1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. جگوار و لندروور در استانه ورود به ایران

جگوار و لندروور در استانه ورود به ایران

16 خرداد 1395
  • 2

از سال گذشته خبرهایی مبنی بر حضور برند جگوار- لندروور شنیده می شد و برخی رسانه ها محصولاتی را برای بازار ایران از طرف این برند انگلیسی پیش بینی می کردند.

جگوار لندرور در ایران

با گذشت بیش از یک سال، حضور این برند اصیل که این روزها با سرمایه گذاری هندی ها بقای خود را حفظ می کند، تایید شده است. قرار بر این است تا چند هفته دیگر نمایشگاه مرکزی جگوار- لندروور در ایران افتتاح شود و نسخه های سواری و کراس اوور آن به مشتریان ایران معرفی گردد. اگر این روزها از خیابان ولیعصر، تقاطع پل پارک وی گذر کنید، می بینید که نمایندگی هیوندای، این روزها در حال تغییرات است و گویا با سرمایه گذاری صاحب امتیاز برند هیوندای در ایران، به شو روم جگوار تبدیل می شود. جگوار XE، XF، XJ و رنج روور دیسکاوری اسپرت، ایووک و ایووک کوپه جز خودروهایی است که به احتمال زیاد با توجه به حجم موتور دو لیتری به بازار ایران راه پیدا می کنند.

با توجه به تعریف لوکس بودن برای مجموعه خودروهای جگوار- لندروور، به احتمال زیاد نسخه کمتر از 250 میلیون تومان را در کلاس های مختلف قیمتی این خودروها شاهد نخواهیم بود. جگوار XJ با توجه به طراحی و کلاس کاری، توانایی قیمت گذاری با قیمت بالای 500 میلیون تومان را در بازار ایران دارد.

منبع: اسب بخار



نظرات

  • علی علی (23 خرداد 1395 ساعت 14:26)

    اولا که اگر این شاهکار های بشریت پا به این خراب شده بگذارند یه عده

  • علی زمانی علی زمانی (16 خرداد 1395 ساعت 21:10)

    محصولات لندرور و جگوار فقط ماشین نیستند ! بلکه یک اثر هنری هستند . جای تاسف هست که از بعد از انقلاب از ایران رفتند .
    خبر خوشحال کننده ای بود . ماشین های انگلیسی همیشه کلاس خاص خدشون رو داشتند و دارند بسیار با دوام و لوکس هستند .