1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ورژن قد بلند رنو ساندرو،از هفته اول مهرماه به بازار می آید...

ورژن قد بلند رنو ساندرو،از هفته اول مهرماه به بازار می آید...

20 شهریور 1395
  • 0

مدیرعامل پارس خودرو از آغاز عرضه خودروی رنو ساندرو استپ‌وی از ابتدای مهر ماه خبر داد.

ناصر آقامحمدی اظهار کرد: رنو ساندرو استپ‌وی از هفته اول مهر ماه در دو مدل دنده دستی و اتوماتیک عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه قیمت مدل دستی این خودرو ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، خاطرنشان کرد: مدل اتوماتیک این خودرو نیز به قیمت ۵۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

قائم مقام سایپا در حوزه توسعه محصول در پاسخ به اینکه مذاکرات سایپا با رنو در چه مرحله‌ای است، اظهار کرد: در حال تهیه برنامه بلند مدتی برای همکاری با گروه رنو - نیسان هستیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای تولید رنو کوئید به عنوان یک خودروی ارزان قیمت به عنوان جایگزین یا رقیب پراید با رنو به توافق رسیده‌اید؟ تصریح کرد: به هر حال جایگزین‌های مختلفی برای پراید وجود دارد که باید بررسی شود اما هنوز هیچ چیز قطعی و نهایی نشده است.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: در مذاکرات با گروه رنو - نیسان خودروهای مختلفی برای همکاری مشترک مطرح است، اما تولید هیچ خودرویی نهایی نشده و در حال بررسی است.

به گزارش ایسنا، کوئید خودرویی با قیمت اقتصادی است که رنو هم‌اکنون در کشورهایی همچون برزیل و هند ‌آن‌را تولید می‌کند. قیمت این خودرو در برزیل ۶۰۰۰ یورو و در هند ۴۵۰۰ یورو است. شنیده می‌شود که دو شرکت ایران خودرو و سایپا هم‌زمان خواهان تولید این خودرو بوده و برای در اختیار گرفتن آن با یکدیگر در حال رقابت هستند و به نوعی یکی از شروط این دو شرکت برای آغاز دور جدید همکاری‌ها با رنو، در اختیار گرفتن تولید این خودرو است.

اخیرا پیمان کارگر - مدیرعامل رنوپارس و نماینده رنو در ایران، از قطعی شدن تولید چند مدل خودروی جدید رنو در ایران خبر داده و گفته بود یکی از این خودروها، کوئید خواهد بود.

منبع:ایران جیب



نظرات