1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. لیفان «820» برای مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی طراحی شده است

لیفان «820» برای مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی طراحی شده است

18 خرداد 1395
  • 12

قائم مقام مدیرعامل شرکت صادرات لیفان گفت: محصول «لیفان 820» خودرویی است که بطور خاص برای مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی طراحی شده است.

لیفان 820

الکس هوانگ، با اعلام این خبر اظهار داشت: از سال 2008 میلادی که لیفان و کرمان موتور همکاری خودشان را برای تولید خودرو در ایران آغاز کرده اند طعم موفقیت، بحران اقتصادی، تحریم و مشکلات را چشیده اند.

وی ادامه داد: لیفان در این مدت و در مقابل مشکلات فوق هیچ دلهره و ترسی نداشته و یا به فکر تسلیم شدن نبوده بلکه با تلاش مستمر و ارائه راه حل های مناسب سعی در غلبه بر مشکلات را داشته است و به همین دلیل افتخار می کنیم که 8 سال به مردم عزیز ایران خدمات ارائه کرده ایم.

قائم مقام شرکت صادرات لیفان، با تاکید بر اینکه ما به ایران، آینده ایران و بازار ایران امیدواریم، تصریح کرد: در طول 8 سال حضور در بازار ایران ما به خواسته ها و نیازهای مشتریان ایرانی و همچنین خاص بودن آنها بیشتر اشراف پیدا کرده ایم و اکنون بعد از بررسی های دقیق بازار و خواسته های مشتریان ایرانی، محصول «لیفان 820» را تولید و عرضه کرده ایم.

هوانگ، با بیان اینکه لیفان اعتقاد دارد محصول 820 لذت رانندگی جدیدی را برای مشتریان به همراه دارد، متذکر شد: ما می دانیم مشتریان ایرانی اهمیت ویژه ای به کیفیت و خدمات پس از فروش قائل هستند به همین منظور در ابتدا قطعات مختلف خودرو لیفان820 را از تامین کنندگان به نام جهانی تهیه کردیم و در مرحله بعد و به منظور تطابق بیشتر خودرو با شرایط ایران، آزمایش های میدانی و تست های جاده ای سختی برای این خودرو در نظر گرفتیم.

وی در پایان با اظهار امیدواری که دوستی بین ایران و چین برای همیشه تداوم داشته باشد، خاطرنشان کرد: گروه صنعتی لیفان علاقمند به همکاری بیشتر با دوستان ایرانی برای ساختن زندگی و آینده ای بهتر است.

منبع: پرشین خودرو



نظرات

  • رضا مصباحی رضا مصباحی (24 خرداد 1397 ساعت 19:18)

    با سلام خدمت همه دوستان من نمیدونم چرا ما همه ایرانیها در مورد چیزی که ندآریم یا دستمان نمیرسه فقط بیخودی حرف میزنیم من خودم لیفان 820 دارم و قبل از اینکه بخرم از خیلی ها که داشتن پرسیدم همه راضی بودن و گفتن واقعا ماشین خوبی هستش و الان هم که دارم واقعا راضی هستم فقط تنها ایرادی که داره آیینه ها ش برقی نیست که واقعا ضعف خیلی بزرگی هستش .خواهشا وقتی چیزی رو که نداریدر بیخودی حرف نزن که همو حکایت گربه است که دستش به گوشت نمیرسه میشه

  • ستار ستار (9 شهریور 1395 ساعت 16:30)

    طراحی ظاهریش که حداقل خوب و بی نقص به نظر میاد بر خلاف خودروسازان داخلی که فقط با عوض کردن چراغ و سپر کلی رو قیمت میکشن.

