1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. خودروهای‌وارداتی سایپا کی به‌بازار می‌آید؟

خودروهای‌وارداتی سایپا کی به‌بازار می‌آید؟

7 اسفند 1392
  • 0

قائم‌مقام گروه خودروسازی سایپا گفت: 2 خودرو وارداتی گروه سایپا شهریورماه سال آینده وارد بازار مصرف می‌شود.

حسن عموزاده در این رابطه افزود: این خودروها شامل خودرو شاسی‌بلند v5 و H 200 است که در دو مدل معمولی و اتوماتیک عرضه خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین خط تولید خودروی S300 با کلاس متوسط تیرماه سال آینده نصب و از شهریورماه تولید آن در ساوه آغاز می‌شود که ظرفیت تولید آن سالانه 20 هزار دستگاه خواهد بود.وی با اشاره به اینکه این خودرو مجهز به تجهیزات روز دنیا است، اظهار کرد: 2 هزار دستگاه آن تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بن رو (بنیان توسعه صنعت خودرو) بیان کرد: در 2 ماه گذشته شاهد افتتاح خط تولید سایپا 151 (وانت پراید) در شرکت بن رو ساوه بودیم که روزانه 100 تا 150 دستگاه از این محصول در این شرکت تولید خواهد شد.عموزاده گفت: 2 محصول تولیدی سایپا 151 و S300 دو محصول انحصاری شرکت بن رو ساوه است که در صورت نیاز تولید پراید معمولی نیز انجام خواهد شد.

وی مهم‌ترین برنامه گروه خودروسازی سایپا را در سال آینده جهش تولید خودرو به ظرفیت 650 هزار دستگاه دانست و افزود: طبق برنامه باید این میزان به 900 هزار دستگاه برسد.وی اظهار کرد: به تمامی خریداران خودرو از گروه سایپا این نوید را می‌دهم که بدون عقب ماندگی به تعهدات خود در خصوص تحویل خودرو عمل خواهیم کرد. وی در خصوص خودرو مگان بیان کرد: با توجه به بهبود شرایط تحریم نسبت به واردات قطعات این خودرو نیز اقدام خواهد شد.


منبع ایرنا


نظرات