1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. فروش خودروی S7 تا چند روز دیگر آغاز می شود

فروش خودروی S7 تا چند روز دیگر آغاز می شود

25 مرداد 1394
  • 3

گروه صنعتی ایران‌خودرو قصد دارد تا چند روز آینده فروش جدیدترین محصول خود با نام "اس7" را آغاز نماید که مروری خواهیم داشت بر این شاسی‌بلند جدید در بازار کشورمان ...

برای احترام به سلایق مشتریان، شرکت ایران خودرو اقدام به تولید خودرو شاسی بلند جدید، با ظاھر و تجھیزات مناسب نموده است.این خودرو با مشارکت شرکت ھایما به تولید رسیده است.

ھایما در سال 1992 توسط بخش خصوصی و با ھمکاری و مشارکت شرکت مزدا تاسیس گردید و در سال 2006 سھم مزدا به شرکت خودرو سازی FAW انتقال یافت که سومین شرکت برتر در سال 2013 به لحاظ تعداد تولید در کشور چین می باشد. این خودروی جدید از امکانات ایمنی مناسب، اتاق جادار برای سرنشینان و تجھیزات رفاھی کامل در کنار طراحی مدرن که برگرفته از فن آوری مزدا می باشد برخوردار است .S7 یکی از پرفروشترین محصولات شرکت ھایما درسال 2013 می باشدکه توانسته با بھره گیری از امکانات و تجھیزات به روز جایگاه مناسبی را در بازار رقابتی به خود اختصاص دھد.

مھمترین ویژگی ھای خودروی S7 :

گیربکس اتوماتیک (ساخت شرکت POWERTECH کشور کره)

فرمان برقی

سیستم ورود بدون کلید و دکمه روشن وخاموش (مدل فول اتوماتیک)

طراحی زیبا و دلنشین

ایمنی بالا

4 کیسه ھوای ایمنی (راننده وسرنشین وجانبی)

مصرف سوخت مناسب

سان روف

اسپویلر

دوربین دید عقب

آینه وسط با قابلیت نمایش فاصله عقب تا مانع و نمایش میزان باد لاستیک(TPMS)

سیستم مالتی مدیا با سیستم رھیاب وصفحه نمایش 7 اینچی لمسی

صندلی چرمی

صندلی راننده 8 حرکته برقی

سیستم ترمز BAS، EBD،ABS (چھار چرخ دیسکی)

سیستم پیشرفته پایداری الکترونیکی ترمز ESP

د‌ر پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع وابسته دوشنبه 26 مردادماه جاری از خودرو شاسی بلند هایما نیز رونمایی خواهد شد.

عملیات اجرایی راه‌اندازی خط خودروی جدید "‌هایما" که قرار است همزمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو ایران در مشهد رونمایی شود از آبان سال 1393 در شرکت ایران خودرو خراسان به‌صورت جدی آغاز شده و در چهار حوزه بدنه، رنگ، تزیینات و لجستیک به اجرا درآمد. خطوط تولید محصول جدید با بهره‌گیری از ظرفیت پیمانکاران داخلی، در مدت 11 ماه آماده و راه‌اندازی شده است.

خودروی هایما 7 یک شاسی بلند با ظاهری شرقی است که به یک موتور 2.0 لیتری DVVT مجهز است. حداکثر قدرت خروجی این موتور برابر با 167 اسب بخار و گشتاور آن 180 نیوتن بر متر دردور 4500 بوده و مصرف سوخت این خودرو طبق اطلاعات منتشر شده توسط کارخانه سازنده برابر با 8.8 لیتر در 100 کیلومتر و توان خورجی موتور این خودرو توسط یک گیربکس 5 سرعته تیپ ترونیک محصول هیوندای کره جنوبی به چرخها جلو منتقل می‌شود.

تجهیزات رفاهی و ایمنی با استفاده از سیستم‌هایی نظیر ESP، کنترل و نمایش فشار باد تایرها، 4 سنسور رادار، فرمان بشکن و پشت‌سری‌های فعال، ارتفاع مناسب کف برای حرکت در خارج از جاده، فنربندی و تعلیق مناسب و طراحی خوب از نکات مثبت این خودرو به شمار می‌آیند.

برای تأمین انرژی از موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری 16 سوپاپ با زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها استفاده شده است. این موتور از طریق یک گیربکس پنج سرعته دستی و یا اتوماتیک تنها می‌تواند چرخ‌های جلو را به گردش درآورد. بیشینه نیروی تولیدی 147.5 اسب بخار در دور موتور 6000 است. گشتاور نیز در دور 4500 نهایتاً به 180 نیوتن متر می‌رسد.

جدول مقایسه ای مشخصات فنی خودروھای جدید S7 :

 فروش خودروی S7 تا چند روز دیگر آغاز می شود

 فروش خودروی S7 تا چند روز دیگر آغاز می شود

 فروش خودروی S7 تا چند روز دیگر آغاز می شود

 فروش خودروی S7 تا چند روز دیگر آغاز می شود

 فروش خودروی S7 تا چند روز دیگر آغاز می شود

 فروش خودروی S7 تا چند روز دیگر آغاز می شود

منبع ایسنا


نظرات

  • اسکالید اسکالید (28 مرداد 1394 ساعت 14:05)

    این جسه و موتور 2 لیتری ؟!!!
    خدا شفلشون بده
    حدافل 2.4 یا 2 لیتریه توربو میخواد

  • امیدتویوتا امیدتویوتا (26 مرداد 1394 ساعت 12:37)

    قیافه زشتی داره فکر نکنم تو ایران بتونه خوب فروش کنه .

  • محمد استون محمد استون (26 مرداد 1394 ساعت 06:23)

    تو این اوضاعی ک خودروسازای اروپایی مشتاق ورود هستن عرضه یک خودوری چینی توسط ایران خودرو بدترین انتخابه