1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. اوتلندر Phev، جدیدترین محصول میتسوبیشی امشب در تهران رونمایی می‌شود

اوتلندر Phev، جدیدترین محصول میتسوبیشی امشب در تهران رونمایی می‌شود

24 بهمن 1396
  • 1

شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، امشب از پرفروش ترین خودروی شاسی بلند PHEV جهان رونمایی خواهد کرد.

رو نمایی از اولین شاسی بلند PHEV جهان در تهران

رو نمایی از اولین شاسی بلند PHEV جهان در تهران

PHEV مخفف Plug-In Hybrid Electric Vehicle ، به معنی خودرو هیبریدی بوده که با برق شهری هم امکان شارژ باتری آن وجود دارد.

این خودرو SUV که در سال 2017 در بازار اروپا نزدیک به 90.000 دستگاه به فروش رسیده است، امشب طی مراسمی توسط شرکت آرین موتور رونمایی خواهد شد.

رو نمایی از اولین شاسی بلند PHEV جهان در تهران

در نسخه هیبریدی اوتلندر، یک موتور بنزینی دو لیتری با توان ۱۴۶ تا ۱۵۴ اسب بخار وجود دارد که با اتصال به دو موتور الکتریکی، خود را به یک ماشین هیبریدی تبدیل می کند. این خودرو می تواند تا سرعت 120 کیلومتر در ساعت را بدون استفاده از بنزین طی کند!

گیربکس این خودرو هم از نوع اتوماتیک CVT، سازگار با سیستم هیبریدی بوده که قدرت را به چهار چرخ می رساند. همچنین، ترمزهای خودرو و اعمال نیرو معکوس به جعبه دنده، به صورت برق در آمده و به باتری های خودرو بر می گردد.

امکان شارژ باتری ها با برق شهری باعث می شود تا در زمان عدم استفاده از اوتلندر PHEV، خودرو با برق شهری به راحتی شارژ شود. این شارژ شدن ممکن است بین ۴۰ دقیقه ( شارژ سریع ۸۰ درصدی باتری) تا ۵ ساعت طول بکشد. میتسوبیشی این باتری ها را ۸ سال یا ۱۶۰ هزارکیلومتر گارانتی می کند. همچنین از امکانات رفاهی این خودرو می توان به 7 کیسه هوا، بلوتوث موبایل، ترمزدستی برقی، کروز کنترل، گرم کن صندلی، درب برقی صندوق عقب، سیستم ورود و خروج و روشن و خاموش کردن بدون سوئیچ، دی لایت و ... اشاره نمود.

رو نمایی از اولین شاسی بلند PHEV جهان در تهران

رو نمایی از اولین شاسی بلند PHEV جهان در تهران



نظرات

  • علی علی (24 بهمن 1396 ساعت 12:12)

    ای کاش مسئولان مملکت میگذاشتن ماشین ها خوبی مثل تویوتا یا نیسان ویا هوندا و......باقیمت پایین وارد ایران میشدن وبرای جان مردم ایرن ارزش قایل واز یک هوای پاک وخودروهای باکیفیت استفاده میکردن هموطن نام