  • mohsen mohsen (19 خرداد 1395 ساعت 02:15)

    گول این قیافه رو نخورید که اینها متخصص کپی کارین جلو پنجرش مخلوطی از فورد فیوژن و سوناتای جدیده داخلش افتضاح .در جواب دوست عزیز که خواسته بودن 50 تومن عرضه بشه تو اون رنج قیمت دنا ی نازنین وجود داره و این دوستان باید از روی جنازه ایران خودرو رد شن تا بتونن با اون قیمت عرضه کنن

  • حکمت حکمت (19 خرداد 1395 ساعت 00:52)

    اگر واقعا درست گفته باشند. طراحی کفایت نمیکنه مراعات جیب مردم و قدرت خرید را هم بکننداین هم خودش طراحی است. و با کاهش قیمت و اقساط بدون بهره میتونند چند صد هزارتا بفروشند. قیمت را50میلیون بگیرند و با 15میلیون و24 ماه بدون بهره.دو اتفاق میافته. لیفان 820 خودرو پر فروش میشه مطمئن باشید 500 بالای هزار فروش میکنه و چون مردم ایران با خودرو چینی برخورد هزینه فایده میکنند. به صرفه است. حضورپایدار و پر فروش در قطغات وخدمات پس از فروش و محصولات دیگر جبران میکنه.و در تیراژ فروش بالا جبران کنند

  • علی علی (18 خرداد 1395 ساعت 20:23)

    باسلام . دنیا محل رقابت است . هرچند به عقیده هم وطنان اجناس چینی و بخصوص اتومبیل های تولیدی آنان قابل رقابت با کشورهای غربی یا کره و ژاپن نیستند ولی قیمت خیلی مهم است . برای مثال بنده هیچگاه 80 یا 90 میلیون برای خودری چینی مثل لیفان پول نمی دهم و حتی سعی می کنم خودرو کارکرده ژاپنی یا کره ای بخرم ولی با ان پول ماشین چینی نخرم ولی اگر قیمت بسیار مناسب باشد چشمم را روی خیلی از معایب خودروهای چینی می بندم . برای مثال اگر این خودرو با قیمت بین 40 تا 50 میلیون عرضه شود آنرا می خرم . باتشکر .

  • فرهاد فرهاد (18 خرداد 1395 ساعت 17:54)

    قیمتش به عنوان یک خودروی مزخرف چینی خیلی بالاست , وارزش خریدنداره

  • arash arash (18 خرداد 1395 ساعت 16:58)

    سلام
    من می خواستم بخرم اما رفتم نمایندگی داخل ماشین نشستم کیفیت داخل ماشین افتضاح انگار از پلاستیک باز یافتی ساختن به ادعای خودشون ماشین لوکس دوستم برلیانس گرفته داخلش معمولی اماقابل قبول کیفیت ساختش ار این لیفان بالاتر شرکت لیفان داخل خودرو هاش از کیفیت خیلی پایین داره و این ضعف بزرگی

  • حسین حسین (18 خرداد 1395 ساعت 14:03)

    لیفان از لحاظ اخمیت به خاصه های ایرانی ، خوب عمل کرده!
    کی؟
    همون موقع که ۶۲۰ رو فقط تو ایران با موتور ۱۸۰۰ عرضه کردن!
    اگه بقیه هم بفکر بودن ، بد نبود!
    الان چری می‌خوای اریزو رو با موتور ۱۵۰۰ و قیمت ۷۰ میلیون تو ایران بده!
    خوب کی‌ می‌خره؟

    ولی اینکه مخصوص ایران طراحی شده باشه ۸۲۰ ، برای من قابل باور نیس! اگه اینطور بود باید رونمایی جهانی‌اش و برای اولین بارش در ایران می‌بود!

  • مهدی مهدی (18 خرداد 1395 ساعت 13:44)

    خودروهای چینی اصلا به درد نمیخوره هم مزحرفه ؛ در عوضش پراید اصل کره 2010 عرضه کنن.

  • عادل عادل (18 خرداد 1395 ساعت 11:52)

    با این قیمت بالا مهندس الکس هوانگ هیچکی توان خرید نداره

  • هادی هادی (18 خرداد 1395 ساعت 10:42)

    دوست چینی عزیز راست میگه! اگه نگاهی به برچسب انرژی این ماشین و سایر خودروهای چینی بیاندازیم متوجه میشیم روی رده آخر مصرف انرژی قرارگرفته اند اتیکتی که روی شیشه جلو نصب شده برای مثال لیفان ایکس پنجاه و ام وی ام ۱۱۰ قدیم و جدید وهمین طور لیفان ۶۲۰ ولیفان ۸۲۰

  • darsa darsa (18 خرداد 1395 ساعت 10:36)

    کاش بهای آن نیز با جیب مصرف کننده ایرانی سازگار باشد