1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. خودروی سدان دی اس 5LS مجوز ورود به کشور را دریافت کرد

خودروی سدان دی اس 5LS مجوز ورود به کشور را دریافت کرد

18 آبان 1395
  • 0

خودروی سدان دی اس 5LS مجوز ورود به کشور را دریافت کرد. این خودرو در حقیقت نمونه ی سدان خودروی هاچ بک DS5 است که پیش از این نیز توسط آریان موتور عرضه شده بود و بعد از آن شاهد حضور شاسی بلند این برند به نام DS6 بودیم که فروش نسبتاً مناسبی را نیز تجربه کرد.

 خودروی جدید دی اس 5LS در راه ایران

دی اس 5LS یک خودروی لوکس فرانسوی است که از سال 2014 در بازار حضور دارد و سیتروئن تا کنون موفق به فروش بیش از ۱۰هزار دستگاه از آن را به فروش برساند.

 خودروی جدید دی اس 5LS در راه ایران

این خودروی سدان در بازارهای جهانی با پیشرانه‌های مختلفی از ۱.۲ لیتری تا ۱.۸ لیتری عرضه می‌شود که برای بازار ایران مدل ۱.۶ لیتری توربوشارژر در نظر گرفته شده است. این پیشرانه توانایی تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتون متر گشتاور را دارد که این نیرو از طریق گیربکس شش سرعته‌ی خودکار ساخت آیسن ژاپن به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که موتور این خودرو با همکاری بی ام و ساخته شده است.

دی اس 5LS مجهز به امکاناتی چون سیستم نمایشگر سر بالا، هشدار نقطه‌ی کور، چرم طبیعی با کیفیت داخلی، دوربین دید عقب و سانروف برقی است. قیمت نهایی این خودرو در بازار هنوز اعلام نشده است اما عرضه‌ی آن به زودی آغاز می‌شود.

منبع:خودرو بانک



نظرات