1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی و عرضه دو شاسی ‌بلند جدید و زیبای چینی به زودی در بازار ایران

معرفی و عرضه دو شاسی ‌بلند جدید و زیبای چینی به زودی در بازار ایران

11 مرداد 1396
  • 18

ریگان‌ خودرو، اشتباه نکنید این یک شرکت آمریکایی به ریاست رونالد ریگان نیست، بلکه ریگان یک شرکت زیر مجموعه صنایع خودروسازی کرمان است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز نموده و فعالیت اصلی آن طراحی و ساخت یا مونتاژ وسایل نقلیه و قطعات و اجزای وابسته است.

 معرفی و عرضه دو شاسی ‌بلند جدید و زیبای چینی به زودی در بازار ایران

در سال ۱۳۹۲ بعد از یک دوره وقفه در فعالیت‌های این شرکت، صنایع خودروسازی کرمان با تعریف ماموریت جدید، شرکت ریگان خودرو را مسئول تامین موتور و گیربکس خودروهای تولیدی کرمان موتور کرد و در همین راستا در سال ۹۴ موفق شد با مشارکت شرکت مذکور و ایجاد تغییرات در مدیریت شرکت ریگان خودرو با همکاری فنی و سرمایه‌گذاری مشترک، برای تولید موتور و گیربکس با دانش فنی میتسوبیشی فعالیت خودر را در این زمینه آغاز کند.

 معرفی و عرضه دو شاسی ‌بلند جدید و زیبای چینی به زودی در بازار ایران

حالا اما این شرکت قصد دارد با همکاری شرکت‌های چینی Leopaard و Hawtai دو خودروی شاسی‌بلند جدید CS10 و A25 را تولید و در بازار ایران عرضه کند. خودروی Terracan نیز که یک شاسی‌بلند بزرگ با قابلیت‌های آفرود است با هدف بازاریابی و بررسی شرایط فروش در این کلاس توسط ریگان خودرو به نمایش گذاشته شد.

دستور کار تولید یک موتور 1.5 لیتری توربو با استاندارد یورو ۵ به عنوان اولین محصول تولیدی این شرکت تنظیم شده است. همچنین طرح خطوط تولید گیربکس اتوماتیک نیز در برنامه‌های آتی شرکت ریگان خودرو قرار دارد که این طرح فعلا مراحل آغازین خود را طی می‌کند.

محصولات جدید شرکت ریگان خودرو در بازار ایران:

 معرفی و عرضه دو شاسی ‌بلند جدید و زیبای چینی به زودی در بازار ایران



نظرات

  • نادر نادر (4 آذر 1396 ساعت 10:47)

    رشیا(پارس) هم که یک ماشین کلاس بالی فرانسوی بوده
    شوخی میکنی این پژو همان 406 است که 20 سال قبل ساخته شده

  • مهدی مهدی (1 آذر 1396 ساعت 07:22)

    خدایی آزماشین چینی اشغال وجودندارد من خودم ام وی ام داشتم افتضاح بودهرروزتعمیرگاه بودم اخرشم ماشین نشده نشد

  • عرفان عرفان (24 آبان 1396 ساعت 00:19)

    دیگه قبول کنید چینم داره جلو میوفته و داره رو همون مسیری حرکت میکنه که ژاپن بیست سال پیش رفته

  • احمد احمد (20 مهر 1396 ساعت 11:37)

