1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. S کلاس جدید به ایران می آید؟

S کلاس جدید به ایران می آید؟

4 شهریور 1396
  • 2

شنیده ها حاکی از این است که پس از عرضه موفقیت آمیز ب ام و 730Li مدل 2017 در ایران، مسئولان مرسدس بنز نیز به فکر تولید و عرضه نسخه ای از کلاس اس با موتور 2 لیتر توربو افتادند.

S کلاس جدید به ایران می آید؟

مرسدس بنز S کلاس و ب ام و سری خودروهای لوکسی بودند که تا قبل از قانون عدم واردات خودروهای مجهز به موتور بالای 2500 سی سی، وارد ایران می شدند و طرفداران بسیاری داشتند. اما بعد از اجرای قانون مذکور عرضه این خودروها متوقف شد. زمستان سال گذشته شرکت پرشیا خودرو با رونمایی ب ام و سری 7 مدل 2017 مجهز به موتور 2 لیتر توربو، امکان خرید این کلاس خودرو را برای علاقه مندان به وجود آورد و باتوجه به قیمت گذاری مناسب با استقبال روبرو شد.

ظاهرا مرسدس بنز نیز قصد دارد تا سهمی از این کلاس خودرویی در ایران کسب کند؛ به همین منظور در حال برنامه ریزی برای تولید نسخه ای از کلاس S مناسب ایران است که در صورت قیمت گذاری مناسب می تواند بازار ب ام و سری هفت را تحت تاثیر قرار دهد.

مدل 2018 مرسدس کلاس S را باید پیشتاز راحتی و عملکرد به حساب آورد که در سال 2016 پرفروش ترین سدان لوکس جهان لقب گرفت و از سال 2013، بیش از 300 هزار دستگاه از آن به فروش رسیده است. بسیاری عقیده دارند جذابیت و وقار بدنه کلاس S از نظر فناوری به مراتب بهتر از گذشته شده و تمامی مدل های آن امروزه از یک جلو پنجره جدید برخوردار هستند که طراحی چراغ های بزرگ LED جلو آن کاملا به روز شده است.



نظرات

  • علی علی (5 شهریور 1396 ساعت 10:03)

    تمام شرکتهای بزرگ در حال کم کردن حجم موتور برای مصرف کمتر هستند نمونه بارزش هم i8 و سری هفت هست و مطمئن باشید برای قوانین من درآوردی کشور ما اینکار رو نمیکنند، یعنی اصلا به ما فکر هم نمیکنند چه برسه تغییر موتور خودرو برای کشور خودبزرگ بینه ایران

  • Benz Benz (4 شهریور 1396 ساعت 22:54)

    ﺑﺮاﻱ اﻳﺮاﻥ...
    ﺩاﺩاﺵ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﻲ ﺑﻨﺰ ﻫمم ﺗﻮ,اﻳﺮاﻥ ﺣﺎﺷﻴﻪ ﺩاﺭﻩ ﺣﺎﻟاا ﺑﺧﺎﻃﺮ ﻣﺎ ﺑﻨﺰ ﺟﺪاﺗﻮﻟﻴﺪ ﻛﻨﻪ ک ﻣﺜﻼ ﺑﺎﺯاﺭ ﺑﻲ ام,و ک اﺯﻛﺸﻮﺭ ﺧﻮﺩﺷﻪ ﺭﻭ ﺑﮕﻳﺮﻩ,,,,ﺷﻤﺎ ﺑﺎﻭﺭ ﻣﻴﻜﻨﻴﻦ?