1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. نسل جدید هیوندای i20 در کرمان موتور مشاهده شد

نسل جدید هیوندای i20 در کرمان موتور مشاهده شد

29 آذر 1395
  • 7

در تعطیلات گذشته، تصاویری از یکی از سوله های کرمان موتور منتشر شد که هیوندای i20 نسل جدید برای برخی فرایند های تولید به کرمان موتور آمده است.

 هیوندای i20  جدید در کرمان خودرو

منابعی اعلام کرده‌اند که این خودرو در کرمان موتور تولید شده است. ولی با توجه به ویژگی هایی که در تصویر مشخص است، احتمال آن بیشتر است که این خودرو به صورت وارداتی و برای انجام تست به کرمان موتور ارسال شده است.

هیوندای i20 این روزها توانسته در بازار ایران با قیمتی بین ۷۸ تا ۸۶ میلیون تومان فروش به نسبت خوبی را با مدل ۲۰۱۵ داشته باشد، پیش بینی می شود در صورت مونتاژ به موقع توسط کرمان موتور، مشتریان خوبی را جذب کند و از طرفی بخش عمده ای از بازار در دست گیرد. این خودرو هم با موتور ۱٫۲ لیتری تولید می شود و قوی ترین مدل آن در بازار منطقه با موتور ۱٫۴ لیتری ۱۰۳ اسب بخار عرضه می شود. i20 هم در برخی بازارهای جهانی با تغییرات ظاهری همراه بوده و جذابتر شده است. نسل جدید این خودرو به بازار اروپا معرفی شده است و هنوز به صورت رسمی وارد منطقه خاورمیانه و حاشیه خلیج فارس نشده است.

امیدواریم که قرارداد بین شرکت کرمان موتور و کمپانی هیوندای، نسل جدید این هاچبک کره ای در خط تولید مونتاژ شود. وقتی با تبدیل واحد نرخ ارز به سراغ قیمت هیوندای i20 می روید، حدودا بهای خالص ۴۸ میلیون تومان را برای این خودرو می یابید. از این رو پیش بینی می شود که نسخه مونتاژ داخل i20 با امکانات سطح متوسط و گیربکس چهار دنده اتوماتیک و موتور ۱٫۴ لیتری، کمتر از ۶۵ میلیون تومان تعیین شود. اگر قرار باشد که i20 با امکانات و ظاهر جدید به بازار ایران بیاید، پیش بینی می شود که این کره ای رقابت خود را با خودروهایی چون پژو ۲۰۸ و رنو کلیو در بازار ایران آغاز کند که از سال آینده با قیمتی بین ۶۸ الی ۸۴ میلیون تومان به بازار می آیند.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • مجید مجید (2 دی 1395 ساعت 09:52)

    کمتر از ۶۵ میلیون تومان! عمرااا
    حتی مدل نیمه فولش هم این قیمت نمیدن خودروسازای داخل
    بهمن موتور یه نمونه زنده. ببینید چطور هر ماه قیمت مزدا ۳ رو میبره بالا

  • مهدی مهدی (1 دی 1395 ساعت 07:56)

    باسلام
    در انتحاب فول آپشن بودن و یا لاو آپشن بودن کرمان موتور بی تقصیره
    چون در یک رقابت سنگین داره ماشین تولید می کنه
    رقبا بسیاری از آپشن ها رو در جهت کاهش قیمت حذف میکنند و کرمان موتور هم چاره ای جز این نداره
    اجازه بدید خودرو های پژو و سیتروئن ایران خودرو و سایپا بیان بیرون می بینید اولین کاری که می کنند تبدیل دیسک ترمز عقب به حالت کاسه ای است . بنابراین اگر قرار باشه رقابتی صورت بگیره باید در شرایط یکسان باشه. اگر ساندرو رو که سایپا داره می زنه رو مشاهده کنید با قیمت 60 میلیون متوجه میشید که هیچ آپشنی نداره و مردم ما هم دنبال قیمت پایین تر هستند

    ناشناس ناشناس (1 دی 1395 ساعت 10:48)

    حداقل امیدوارم یه تیپ بندی ای چیزی براش در نظر بگیرن که بشه سطح آپشناش رو انتخاب کرد. چون به نظرم آدم از ماشین بدون آپشن هیچ لذتی نمی بره.

  • محمد محمد (30 آذر 1395 ساعت 12:02)

    بزودی وانت i20 رو هم میبینیم. :))

  • ناشناس ناشناس (30 آذر 1395 ساعت 08:36)

    فقط امیدوارم نیان low option ترین مدل ممکن رو مونتاژ کنن! چون از ماشینای مونتاژ داخل بعید نیست معمولا!

  • مهدی مهدی (29 آذر 1395 ساعت 23:51)

    سلام
    این تصویر توسط یکی از کارمندهای کرمان موتور گرفته شده و اولین خودروی مونتاژی کرمان موتور است که توسط مدیر نمایندگی کرمان موتور ملایر در گروههای مجازی پخش شده و حالا نیز در اینجا مشاهده می شود.

    ناشناس ناشناس (30 آذر 1395 ساعت 12:32)

    آقا مهدی اگه این مسئله ای که شما می فرمایید صحت داشته باشه، پس متاسفانه ظاهرا حرف من درست از آب درآمده، و این ماشین مونتاژ شده مدل low option هست. چون حداقل از روبرو که نه خبری از چراغای لنزی زنون به همراه دی لایت هست، نه سنسور پارک جلو! سانروف هم حتی ظاهرا نداره!