1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. شاسی بلند MG و جایگزین MG550 به ایران می آیند

شاسی بلند MG و جایگزین MG550 به ایران می آیند

26 بهمن 1392
  • 0

یکی از مسئولان ارشد شرکت مدیاموتورز در حاشیه دهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ورود دو محصول جدید MG به بازار ایران طی ماه های آینده خبر داد .

تیمورتاش ضمن اعلام این خبر گفت : هم اکنون سری جدید خودرو های MG6 در دو مدل GT و مگنت به کشور وارد شده اند و آماده عرضه به متقاضیان هستند . این شرکت همچنین شرایط فروش ویژه ای را برای بازدیدکنندگان نمایشگاه اصفهان در نظر گرفته است و در نظر دارد تا طی ماه های آینده دو محصول MG5 صندوق دار را به عنوان جانشین مدل 550 به بازار عرضه کند . محصول دیگری که پس از MG5 برای عرضه به ایران انتخاب شده است شاسی بلند کمپانی MG است که از طراحی قابل توجهی نسبت به رقبای کنونی اش در بازار بهره می برد . مدیاموتورز همچنین در نظر دارد در راستای توسعه سبد محصولاتش در آینده نزدیک خودرو های کنونی خانواده MG را با پیشرانه های دیزلی و الکتریکی نیز برای عرضه در ایران آماده کند .

مدیا موتورز هم اکنون طرح فروش ویژه عیدانه را در دستور کار دارد که طی این طرح به مشتریان در فروش نقدی 5 میلیون تخفیف ارائه می شود در طرح فروش اقسازی 12 ماهه هیچ گونه بهره ای از مشتریان دریافت نمی شود .

تیمورتاش همچنین پیرامون مشکلاتی که بنزین ایران برای برخی از MG550 و 6 ها بازار به وجود آورده گفت که سال 89 نیز این مشکل برای خودرو های هیوندای به وجود آمد که سرانجام تیمی از هیوندای کره جنوبی برای بررسی آن به ایران آمدند و در نهایت گارانتی تمام هزینه های را جبران کرد . شرکت مدیاموتورز نیز ضمن حل این مشکل در تعداد محصوص خودرو های مشکل دار از طریق گارانتی مکملی را به مشتریانش عرضه می کند که از بروز این مشکل در موتور پیشرفته این خودرو جلوگیری می کند .

خودرو MG5 که در تصاویر مشاهده می کنید مدل قدیمی این خودرو است . مدلی که قرار است به بازار ایران عرضه شود نمونه 2014 این خودرو است که ضمن تغییراتی در ظاهر ، صندوق بار نیز به آن اضافه شده است و در ایران جایگزین مدل MG550 خواهد شد .




نظرات