1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. لکسوس GS250 ، تازه واردی از سرزمین خورشید تابان

لکسوس GS250 ، تازه واردی از سرزمین خورشید تابان

10 اردیبهشت 1393
  • 0

پس از مدتها انتظار رقبای ژاپینی برندهای معتبر اروپایی نیز در مدل های جدید به ایران راه پیدا نموده اند و در همین راستا مقالات مرتبت با این خودروها را در اختیار شما علاقه مندان سایت خودرو ( Car.ir ) قرار خواهیم داد . امید به آنکه در زمانی مناسب این خودروها در اختیار این مجموعه قرار بگیرد و بتوانیم تست و بررسی این خودروها را برای شما دوستان به صورت مقالاتی جامع آماده نموده و در اختیار شما همراهان همیشگی سایت خودرو قرار دهیم .

لکسوس GS250 از نظر طراحی بیرونی و داخلی ، کاملا با نسل قبل بیگانه بوده ، چون لکسوس به این نتیجه رسیده است که باید در طراحی های خویش روحی تازه و جوان پسندانه را قرار بدهد تا هم محصولاتی تولید نماید که از نظر طراحی با رقبای این برند قابل مقایسه باشد و هم اینکه بتواند به فروش مناسببی دست پیدا نماید .

چندی پیش در مقاله ای به معرفی نمونه هیبریدی این مدل پرداخته بودیم و آنرا به صورت کامل برای شما همراهان معرفی داشته ایم ، این خودرو نیز از نظر طراحی بدنه شباهت های بیشماری با خودرو فوق داشته و دارد اما از نظر عملکرد و پیشرانه این خودرو دارای عملکرد به مراتب متفاوتی به نسبت خودرو هیبریدی می باشد . این خودرو در مدل های لوکس ، اسپرت و راحت ( همان خودروی ساده و خانوادگی با تجهیزات کمتر ) ارائه می شود . این خودرو مجهز به موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر با آرایش خورجینی V شکل می باشد ولی در مدل های متفاوت دارای عملکرد و توان خروجی متفاوتی نسب به مدل دیگر می باشد . موتور این خودرو در مدل GS250 دارای توان خروجی معادل 209 اسب بخار و گشتاور مورد استفاده در این خودرو 253 نیوتن متر اعلام گردیده است . مصرف سوخت این خودرو معادل 6.9 در جاده و 12.4 در شهر و همچنین 8.9 لیتر به صورت ترکیبی می باشد .

از نظر تنوع امکانات و تجهیزات جانبی این خودرو هیچگونه کمبودی ندارد و مطمئن باشید این خودرو از هر نظر نیازها و خواسته های شما را تامین خواهد نمود . از وجود لیست بلند بالایی از نظر تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی و همچنین تجهیزات ایمنی برخوردار می باشد .

سیستم صوتی به همراه 12 بلندگو و همچنین مانیتور پخش DVD به همراه سیستم هد آپ که نشان دهنده تمام اطلاعات خودرو بر روی مانیتور جلو می باشد از جمله تجهیزات و امکانات رفاهی این خودرو می باشد .

این خودرو را ظاهرا نماینده وارد کننده این محصولات در ایران به قیمت 285 میلیون تومان برای فروش در اختیار عموم قرار داده است که این قیمت بدون احتساب عوارض و مالیات و هزینه های دیگری ی باشد که برای یک خودرو باید در نظر داشت و بید دید این خودرو با هزینه های فوق در بازار به چه قیمتی به فروش خواهد رسید .

در انتها باید این خودرو را خودرویی ویژه و محبوب معرفی نمود که واقعا از داشتن آن پشیمان نخواهید شد و با اطمینان نسبت به کیفیت و کارایی این محصول هم میتوان نظر داد و هم از آن استفاده نمود .



نظرات