1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. مدل جدید جیلی به ایران می آید

مدل جدید جیلی به ایران می آید

14 مرداد 1394
  • 0

اخبار رسیده حاکی است با توجه به حراج انتهای فصل خودروهای مدل 2014 جیلی توسط شرکت جیلران موتور و استقبال صورت گرفته از آن، ورود خودروهای جدید و به احتمال فراوان با مدل 2016 از این برند دور از انتظار نیست.

بدیهی است در کنار مدل های موفق موجود، جیلران این امکان را دارد که از جدیدترین خودرو شرکت جیلی بنام امگرند 9 نیز در سبد محصولات خود استفاده کند.

بر اساس شنیده ها امور مربوط به اخذ مجوز واردات این خودرو نیز تا حدود زیادی به انجام رسیده است. این در حالی است که پیش تر و با توجه به اخذ مجوز واردات امگرند 8 و واردات نمونه ای از خودرو مذکور که اطلاعات آن در گمرک به ثبت رسیده گمان آن می رفت که شاهد ورود این خودرو به سبد محصولات جیلران باشیم اما گویا این شرکت قصد دارد به پشتوانه خودرو امگرند 9 که دارای طراحی جدید و فوق العاده ای است به رقابت جدی تر با رقبای خود بپردازد.

گفتنی است امگرند 8 خودرویی کلاسیک در ابعاد یک خودرو بزرگ خانوادگی است که از لحاظ آپشن و امکانات در سطحی لوکس قرار گرفته است. قرار بر این بود که نسخه 2400 سی سی این محصول وارد بازار ایران شود.

در مقابل امگرند 9 که سرآمد طراحی در خودروهای جیلی بشمار می آید و زمان کمی از رونمایی آن نیز می گذرد، اولین خودرو طراحی شده توسط تیم طراحی مشترک جیلی و ولوو است.

این خودرو نیز از لحاظ ابعاد جزو خودروهای بزرگ خانوادگی بشمار آمده و و از لحاظ آپشن، حرفهای زیادی برای گفتن دارد. سیستم پارک اتوماتیک، پدال های تعویض دنده در پشت فرمان ، سیستم حافظه صندلی-فرمان -آینه ها، سقف شیشه ای (پانورامیک)، رادار، سنسورهای پارک همه جانبه، ترمز دستی برقی و ... نوید از یک خودرو لوکس و رقابتی گرم را به مشتریان می دهد.

با توجه به خودروهای موجود بازار، خودرو امگرند 9 پس از ورود رقیبی سرسخت خودروهایی همچون سوناتای LF، اپتیما و دیگر خودروهای مشابه خواهد بود .

 مدل جدید جیلی به ایران می آید

 مدل جدید جیلی به ایران می آید



نظرات