1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. آشنایی با نسل جدید ام وی ام x33

آشنایی با نسل جدید ام وی ام x33

17 تیر 1395
  • 4


چری تیگو 3 جدید , محصول آینده مدیران خودرو در ایران

X33جدید



اخیراً عکس هایی از نسل جدید خودرو شاسی بلند مدیران خودرو در فضاهای مختلف منتشر گردیده است. چیزی که در این تصاویر مشخص بود، این خودرو چری تیگو 3 (نسل جدید X33) است که به روز رسانی و مدرنیزه شدن این مدل خودرو از هر دو حیث طراحی داخلی و بیرونی نسبت به مدل قبلی این خودرو مشهود است.

از جمله این تغییرات، استایل مدرن و زیبای تریم داخلی دو رنگ این شاسی بلند شهری با دو رنگ مشکی و قرمز است که چاشنی خاصی از ترکیب تکنولوژی و صنعت مد به این خودرو اضافه کرده است. همینطور بدنه این خودرو نیز به صورت 2 رنگ عرضه خواهد شد و لازم به ذکر است که این خودرو با دو برند چری (تیگو 3) و ام وی ام (x33 s) عرضه میشود که دو رنگ بودن بدنه مختص برند ام وی ام است.

X33جدید



نکته ظریف قابل مشاهده دیگر در طراحی داخلی این خودرو محل قرارگیری جدید کنترلرهای قسمت های مختلف این مدل می باشد که به شکل مناسب و قابل دسترسی در محیط دور سرنشینان چیده شده اند. یک صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی در وسط کنسول خودرو قرار گرفته است که کاربری های مختلفی از جمله نقشه خوانی و ناوبری و را برای راننده ارائه می کند. داشبورد و کنسول در کنار طراحی هیجان انگیزی بهینه و مدرن شده و از همه فضاها به بهترین شکل استفاده شده است. تمامی سیستم تهویه دیجیتال به همراه دریچه خروج جدید در یک چینش چشم نواز در جلوی کنسول قرار گرفته اند.

X33جدید



نوارهای قرمز رنگ روی درها و همینطور دوخت قرمز روی چرم صندلی ها که به شکل سخاوتمندانه ای استفاده شده است شخصیت خاصی به ظاهر داخلی این خودرو بخشیده است.

X33جدید



خودروی X33 به عنوان یکی از تاثیرگذارترین شاسی بلندهای تولید داخلی در بازار تا کنون پس از گذشت بیش از 5 سال از ورودش عملکرد خوبی را به لحاظ فروش و تجربه رانندگی ارائه و عددی حدود 50000 دستگاه را در کارنامه فروش خود ثبت کرده است . فروش جهانی این خودرو نیز بالغ بر 1000000 دستگاه گزارش شده است که در این سگمنت خودرو عدد قابل توجهی می باشد. همینطور مدل جدید این خودرو که اکنون مراحل تست های پیش از ورود خود را طی می کند در صف تصمیم گیری مدیران شرکت مدیران خودرو برای ورود به بازار کشور می باشد که تکنولوژی بالاتر و طراحی شیک تر و به روز تر آن به طور قطع بر قدرت رقابتی این مدل شاسی بلند خواهد افزود .

X33جدید

منبع:ایران جیب



نظرات

  • بهار بهار (31 تیر 1396 ساعت 14:47)

    بابای من خریده میگه موتورش 2000 هست عالیه خیلی خوبه فقط صندلی وسطش زیاد نرم نیست من با خواهرم دعوا می کنم که او وسط بشینه ولی در کل عالیه عالیه

  • محمدرضا محمدرضا (21 تیر 1395 ساعت 23:53)

    لطفا قیمت خوردو را بیان کنید یا به ایمیل من بفرستید منتظر هستم Mohammadreza6553@gmail.com

  • SAEED SAEED (17 تیر 1395 ساعت 23:43)

    با سلام خدمت دوستان
    این ماشین اسمش tiggo 3 هستش که همون x33 با موتور 1600 با یه کم تغییر جزئی در ظاهر خودرو
    با تشکر

  • nasir nasir (17 تیر 1395 ساعت 20:20)

    سلام اگر موتر این خودرو همان موتور ماشینهای قبلیش باشد بسیار عالیست من 6 سال است دارم لطفا قیمت را بفرمایید چون خیلی مهم است