1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. خودروی لوکس BYD به نام تانگ با قیمتی نجومی به ایران می‌آید

خودروی لوکس BYD به نام تانگ با قیمتی نجومی به ایران می‌آید

8 آذر 1395
  • 5

خودرو هیبریدی تانگ، محصول جدید شرکت BYD با 505 اسب بخار و قابلیت پارک اتومبیل توسط ریموت کنترل به زودی توسط کارمانیا وارد ایران می شود.

در جریان سفر گروهی از اصحاب رسانه های تخصصی خودرو به چین و به دعوت شرکت بی وای دی ، محصولات جدید این خودروساز که قرار است به زودی وارد ایران شود، توسط خبرنگاران ایرانی مورد آزمایش فنی قرار گرفتند. اما در میان خودروهای معرفی شده، بی وای دی تانگ توجه همگان را به خود جلب کرد. این محصول با 505 اسب بخار به عنوان سریع ترین خودرو هیبریدی در جهان معرفی می شود.

تانگ دارای سه موتور به منظور تامین انرژی تمام 4 چرخ است. یک موتور بنزینی توربوشارژ 2 لیتری و موتور دو حالته هیبریدی، که امکان رانندگی در حالت تماما برقی (EV) و یا در حالت هیبریدی - الکتریکی (HEV) را مهیا می کند.

 خودروی لوکس BYD تانگ با قیمتی نجومی به ایران می‌آید

یک موتور بنزینی به همراه یکی از موتورهای الکتریکی در جلو و یک موتور الکتریکی دیگر بر روی محور عقب قرار گرفته است. همچنین این خودرو دارای یک گیربکس 6 سرعته DCT ساخت شرکت بی وای دی است.

قدرت تولید شده توسط موتور بنزینی 205 اسب بخار و گشتاور آن 320 نیوتون متر و قدرت تولید شده توسط هر یک از موتورهای الکتریکی 150 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتون متر که جمعا دارای قدرت 505 اسب بخاری و 820 نیوتون متر گشتاور است؛ همچنین فعال سازی تمام موتورها به صورت هم زمان برای رسیدن به قدرت مذکور امکان پذیر است.

قدرت فوق توان رساندن سرعت خودرو از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت را در 4.9 ثانیه فراهم می کند که البته در جریان تست این خودرو و با توجه به باران شدید و جمع شدن آب در پیست به عددی در حدود 6 ثانیه رسیدیم. همچنین این خودرو دارای قابلیت پارک توسط ریموت کنترل را داراست.

این خودرو به زودی توسط شرکت کارمانیا با قیمتی در حدود 200 میلیون تومان وارد ایران می شود.

 خودروی لوکس BYD تانگ با قیمتی نجومی به ایران می‌آید

منبع:خبرماشین



نظرات

  • vahid vahid (14 آذر 1395 ساعت 07:09)

    اصلا کپی نیست بی وای دی چندین ساله که این سبک طراحی یکم زشت رو توی خودروهای سطح بالاش داره و کمپانی ای هست که همه دنیا میسناسنش اطلاعاتتون رو ببرین بالا.برو مطالعه کن امارشو در بیار ودر مورد چیزی که نمیدونی همینطوری نظر نده.

  • vplhkd vplhkd (11 آذر 1395 ساعت 11:25)

    شما حاضرید آیفون چینی بخرید و پول پای گوشی های ژاپنی و کره ای ندهید ولی حاضر نیستید ماشین چینی بخرید؟ از آقای جابز پرسیدند چرا گوشی های اپل توی آمریکا ساخته نمی شوند. جواب داد کارخانه های چین مجهزتر و پیشرفته تر و نیروهای متخصص و کارگران چینی بهتر از آمریکائیها هستند.

  • معین معین (9 آذر 1395 ساعت 18:12)

    خیلییی بعیده
    شاید کلا ده بیست تا ازش بفروشن

  • کارشناس کارشناس (9 آذر 1395 ساعت 14:04)

    یعنی کسی پیدا میشه که حاضر باشه 200 میلیون تومان پول بابت یه ماشین چینی بده

  • رضا رضا (9 آذر 1395 ساعت 03:46)

    آقا ما قبول داریم یک سری از ماشین های چینی عالین و درجه یک ولی ماشینو با خودمون تو گور نمی بریم که فقط کیفیت مهم باشه یعنی اولین و اخرین ماشینمون باشه. تازه اگر این مطلب رو که بیشتر از نصف زندگی همه ماهم بر مبنای نگاه جامعه است. یعنی بگن 200 تومن داده چینی
    من اگر 200 تومن داشتم یا سانتافه 6 سیلندر یا مواوی یا سورنتو می گرفتم. ی