1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. نسل جدید سوزوکی ویتارا مهمان جاده مخصوص میشود

نسل جدید سوزوکی ویتارا مهمان جاده مخصوص میشود

27 شهریور 1395
  • 1

شرکت ایران‌خودرو به تازگی سوزوکی ویتارا نسل جدید را برای گذراندن مراحل بازارسنجی به کلینیک خودرو فرستاده تا اقبال عمومی این محصول جدید را در ایران بسنجد.

با توجه به عکسهای منتشر شده، ویتارا نسل جدید احتمالا به رقابت با رنو کپچر می پردازد. پیش‌بینی میشود که این محصول جدید سوزوکی، در سال 96 در محدوده قیمتی 120 تا 130 میلیون تومان وارد بازار ایران شود و با توجه به قیمت و مشخصات فنی، استقبال خوبی از آن به عمل آید.

ویتارا نسل جدید از نظر ارتفاع و ابعاد کمی کوچکتر از سوزوکی گرندویتارا فعلی است که در خط تولید ایران خودرو خراسان مونتاژ می‌شود.

 سوزوکی ویتارای جدید به ایران  می آید...

این خودرو از نظر وزن بسیار سبک شده است و از طرفی ایمنی آن به مراتب بالاتر رفته است. ویتارا نسل جدید در کلاس کراس‌اوورهای جمع و جور قرار می‌گیرد و با توجه به سفارش، موتور 1.4 لیتری توربو 138 اسب بخار یا 1.6 لیتری تنفس طبیعی 115 اسب بخار روی آن نصب می شود.

وزن 1075 کیلوگرمی این خودرو باعث شده تا ویتارا با موتورهای حجم پایین سازگار باشد و حتی قابلیت دو دیفرانسیل را در دل خود داشته باشد. مصرف سوخت ترکیبی کمتر از 6.5 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر باعث شده تا از این کراس اوور ژاپنی در بازار جهانی استقبال خوبی به عمل آید. گیربکس پنج دنده دستی و شش دنده اتوماتیک از انتخاب‌های مشتری بوده و می تواند آن را با توجه به سلیقه خود سفارش دهد.

سوزوکی ویتارا جدید با توجه به قابلیت ها می تواند با سانگ یانگ تیوولی تک دیفراسیل و دو دیفرانسیل، رنو کپچر و داستر وارد رقابت شود. باید خاطر نشان کرد که ویتارا نسل جدید قابلیت های آفرودی گرندویتارا را ندارد و بیشتر برای آفرودهای نرم و عادی از آن استفاده می‌شود.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • مجید مجید (29 شهریور 1395 ساعت 11:24)

    115 اسب کم نیست واسه شاسی بلند کوچک؟؟