1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. شاسی بلند جیلی nl3 در راه ایران

شاسی بلند جیلی nl3 در راه ایران

27 تیر 1395
  • 1


جیلی NL3 یک خودروی کراس‌اوور جدید چینی است که در اولین روز نمایشگاه خودرو شیراز، توسط شرکت خودروسازان بم از آن رونمایی شد.

جیلی nl3



به گزارش ایران‌جیب به نقل از روزنامه دنیای‌خودرو، این خودرو در بخش طراحی بسیار دگرگون شده و ظاهری به مراتب جذابتر از جیلی های قبلی را دارد. NL3 با پیشرانه 1.8 لیتری توربو به بازار ایران عرضه می شود که 184 اسب بخار را با گشتاور 285 نیوتون متر به چرخ های منتقل می کند. وزن این خودرو حدود دو تن است از نظر تقویت شاسی و ایمنی در سطح بالایی قرار دارد.

جیلی nl3

همچنین کیفیت ساخت NL3 نسبت به برخی خودروهای چینی متمایز است و از نظر امکاناتی در سطح بالایی قرار دارد. شش کیسه هوا، سقف پانارومیک، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، مانیتور 9 اینچی، دوربین عقب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، صندلی های جلو برقی با گرمکن ، سنسور نور، سنسور پارک جلو و عقب، بلوتوث، کروزکنترل، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، تودوزی چرم، تنظیم چهار جهته گودی کمر راننده، استارت دکمه ای، سیستم کنترل حرکت در سرپایینی، سیستم کنترل شروع حرکت در شیب، سنسور باد لاستیک، رینگ های 18 اینچی و… از جمله امکانات این خودرو جدید جیلی به حساب می آید.

جیلی nl3

با توجه به طراحی زیبا، امکانات و کیفیت پیش بینی می شود که NL3 بتواند بازار برخی خودروها را به چالش بکشد و فروش را برای کراس اوورهای چینی سخت کند. البته هنوز زمان مشخصی از ورود NL3 به بازار اعلام نشده و قیمت آن مشخص نگردیده است. احتمال داده می شود که محصول جدید خودروسازان بم قیمتی بیش از 100 میلیون تومان را با امکانات سطح فول داشته باشد.

منبع : ایران جیب



نظرات

  • milad milad (27 تیر 1395 ساعت 21:53)

    به نسبت بقیه چینی ها به نظرم خودروی بهتری باشه با این سطح امکانات و خودروسازان بم هم که قبلا سابقه تولید فولکس رو داشته مطمئنم ماشین بی کیفیت دست ملت نمیده مثل دو تا فرغون ساز وطنی...