1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. AMG های رویایی در راه ایران

AMG های رویایی در راه ایران

11 آبان 1395
  • 1

در روزهایی که خبری از بنزهای روز در بازار ایران نیست و شرکت ستاره ایران، محصولات جدید مرسدس‌ بنز را به بازار معرفی نکرده، ورود 2 خودروی جدید از این برند اصیل در بازار ایران، خبری داغ و متفاوت محسوب می‌شود.

 بنزهای 700 میلیونی در آستانه پلاک شدن در ایران

برخی تصاویر منتشر شده از گمرک نشان می‌دهد مرسدس ‌بنز کلاس CLA و GLA به ایران آمده‌اند و احتمالا از یک ماه آینده وارد خیابان‌ها می‌شوند.

جالب است بدانید این خودروها در نسخه 45 و کیت AMG وارد شده ‌است. موتور دو لیتری توربو CLA 45 AMG توان تولید 355 اسب ‌بخار را با گشتاور 450 نیوتون ‌متر دارد و گیربکس 7 دنده اتوماتیک آن قدرت را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

 بنزهای 700 میلیونی در آستانه پلاک شدن در ایران

در نسخه GLA با همین مشخصات فنی قدرت به چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. شتاب این خودروها کمتر از 5 ثانیه اعلام شده است و مصرف سوخت بسیار مناسبی دارند. CLA فول‌ آپشن با کیت AMG و اورنج ‌پکیج در محدوده 700 میلیون تومان تعیین قیمت شده است و نسخه‌های ساده‌تر قیمتی حدود 650 میلیون تومان دارند.

احتمالا قیمت GLA 45 AMG، هم در محدوده 700 میلیون به بالا تعیین می‌شود. امکانات روز و ظاهر جذاب موجب می‌شود مشتریان خاص‌پسند سراغ این خودروها بروند و از سری جدید محصولات مرسدس‌بنز در ایران استقبال کنند. جالب است بدانید این خودروها با واردات شخصی به بازار ایران آمده‌اند و ستاره ایران، فروشی را برای آنها در نظر نگرفته است ولی گارانتی CLA و GLA های وارد شده به کشور با گارانتی رسمی ستاره ایران عرضه می‌شود.

 بنزهای 700 میلیونی در آستانه پلاک شدن در ایران

تنها نکته جالب در مورد فروش این خودروها این است که درحال‌حاضر مرسدس‌بنز E200 مدل 2017 هم، قیمتی نزدیک به 600 میلیون تومان در نمایشگاه‌های تهران دارد و C200 مدل 2016 هم در نسخه فول قیمتی بیش از 500 میلیون تومان را به خود اختصاص داده است. با توجه به نوع قیمت‌ گذاری CLA 45 AMG در بازار می‌توان از همین حالا متوجه شد ورود نسل جدید محصولات مرسدس‌بنز برای ایرانیان گران تمام می شود و هر روز از قدرت خرید مردم فاصله می‌ گیرد.



نظرات

  • مازیار مازیار (12 آبان 1395 ساعت 10:05)

    هر روز از قدرت خرید مردم فاصله می گیرد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! آقا کجای کارید؟ چند سالیست که پراید و پژو هم از قدرت خرید مردم فاصله گرفته اند. تعریفتان از مزدم چیست؟ بهتر بود می فرمودید از قدرت خرید اقشار پولدار هم فاصله می گیرد. واقعا این خودرو در خارج از ایران چقدر قیمت دارد؟؟؟