیم.

وی فعال بودن نمایندگی های معتبر ایران خودرو در سراسر کشور را نقطه قوتی برای شرکت ایکاپ دانست و گفت: ما برای فروش محصولات ایکاپ باید مدل ویژه ای داشته باشیم تا سایر فرآیندها را براساس آن طرح ریزی کنیم.

معتمد با بیان این که در هر سال یک یا دو محصول جدید روانه بازار خواهیم کرد، گفت: آموزش قبل از تحویل خودرو به مشتری اهمیت زیادی دارد که این فرآیند با آموزش نیروهای انسانی در نمایندگی های ایران خودرو محقق خواهد شد.

وی افزود: نمایندگی های ایران خودرو برای ارایه سرویس های سریع و تعدادی از نمایندگی های منتخب برای سرویس های سنگین به محصولات ایکاپ آماده سازی می شوند.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • اصغر امینی اصغر امینی (19 بهمن 1395 ساعت 08:14)

    کلا ماشینهای فرانسوی در ایران ماشینهای پرخرجی هستند.

  • مدیر عامل مدیر عامل (18 بهمن 1395 ساعت 12:58)

    من نمیدونم ایران خودرو اعتبارش کجا بود؟هر ماشینی برای شرکت خریدیم همه خراب و هزینه بر.این سری رفتیم ماشین چینی خریدیم، فوق العاده هم راضی هستیم

  • محمد محمد (18 بهمن 1395 ساعت 12:46)

    پژو 206 با موتور 1380 سی سی تو هوای تهران که دائماً داغ میکنه و واشر سرسیلندر میسوزونه. وای به حال این که با موتور 1200 سی سی میخاد بیاد. کلا به نظر من ماشینهای پژو مناسب آب و هوای گرم ایران نیستند.

  • amir amir (18 بهمن 1395 ساعت 09:15)

    معتمد تاکید کرد: ما باید از خدمات فروش و خدمات پس از فروش محصول اطمینان حاصل کنیم چون بسیاری از مشتریان محصولات جدید افرادی هستند که به اعتبار نام ایران خودرو از ما محصول خریداری می کنند و ما باید اعتبار ایران خودرو را حفظ کنیم. !!!

  • AYDIN AYDIN (18 بهمن 1395 ساعت 03:14)

    منظورش از جدید همون تغییرات جزئی فیس لیفته و گرنه 2008 سالهاس تولید میشه و در دنیا تغییرات لامپ و جلو پنجره نسل جدید حساب نمیشه

  • Esmaeil Esmaeil (17 بهمن 1395 ساعت 22:10)

    هنوز کجاست که هوشمندی ایران خودرو رو ببینید. بذارید قیمت هم اعلام شود انوقت متوجه می شوید ایران خودرو چقدر هوشمند است

  • میثم میثم (17 بهمن 1395 ساعت 17:41)

    مشتریان محصولات جدید به اعتبار نام ایران خودرو خرید میکنند ؟؟؟؟!!!!!!!!
    دروداقا احسنت به این همه توهم و حس اعتماد به نفس طرف میره بنز تولید میکنه اینجور به مارکش و برندش اعتقاد نداره من موندم اینا هرچی دروغ میگن اول خودشون باور میکنن بعد انتظار دارن ملتم باور کنن اقا بیخیال شما همون وظایف مدیریت انجام بده مصاحبه نکن نه پژو برند مهمیه نه ایران خودرو اعتباری داره فقط چون بازار بستس مردم چاره ای ندارن میخرن همین