1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. وعده مدیران خودرو برای مراسم ویژه رونمایی ام وی ام x33s در نمایشگاه مشهد

وعده مدیران خودرو برای مراسم ویژه رونمایی ام وی ام x33s در نمایشگاه مشهد

18 مرداد 1395
  • 3

خودروی MVM X33 به عنوان مدلی استراتژیک از محصولات شرکت مدیران خودرو،ازمدتها قبل در بازار حضور داشته و به سرعت با تبلیغات دهان به دهان در بین مردم توانسته است به فروشی بیش از 50000 دستگاه دست پیدا کند. به نوعی می توان این خودرو را اولین خودروی شاسی بلند چینی تولید داخل قلمداد کرد.

با رقابتی تر شدن بازار همینطور سیر نیاز های مشتریان بازار، شرکت مدیران خودرو با بروز رسانی کیفی و تکنولوژیک خودروی MVM X33 مدلی جدید ازاین محصول را در آستانه عرضه دارد. این خودرو که قرار است در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی گردد،‌ تغییرات ویژه ای نسبت به مدل های قبلی داشته که در ادامه به آن می پردازیم. شرکت مدیران خودرو وعده مراسم ویژه ای را برای رونمایی از این خودرو در سالن انوری نمایشگاه بین المللی مشهد در روز 18 مرداد داده است. در ادامه این مقاله به برخی از تغییرات این خودرو اشاره شده است.

قدرت موتور

شما می توانید انتظار سواری نرم در عین حال پرقدرتی را در هنگام رانندگی این خودرو داشته باشد که همگی از به واسطه ترکیب موتور 2 لیتری DVVT با گیرباکس 7 سرعتهCVT می باشد که قدرتی معادل 139 اسب بخار و گشتاوری معادل 180 نیوتون بر متر تولید می کند. با این مشخصات این خودرو پیشتاز در بین هم رده های خود خواهد بود. در این میان شتاب 60-100 این خودرو از 8.5 ثانیه در مدل های قبلی به 7.7 ثانیه در این مدل تقلیل یافته است.

طراحی داخلی

مدل بدنه دو رنگ این خودرو ظاهری پویا تر و جوان پسند تر به آن داده است. ترکیب طراحی بال شکل جلو به همراه جلو پنجره پیانویی چند ضلعی در کنار دستگیره های در کرومی، شکل ظاهری این مدل را به کل تغییر داده اند.

طراحی داخلی این خودرو نیز به کل تغییر کرده است. صفحه نمایشگر 8 اینچ لمسی هوشمند با کیفیت 1080 HD به ساده سازی کنسول کمک کرده است. این پنل مجهز به سیستم ناوبری و مسیریابی،‌سیستم چندرسانه ای،‌نمایشگر دوربین عقب و همینطور ارتباط داخل کابین با موبایل می باشد. بعلاوه طراحی دو رنگ قرمز و مشکی بی سابقه و هیجان انگیز لمسی از مد و تکنولوژی را به نمایش گذاشته است. با کمک بالانس NHV صدای داخل کابین در حالت بی حرکت از 45.3 دسیبل به 39.4 دسیبل تقلیل پیدا کرده است.

تمامی مدل های MVM X33 مجهز به سیستم Daylight هستند که علاوه بر ظاهری زیبا ایمنی رانندگی را نیز بالا برده اند. همینطور سیستم TPMS نیز هر لحظه فشار باد تایر ها را نمایش می دهد که به شدت در ایمنی رانندگی و طول عمر لاستیک ها موثر است. در این میان سیستم کروز کنترل، دوربین عقب و دیگر امکانات این خودرو رانندگی نرم و امن را برای راننده به ارمغان می آورد.

فضای داخلی این خودرو به شکلی جادار طراحی شده است که حتی افراد بلند قد نیز به راحتی در صندلی خود می نشینند. از طرفی این خودرو قابلیت حفظ انرژی را در حالت Eco Mode دارد که به شدت در کاهش مصرف سوخت و آلایندگی طبق استانداردهای یورو 4 موثر است.

به عنوان یک خودروی شاسی بلند با قابلیت های آفرود و همینطور راحتی سواری یک خودروی سدان ، این مدل کاملاً پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد. این خودرو ترکیبی از نیاز های رانندگی شهری و خارج شهری را در اختیار راننده قرار می دهد که یک انتخاب مناسب از هر جهت را شکل می دهد.

 خودرو MVM X۳۳ S در نمایشگاه مشهد .

 خودرو MVM X۳۳ S در نمایشگاه مشهد .

 خودرو MVM X۳۳ S در نمایشگاه مشهد .

منبع:عصرخودرو



نظرات

  • محمد محمد (18 مرداد 1395 ساعت 13:18)

    اخوی گفته شتاب 60 تا 100 نه 0 تا 100 ! با دقت بخون که برات مشکل پیش نیاد...

    کیومرث کیومرث (18 مرداد 1395 ساعت 17:45)

    تشکر از دقت شما ،نگران مشکل برای من نباشید خوشحالم که پدرم موجب شد برادری مثل شما داشته باشم اخوی

  • کیومرث کیومرث (18 مرداد 1395 ساعت 11:39)

    علیرغم اینکه شرکت مدیران خودرو یکی از مشتری مدار ترین شرکت های خودرویی در ایران است و به همین دلیل شایسته احترام و تقدیر، لیکن قسمت هایی از مطالب فوق صحت نداشته و جای سوْال دارد. به عنوان مثال شتاب ٠ تا ١٠٠ مدل های قبلی ام وی ام حدود ١٤ ثانیه بوده و به هیچوجه عدد ٨.٥ صحیح نیست ثانیا چگونه در مدل جدید بدون هیج تغییری در نوع قوای محرکه و گیربکس شتاب به ٧.٧ تقلیل یافته این برای ام وی ام بیشتر شبیه لطیفه و توهم است. اگر مدارکی برای اثبات صحت إعداد فوق وجود دارد لطفا ارایه بفرمایید.