1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی شاسی بلند جدید مدیران خودرو در سال جاری

معرفی شاسی بلند جدید مدیران خودرو در سال جاری

23 خرداد 1394
  • 2

شرکت مدیران خودرو هر چند در شروع کار خود تنها با خودوری MVM110 در بازار حاضر بود اما توانست در طی سال های اخیر بر شمار مدل‌های عرضه شده خود بیافزاید و امروزه با تنوع مناسبی از خودرو ها در کلاس های قیمتی و ابعادی مختلف، جزو موفق ترین شرکت های خودروساز بخش خصوصی است و سهم مناسبی نیز از بازار دارد.

مدیران خودرو در نمایشگاه شیراز خودور های 110، 315 ، 530 ، X33 و البته خودرو جدید 550 را به نمایش گذاشته است و این تنوع خودروها باعث شده اقشار مختلفی از خریداران به سمت غرفه این شرکت جذب شوند. در کنار این خودروها، مدیران خودرو از نمونه الکتریکی خودرو NewQQ نیز در شیراز رونمایی کرد، خودرویی که با شعاع حرکتی بیش از ۲۰۰ کیلومتر و قیمتی کمتر از ۳۰ میلیون تومان می تواند گزینه ای ایده آل برای شهرها باشد. در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز با آقای ژانگ، مدیر عامل شرکت مدیران خودرو به گفتگو نشستیم تا از برنامه های این شرکت برای بازار ایران آگاه شویم.

خودرو های چینی توانسته اند در سال های اخیر سهم بازار خود را به طور پیوسته افزایش دهند و این مسأله نشان دهنده شناخت مناسب چینی ها از ذائقه بازار خودرو ایران و خریداران خودرو در کشورمان است. ژانگ در زمینه بازار خودرو ایران گفت:"ما بازار خودرو ایران را به خوبی می شناسیم. مشتریان خودرو در ایران در سگمنت های مختلف انتخاب های متفاوتی دارند و انتخاب ها برای مشتریان خودرو در ایران با عرضه مدل های جدید از سوی شرکت های مختلف رو به افزایش است. ما هم در مدیران خودرو تلاش می کنیم برای افزایش حق انتخاب مشتریانمان به طور پیوسته خودرو های به روزتری را عرضه کنیم تا مشتریان همیشه انتخاب های جدیدی از بین محصولات ما داشته باشند."

وی با اشاره به عرضه محصولات جدید متناسب با نیازهای مشتریان گفت:"ما در چند سال اخیر در سگمنت های مختلف محصولات خود را عرضه کرده ایم و محصولات موجود را هم به روز می کنیم. به عنوان نمونه از آنجاییکه بازار ایران به خودروهای کراس اوور علاقه داشت مدل X33 را عرضه کردیم و برای پاسخ به درخواست ها برای یک خودرو هاچ بک، مدل ۳۱۵ را تولید کردیم. در کنار این ها خریداران خودرو در ایران به خودرو های سدان هم علاقه ویژه ای دارند و به همین دلیل هم ما مدل های ۵۳۰ و مدل سدان ۳۱۵ را در لیست محصولاتمان داریم. به علاوه برای کسانی که خودرویی بزرگتر و با امکانان بیشتر می خواهند هم نمونه ۵۵۰ را به تازگی عرضه کرده ایم که در این مدت مورد توجه قرار گرفته است. در مجموع تلاش می کنیم انتخاب های بیشتری را برای مشتریانمان داشته باشیم."

اتوماتیک برانید

شرکت مدیران خودرو هر چند در شروع کار خود تنها با خودوری MVM110 در بازار حاضر بود اما توانست در طی سال های اخیر بر شمار مدل‌های عرضه شده خود بیافزاید و امروزه با تنوع مناسبی از خودرو ها در کلاس های قیمتی و ابعادی مختلف، جزو موفق ترین شرکت های خودروساز بخش خصوصی است و سهم مناسبی نیز از بازار دارد.

دیگر مسأله مورد توجه مدیران خودرو، عرضه خودروهایی با گیربکس اتوماتیک است، خودروهایی که با رفتن مدل های اتوماتیک خانواده پژو از بازار ایران، به شدت کمبودشان احساس می شد و عرضه محدود دیگر خودروها هم نتوانست این خلاء را پر کند اما مدیران خودرو با عرضه نسل جدید خودروهای خود و با شعار "اتوماتیک برانید"، توانست تا حد زیادی کمبود خودروهایی با گیربکس اتوماتیک در کلاس قیمتی زیر ۱۰۰ میلیون تومان را جبران کند و این روزها می توان مدل های X33 و ۵۵۰ را با گیربکس اتوماتیک خریداری کرد اما این همه برنامه مدیران خودرو برای بازار خودروهای گیربکس اتوماتیک ایران نیست. ژانگ در این زمینه گفت:"ما از علاقه خریداران خودرو در ایران به گیربکس های اتوماتیک آگاهیم و به همین دلیل هم تا به حال بعضی از محصولات خود را با گیربکس اتوماتیک عرضه کرده ایم. در ادامه قصد داریم نمونه اتوماتیک مدل ۳۱۵ را هم به بازار عرضه کنیم ضمن آنکه محصول جدیدمان هم با گیربکس اتوماتیک عرضه خواهد شد."

