1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تعیین قیمت نهایی پژو 2008: ۹۹ میلیون تومان

تعیین قیمت نهایی پژو 2008: ۹۹ میلیون تومان

14 تیر 1396
  • 14

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بازدید چهار ساعته اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بخش‌های مختلف خطوط مونتاژ خودروی شرکت ایران‌خودرو و دفاع یکه‌زارع از افزایش قیمت پژو 2008 خبر داد و گفت: طبق اعلام مدیرعامل ایران‌خودرو قیمت نهایی پژو 2008 در زمان تحویل ۹۹ میلیون تومان خواهد بود.

 تعیین قیمت نهایی  پژو 2008: ۹۹ میلیون تومان

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد حسینی‌کیا گفت‌: سوال تعدادی از نمایندگان مجلس از مدیرعامل ایران‌خودرو این بود که چرا قیمت پژو 2008 پس از ثبت‌نام افزایش داده شده که یکه‌زارع پاسخ داد زمانی که قیمت اولیه این خودرو را اعلام کردیم قیمت دلار ۲۷۰۰ تومان بود اما قیمت دلار هم‌اکنون ۳۷۰۰ تومان است.

نماینده مردم سنقر در مجلس افزود: بنابر اعلام مدیرعامل ایران‌خودرو قیمت هر دستگاه پژوی 2008 با دلار ۳۷۰۰ تومان حدود ۹۹ میلیون تومان است و با همین قیمت خودروهای ثبت‌نام شده به مشتریان تحویل داده می‌شود.

وی اظهار کرد: مدیرعامل ایران‌خودرو تاکید کرد که این مطلب را در همان روزی که قیمت اولیه پژو 2008 را حدود ۸۰ میلیون تومان اعلام کرد، بیان کرده و تاکید کرد که متاسفانه این بخش سخنانش از سوی رسانه‌ها انعکاس نیافته است.

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از صادرات ۱۰ هزار دستگاه خودرو توسط ایران‌خودرو نیز خبر داد و گفت: با توضیحاتی که یکه‌زارع داد مشخص شد ایران‌خودرو در آینده نزدیک ۲۰ درصد کل تولیدات خود را به بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی صادر خواهد کرد.

حسینی‌کیا اضافه کرد: همچنین امروز از خطوط روباتیک ایران‌خودرو بازدید کردیم. البته طبق توضیحات مدیرعامل ایران‌خودرو به دلیل روباتیک شدن برخی خطوط تولید ایران‌خودرو هیچ کارگری تعدیل نشده است اما هیچ جایگزینی برای کارگران بازنشسته نداشته‌اند.

منبع ایسنا


نظرات

  • علی علی (14 تیر 1396 ساعت 21:14)

    یکی از ارزوهای اصلیم که ما کارخانه تولید خودرو رو ندشاته باشیم مثل عراق کویت و کشورهای دیگه وقتی که تولید ندارم یعنی قیمت کمتری هست و قادر به خرید هستیم وقتی که تولید داریم باید عکسش روی دیوار بذاریم امیدوارم که یک روز ما تولید خودرو در کشور نداشته باشیم که حداقل یک خودرو ارزان و خارجی و خوشکل دشاته باشیم

  • مهدی زمانی مهدی زمانی (14 تیر 1396 ساعت 18:58)

    بدترین وضعیت رو برای مردم در نظر میگیرید
    شماها شدید ارباب و ما هم رایت که هرچی بگین باید بگیم چشم
    چه خبره این قیمت؟!!!!
    جای تاسف داره

  • احسان احسان (14 تیر 1396 ساعت 18:32)

    همین پول رو بدین و تیوولی بگیرین. ماشین خوبیه فقط باید تحمل شرکت رامک خودرو رو داشته باشین.

  • جمشید جمشید (14 تیر 1396 ساعت 17:22)

    عزیزم گیریم قیمت ماشین همون 20 هزار پوندی باشه که شما فرمودید که البته نیست و با این آپشن ها و کیفیتی که اینا تولید میکنند 10 هزار پوند هم نمی ارزه! آخه ماشینی که داخل داره تولید میشه با ماشینی که وارد میشه قیمتش باید یکی باشه؟!
    کجای دنیا اینجوریه؟ تازه مگر این آقایون همه قطعاتش را از خارج میخوان وارد کنن که قیمت دلار را معیار میگیرن؟ تازه اون قسمتهایی هم که وارد میکنن با دلار 3000 تومنی مبادله ای وارد میکنن. بنابراین قیمت این ماشین نهایتها باید حدود 50 میلیون باشه نه دوبرابرش!!!

  • ناشناس ناشناس (14 تیر 1396 ساعت 16:27)

    پس لطف کنند یارانه های نقدی مردم نیز بر حسب دلار به روز رسانی کنند

  • ناشناس ناشناس (14 تیر 1396 ساعت 15:21)

    ماکه توان خریدش نداریم هرقدرفروخته بشه برای مافرق نداره اصلا یکمیلیاردقیمت گذاری بشه

  • اهل منطق اهل منطق (14 تیر 1396 ساعت 13:38)

    فعلا که دارند سوار ملت ومهمیز بسته بر گرده ما میکوبند و چارنعل میرن و همیشه هم حرف حرف اوناست تا چشمون چارتا بشه !

