1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. هایما s7 با موتور 1800سی سی توربو شارژ به ایران رسید

هایما s7 با موتور 1800سی سی توربو شارژ به ایران رسید

14 آذر 1395
  • 0

هایما S7 که هم اکنون توسط ایران خودرو عرضه می‌شود از موتور دو لیتری 148 اسب بخاری و گیربکس پنج دنده اتوماتیک و تیپترونیک عرضه می‌شود . مسئله‌ای که در خصوص هایما S7 به عنوان ضعف اعلام می شود، موتور نه چندان قوی است که باعث شده شتابگیری این خودرو اصلا جالب به نظر نرسد و از آنجایی که خیلی ها از طریقه عملکرد این گیربکس اطلاعی ندارند، این ماشین را خودرویی تنبل خطاب می‌کنند.

 هایما با موتور توربو می آید

برای همین کمپانی هایما S7 را با تغییراتی به بازار عرضه کرده است. قرار است هایما S7 از سوی ایران خودرو با موتور 1.8 لیتری توربو عرضه شود که 188 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور دارد و با گیربکس پنج سرعته بازبینی شده به بازار معرفی شود. هنوز ایران خودرو اطلاعاتی از تغییرات دیگر NEW S7 اعلام نکرده و تنها به انتشار تصاویر و مشخصات فنی اکتفا کرده است. در ظاهر این خودرو تغییرات کوچکی اتفاق افتاده و باعث شده تا این خودرو به نسبت بزرگ کمی ظاهر بهتری را تجربه کند. با کاهش جزئی ارتفاع این خودرو S7 جدید تا حدی حالت اسپرت و خشن تری را به خود گرفته است. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت این خودرو در اختیار نداریم ولی احتمال دارد با اختلاف قیمتی بین 5 تا 10 میلیون تومان نسبت به مدل دو لیتری عرضه شود.

 هایما با موتور توربو می آید

اگر این خودرو در زمان مناسب وارد بازار شود، می تواند هایما را به آرمان فروش خود در ایران نزدیک کند و رقابت را برای سایر چینی های به ظاهر شاسی بلند سخت تر کند.

 هایما با موتور توربو می آید

منبع:ایران جیب



نظرات