1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. DS3 در راه ایران

DS3 در راه ایران

7 آذر 1395
  • 2

به تازگی تصاویری از DS3 در یکی از گمرکات ایران منتشر شده و مراحل ترخیص را سپری می‌کند. این خودرو به عنوان ارزان‌ترین محصول DS شناخته می‌شود و در بازار فرانسه به خاطر مصرف سوخت پایین و طراحی منحصر به فرد مورد استقبال قرار گرفته است. پیش بینی می شود که اگر آرین موتور تابان این خودرو را به بازار ایران معرفی کند، قیمتی در محدوده 120 میلیون تومان برای آن تعیین کند.

ارزانترین محصول dsدر راه ایران

در سفر چند ماه پیش به فرانسه، شاهد این مسئله بودیم که DS3 به عنوان یک محصول پرفروش در بازار فرانسه شناخته می شود و با توجه به سلیقه مردم آن کشور در نوع استفاده از خودروها، DS3 در خیابان های پاریس نقش به سزایی را در جایگاه یک خودرو شهری داشت. این خودرو در بازار جهانی با موتور ۱٫۲ الی ۱٫۶ لیتری عرضه می شود که قدرتی بین ۸۱ الی ۲۰۷ اسب بخار را دارد. احتمال داده می شود که DS3 با موتور ۱٫۲ لیتری توربو و گیربکس شش سرعته اتوماتیک به بازار ایران بیاید که شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۱۰ ثانیه ثبت می کند. از طرفی هم احتمال دارد که مدل ۱٫۶ لیتری ساده با گیربکس چهار سرعته اتوماتیک وارد جاده های کشور شود که از نظر فنی پیچیدگی کمتری دارد.

ارزانترین محصول dsدر راه ایران

در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس، قیمت DS3 مدل ۲۰۱۷ فول در نسخه های سفارشی سازی شده مختلف بین ۸۲ الی ۱۰۲ هزار درهم اعلام می شود. در بازار اروپا هم قیمت این هاچبک فرانسوی در نسخه های معمولی حدود ۲۰ الی ۲۵ هزار یورو اعلام می شود و در بازار انگلیس نیز در نسخه های فول تا ۲۵ هزار ۴۹۵ پوند هم به فروش می رسد. دی اس سعی کرده است که در طراحی این خودرو نگرش آوانگارد خود را رعایت کند و حسی متفاوت از سایر محصولات PSA به مشتریان ارائه دهد.

ارزانترین محصول dsدر راه ایران

ارزانترین محصول dsدر راه ایران

منبع:ایران جیب



نظرات

  • یکی یکی (8 آذر 1395 ساعت 16:51)

    با توجه به واردات زیاد این خودرو، اگه بتونید آمار فروشی هم از این کمپانی در ایران بذارید. بد نیست.

  • ب.ج ب.ج (7 آذر 1395 ساعت 20:41)

    کمتراز ۱۵۰تومن نیست