  • علی علی (14 تیر 1396 ساعت 13:28)

    جالبه.مردم رو به مرگ میگیرن تا به تب راضی بشن

  • مهدی مهدی (14 تیر 1396 ساعت 13:08)

    قیمت این ماشین نوع فول با حجم موتور 1.2 تو انگلیس 20000 پوند هستش که به پول ما 98000000 میشه چیزی هم که قراره تو ایران تولید بشه تیپ Allure با موتور 1.6 توربو هستش که قطعا از مدل با حجم موتور 1.2 باید بالاتر باشه و ایران خودرو با حذف گریپ کنترل و سقف پانوراما میخواد همون 98 یا 99 میلیون بده که منطقی و منصفانه هستش . لطفا مدل و قیمت رو تو اینترنت سرچ کنید و بعدش نظر بدین.

    بابک بابک (14 تیر 1396 ساعت 15:44)

    دوست عزیز , من به شخصه در ارزش این خودرو نسبت به قیمت پیشنهادیش شکی ندارم و از رقبای هم قیمت خودش بالاتر میدونمش و جزو پرفروش های کلاس خودش تو اروپا هم هست ولی اولا بحثم سر دو پهلو صحبت کردن مدیران ایران خودرو و عدم موضعگیری شفاف بود و دوما اینکه اون مدلایی که تو اروپا فروخته میشه مونتاژ کارخونه پژو هستن و اینایی که ما داریم میخریم مونتاژ ایران خودرو با سیستم رنگ اتاق ایران خودرو و مونتاژ داخل , قرار نبود ماشین مونتاژ داخل رو با قیمت های رقبای وارداتی بفروشن و حالا موضع شونو عوض کنن , این یعنی توهین به من مشتری !

  • بابک بابک (14 تیر 1396 ساعت 11:53)

    واقعا جای تاسفه !!! این رفتار مسئولین ایران خودرو مصداق بارز توهین به شعور مصرف کننده اس , من 2 ساله پیگیر خرید این خودرو بودم و با فراز نشیب هایی که همه ازش مطلع هستن از قیمت 80 میلیونی رسیدیم به تخمین 98میلیون 900 هزار تومنی که با توجه به عرضه نسخه فیس لیفت 2017 با موتور توربو شارژ 163 اسبی ( با وجود حذف سانروف و برخی ابزار فنی ) برای من مصرف کننده نسبت به خودروهای چینی بدون ستاره ایمنی از Euroncap این گزینه مطمئن تر و بهتری بود , شب قبل پیش فروش مسئولان سازمان حمایت از مصرف کنندگان طی مصاحبه با صداو سیما شایعه قیمت 120 میلیون تومنی رو کلید میزنن و میگن ایران خودرو اعلام کرده علت تعیین مبلغ 60 میلیون تومنی برای پیش فروش احتمال قیمت 120 میلیون تومنی بوده و همه خریدارا رو سردرگم میکنن , طی روز های پنجشنبه و شنبه هم که درگاه پرداخت و صفحات اینترنتی ثبت نام با مشکلات فراوان مواجه بود و خیلی از مصرف کننده ها نتونستن ثبت نام کنن , حالا بعد گذشت 10 روز مدیر عامل محترم ایران خودرو خبر از پایبندی به قیمت 99 میلیون تومانی میده ! یعنی آقایون نمیتونستن همون شب ثبت نام یا فرداش موضع قطعی و مبلغ مطابق با نرخ فعلی دلار رو اعلام کنن و اینجوری خریداران رو سردرگم نکنن ؟! آیا این معنی سیستم تکریم ارباب رجوعه ؟ گناه کسانی که نخواستن خونواده شونو سوار ماشین چینی بی ایمنی کنن و به پای 2008 نشستن چیه ؟
    دوباره ایران خودرو , دوباره بازی با اذهان عمومی و دوباره سیر روند دلالی و سو استفاده از عدم تعادل عرضه و تقاضا !! پیدا کنید پرتقال فروش رو ...

  • در جستجوی ماشین در جستجوی ماشین (14 تیر 1396 ساعت 10:33)

    چه جالب حالا یعنی اومد زیر صد میلیون

    جایگزین پرایدی؟ جایگزین پرایدی؟ (15 تیر 1396 ساعت 07:58)

    خوب بگین قیمت 100 میلیونه دیگه خیال مردم راحت بشه که تمام قشر متوسط میتونن با حذف پراید ماشین دار بشن!!!!

  • محمد محمد (14 تیر 1396 ساعت 09:40)

    خسته نباشید
    به نظرتون کشورهای واردکننده خودروهای شما چه کشورهایی هستند و با چه قیمتی خودروهای شمارو سوار میشن . مگر آدم احمق باشه نسخه کم آپشن این ماشین رو حداقل ۳۰ میلیون گرونتر بخره . البته که بازار کشورهای دیگر انحصاری نیست و شما هم نسخه فولش رو با قیمت خیلی مناسب به آنها صادر خواهید کرد