1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. خودرو چری جدید با نام MVM X22 به ایران آمد

خودرو چری جدید با نام MVM X22 به ایران آمد

9 آذر 1395
  • 1

روز 26 آبان ماه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه خودروی جدید چری با نام Tiggo 3X بزودی به بازار ایران خواهد آمد و در همین حال این خودرو روز گذشته از سوی مدیران خودرو وارد بازار کشورمان شد و قرار است با نام جدید MVM X22 در ماه‌های آینده فروش آن آغاز شود.

MVM X22

شرکت مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری چری چین در ایران، به تازگی جدیدترین محصول این برند را به ایران آورده و احتمالا در ابتدای سال 96 آن را با نام MVM X22 روانه بازار می‌کند.

این خودرو در حال حاضر برای تست های فنی به ایران آمده و زمستان امسال رونمایی می شود. X22 را می توان نسخه کراس ام وی ام 315 دانست. برخی شنیده ها حاکی از آن است که پیشرانه این خودرو با 315 برابر بوده و تنها در برخی نسخه ها گیربکس اتوماتیک CVT نیز روی آن نصب می شود. پلتفرم کلی این خودرو هم با نسخه هاچبک خود برابر بوده و تنها فیس لیفتی در طرح بدنه و کابین آن انجام شده است. پیش بینی می شود که قیمت این خودرو در نسخه های دنده و اتوماتیک کمتر از 55 میلیون تومان باشد. X22 در بازار ایران رقیب خودروهایی چون دانگ فنگ H30 کراس، لیفان X50، رنو ساندرو استپ وی و… می شود.

منبع: ایران جیب



نظرات

  • ابوالقاسم ابوالقاسم (26 خرداد 1396 ساعت 23:34)

    سلام چرا نمایندگی ام وی ام داره این همه بدقولی میکنه واسه تحویل خودرو که متاسفانه سر وقت تحویل نمیده چرا که بنده ۸اردیبهشت ماه یک خودرو x22 با شرایط نقدی ثبت نام کردم تمام وجع را تمام و کمال هم ریختم ولی امروز که ۲۷ خرداد ماه هست هیچ خبری از تحویل نیست اگه نمیتونند چرا پس قول تحویل یک ماهه را میدن لطفا منو راهنمایی بفرمایید من از کجا پیگیری کنم ممنون میشم