محصولات جدید مدیران خودرو در راه بازار

وی در زمینه محصول جدید مدیران خودرو گفت:"در حال حاضر برای عرضه دو خودرو جدید به بازار برنامه ریزی کرده ایم و این خودرو ها در سال جاری به مشتریان عرضه خواهند شد. یکی از خودروهایی که امسال به بازار می آید یک نمونه شاسی بلند است. بازار خودرو ایران علاقه زیادی به خودروهای کراس اوور و شاسی بلند دارد و به همین دلیل ما هم به زودی مدل تیگو5 را معرفی خواهیمکرد که یک شاسی بلند است. این خودرو ظاهر کاملا جدیدی دارد ضمن آنکه از امکانات ایمنی زیادی هم بهره می برد و گیربکس اتوماتیک نیز بر روی آن نصب شده است."

 معرفی شاسی بلند جدید مدیران خودرو در سال جاری

 معرفی شاسی بلند جدید مدیران خودرو در سال جاری

 معرفی شاسی بلند جدید مدیران خودرو در سال جاری

وی در زمینه دیگر خودرو جدید مدیران خودرو گفت:"امسال برای عرضه خودرو جدیدی در کلاس خودروهای کوچک زیر ۳۰ میلیون تومان هم برنامه ریزی کرده ایم و قصد داریم مدل NewQQ را به بازار عرضه کنیم."خودرو NewQQ نسل جدید مدل QQ (که در ایران با نام MVM110 عرضه می شود) است و از امکانات بیشتر و طراحی به روز تری بهره می برد و با توجه به قیمت مناسبی که برای آن در نظر گرفته شده می تواند سهم مناسبی از بازار خودرو ایران را از آن خود کند.

 معرفی شاسی بلند جدید مدیران خودرو در سال جاری

مدیران خودرو و عرضه خودرو الکتریکی به بازار

مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز نمونه الکتریکی NewQQ را به نمایش گذاشته بود که به شدت نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان واقع شد و می توان پیش بینی کرد نمونه بنزین سوز آن نیز مورد پسند بازار خودرو ایران واقع شود. نمونه الکتریکی این خودرو می تواند با یک بار شارژ مسافتی در حدود 200 کیلومتر را طی کند که هر چند در شرایط واقعی کمتر خواهد بود اما در نهایت به طور کامل می تواند پاسخگوی نیاز تردد در محیط های شهری و حتی فواصل کوتاه بین شهری باشد ضمن آنکه بی نیازی آن از بنزین یکی از مزیت های بزرگ این خودرو است. ژانگ در زمینه برنامه های عرضه خودرو الکتریکی به بازار ایران و شرایط لازم برای موفقیت آن گفت:"این خودرو در بازار چین و حتی کشورهای عربی عرضه شده و مورد توجه خریداران هم قرار گرفته است. در همه کشور های جهان دولت ها از خریداران خودروهای الکتریکی پشتیبانی می کنند و این روند در چین هم وجود دارد و دولت تلاش می کند با اعمال تخفیف بر روی خودروها، خریداران را به خرید خودروهای الکتریکی تشویق کنند. این خودروها به دلیل آنکه فاقد گازهای آلاینده هستند دوست دار محیط زیست به شمار می روند و به همین دلیل می تواند نقش مهمی در کاهش آلایندگی شهرها داشته باشند. در ایران هم ما در حال برنامه ریزی برای این موضوع هستیم تا با حمایت هایی بتوانیم این خودرو را به بازار عرضه کنیم."



نظرات

  • عطرگیلدا عطرگیلدا (24 خرداد 1394 ساعت 05:45)

    معایب ام وی ام 315 جدید
    گیربس زوزه میکشه انگار که پیکان سوار شدی
    رینگها تاب داره (کلگی)
    پخش ماشین معیوبه
    جکهای درب عقب خرابه
    جلوبندی ضعیفی داره
    ترمز ها صدای خورندگی لنت رو میده
    صفحه کلاچ ضعیف
    اشکال در ریمت ماشین بعضی مواقع کار نمیکنه 2 بار نمایندگی بردم هربار میگن درست کردیم ولی نه
    صدای زیاد داخل اتاق

  • عطرگیلدا عطرگیلدا (24 خرداد 1394 ساعت 05:40)

    سلام دوستان
    من تاکنون mvm110 و mvm315 new را تجربه کردم
    بنظرم برندهای چینی همه از لحاظ کیفیت سطح پایینی دارند و ظاهری فریبنده با قیمت پایین البته باتوجه به شرایط بازار خودرو ، که مشتری به سمت این برندها گرایش پیدا کرده ، اما خیلی زود متوجه اشتباهاتشان میشوند و دیدگاه بدی نسبت به آنها پیدا خواهند نمود و قید خرید ماشین چینی را خواهند زد
    من 315 جدید را که خریداری نمودم ، گفتند 50 تغییر نسبت به مدل قبلی انجام شده و صفحه کلاچ اصلاح گردیده
    شاید باورتان نشه من مسافتی حدودا 200 متر با این ماشین دنده عقب رفتم دود از کاپوت زد بیرون و بوی بد سوختگی سطح صفحه کلاچ بلند شد.
    از لحاظ خدمات هم متاسفانه اصلا خدمات خوب ارائه نمیکنند و عیوبی را که در فرم پذیرش ثبت میکنند فقط حالت نمایشی دارد، انگار که ماشینت رو 8 ساعت در گوشه ای پارک کنند و بعد بگویند آماده است بیایید ماشین رو ببرید