    چرا خودتونو عذاب میدین- اول درک کنیم در کشوری با هزار تا مشکل از تحریم و عدم مدیریت مناسب- تا قوانین بی سرو ته گمرکی-زندگی میکنیم- بعد هم یه نفس عمیق بکشیم- اگر بنا هست مقایسه مناسب بودن یک خودرو باشه باید یک مقایسه کامل کرد- همه میدانیم بنز با کیفیت ترین خودروها ی سواری رو تولید میکنه- اما قیمتشم بالاست- یا تویوتا بهترین شاسی ها را میسازد- اما قیمتشون اوه- اگر ما یک خودروی 100 میلیونی چینی را بخواهیم مقایسه کنیم کره ایش میشه 220 میلیون- ژاپنی 250- المانی 500- متاسفانه در کشور ما اختلاف قیمت خودروی چینی با کره ای تقریبا مشابه بسیار زیاده- نزدیک به 30 هزار دلار به بالا-درصورتی که همین اختلاف در چین نهایت 10 هزار دلاره- و خدمات پس از فروش کره ای و ژاپنی بسیار گرانتر از حد انتظاره- رقیب اصلی چینی ها خودروهای داخلی هستند- که نه با کیفیت ترند- نه شرایط بهتری دارند-در ضمن در تولید شاسی بلند که ما اصلا حضوری نداریم-نهایت مجبوریم با دیگران کار کنیم- که باز همان مشکل تحریم و گمرکی و هیجان کاذب مردم اختلاف قیمت ریادی بین مثلا پژو 2008 و ایکس 60که همتراز هستند می اندازد-اختلافی بالای 40 میلیون- خوب اینجا تصمیم سخت میشه- و نمیدونی چکار کنی

  • آرش آرش (6 مهر 1396 ساعت 11:26)

    سلام
    چین هم داره مثل همه کشورهایی که رشد کردن، رشد میکنه. توی خیلی از زمینه ها لان خوب شده توی خیلی از زمینه ها هم هنوز داغونه.
    واقعیت اینه که خرید و فروش رو عرضه و تقاضا مشخص می کنه. در مورد خودرو هم همینه. مشتری بین تولیدات داخلی، ماشین های چینی و خودروهای با کیفیت خارجی گیر کرده. خودروهای با کیفیت خارجی که گرونه و خیلی ها توان خریدش رو ندارند. میمونه داخلی و چینی. واقعیت این هست که خودرو سازی چین هنوز خیلی رشد نکرده (اما 10 سال دیگه واقعا ماشین با کیفیت تولید می کنند) و خودرو ساز داخلی هم تعهدی به کیفیت نداره و کیفیت محصولاتش کاملا رندم و اتفاقی هست. توی این آشفته بازار، اگر مسافرت بیرون شهری زیاد دارید، بهتره برید به هر شکلی شده ماشین باکیفیت و گرون بخرید. اگر هم که مصرفتون بیشتر برای داخل شهر و مسافت های کوتاه هست، همین خودروهای بی کیفیت داخلی رو بخرید چون هم تعمیرشون رو تعمیرکارها بلدن و هم حمایت از تولید داخل هست.

  • Reza Reza (29 شهریور 1396 ساعت 09:35)

    آنطورا هم که شما فکر می کنید. نیست. پرشیا(پارس) هم که یک ماشین کلاس بالی فرانسوی بوده، صدتا عیب داره. دوستم صفرشو تحویل گرفته بود . اکسل عقبش مشکل داشت و لاستیک سایی هم پیدا کرده بود.
    از زانتیا چه کسی راضی است. فقط با یک کلک هیدرولیک بابر ارتفاع به مردم قالب کردند و هیچ وسیله ایش گیر نمیاد.

  • امیر امیر (25 شهریور 1396 ساعت 00:51)

    من نمی دانم چه اصراری دارند از چین ماشین بخرند و معلوم نیست چه سودی و برای چه کسانی داره ؟ تا آنحا که من اطلاع دارم جالب اینکه خود چینیها ماشین کره ای و آلمانی و ... سوار می شن ؟ چرا مسئولین خودرو سازی یا وزارت صنایع با کشورهایی مانند ایتالیا یا سوئد یا آلمان یا ... وارد مذاکره برای تولید ماشین های پدر و مادر دار نمی شوند تا سالها در کشور خوب جواب بده و همه مردم راضی باشند ؟

  • علی علی (9 شهریور 1396 ساعت 10:31)

    رفتم نمایندگی mvm که یک x22 ببینم فروشنده یکجوری از این ماشین تعریف میکرد که انگار توی اروپا دارم زندگی میکنم خیلی برخوردش عالی بود و هی تعریف و تمجید ازش . منم خودم رو زدم به اون راه که أصلا اطلاعی ازین ماشین ندارم بعد که پرسیدم وضعیت دنده ایش بهتره یا اتوماتش گفت همه این ماشین رو دنده اتومات خریدن کسی تا حالا دنده معمولی نگرفته وقتی هم که پرسیدم خدمات پس از فروشش چطوره گفت ما اینجا تعمیرگاهشم داریم و مشکلی نیست ولی اونجایی که پرسیدم شنیدم میان تعمیرگاه ولی دیگه ماشین از تعمیرگاه بیرون نمیاد رو کپ کردم و وقتی بهش گفتم من از سیر تا پیاز این ماشین و مشکلات دنده اتوماتش رو میدونم اونجا دیگه فهمیدم که بهتره خیلی با احترام خودم از نمایندگی اون آقای مودب بیام بیرون خخخ

  • رضا رضا (4 شهریور 1396 ساعت 08:38)

    والله ماها مقصر نیسیتم
    مقصر ئولت و حکومته،اونا هستن با سیاستهای غلط و نیاز به کمک مثلا چین در محاسباتشون، مردم رو قربانی میکنن و ماشین و هر کالای دیگه چینی رو وارد میکنن، دست من و شما نیست همه چیز فدای سیاست شده حتی جون من و شما !
    چرا خودروی اروپایی وارد نمیشه، چون کدوم کشور اروپایی مثل چین از سیاستهای ایران حمایت میکنه معلوم هیچکئومشون!
    کاش 100 سال پیش به دنیا اومده بودیم و این چیزا رو نمیدیدم. کاش .

  • مجتبی مجتبی (3 شهریور 1396 ساعت 09:08)

    خیلی خوبه .ماشین چینی رو با هزینه 20،30میلیونی واردکنن یا مونتاژ کنن .بعدش بصورت اقساطی تا100میلیون به مردم بدبخت بفروشن . نمیدونم کجای این فروش عقلانی واسلامیه

  • نیکان نیکان (30 مرداد 1396 ساعت 09:37)

    والله من به چین سفر نکردم ولی از یکی از دوستانم که انجا رفت قسم می خورد چینی ها خودشون از این ماشینا استفاده نمی کنند به قول نظر دوست ما اینجا ازمایشگاه چینی هاست

    منتقد منتقد (8 شهریور 1396 ساعت 01:36)

    این و منم رسیدگی کردم ،اکثرا آئودی ،بی ام و و بنز هست ماشیناشون ،لامصبا گوشی هم فقط اپل استفاده میکنن اکثرا
    اما هر چی آشغال دارن مال ماست

  • منصف منصف (30 مرداد 1396 ساعت 03:03)

    سلام خودرو های چینی ازهر نظر ، از خودرو های سا زندگان !!! داخلی صد بهتره .
    حالا ضعف خدمات پس از فروش ، کمبود قطعات و بقیه مسائل را هم باز باید از دست اندر کاران داخلی جستجو کرد !!!!

  • mohamad mohamad (29 مرداد 1396 ساعت 06:09)

    سالها با چین کار کردم . ظاهر سازیشون عالی . باطن داغون . حتی ساختمان هاشون رو کش کاریه .. ماشین اصلش موتور گریبکس و شاسی هست . تا کی باید پول تو جیب این متقلب ها بکنیم . یک میلیارد ادم را با همین کلاهبرداریهاشون سیر میکنند . چین پونزده سال پیش کجا الان کجا ..

  • J J (12 مرداد 1396 ساعت 12:08)

    گیربکیش بسیار ضعیفه فقط 4 دنده؟

  • a a (12 مرداد 1396 ساعت 02:38)

    نقش آزمایشگاه داریما

    مهدی مهدی (15 مرداد 1396 ساعت 04:12)

    اروپاییا که ماشینای خوبشون رو نمیدن . اگرم بدن صد تا امتیاز میگیرن ،
    حالا این چینیا دارن بهمون ماشین میدن شما بگو فلان
    از پژو پارس بهتره که
    والا به خدا
    شما باید از خودی ها شاکی باشی نه خارجی .
    خودی ها .....

  • مکانیک مکانیک (11 مرداد 1396 ساعت 16:54)

    قدیما هرکی از مامانش قهر میکرد میرفت خواننده میشد ولی الان میره خودرو شاسی بلند تولید میکنه