1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی مدلهای داج چارجر در سال جدید

معرفی مدلهای داج چارجر در سال جدید

29 مهر 1393
  • 4

سدان تنومند داج، امسال با مدلهای قدرتمند SRT هلکت، شهرت عجیبی یافته است. سال 2015 برای این خودروی بزرگ و پر توان، می‌تواند همراه با موفقیت‌هایی تازه باشد.

طراحی نسل جدید با الگوهایی که فیات برای این خودرو تعیین کرده، بیشتر شبیه برادر کوچک‌تر آن یعنی داج دارت شده است. مخصوصاً چراغ‌ها و جلوپنجره آن که دیگر آن چشم‌های گرد و بزرگ و تقسیم جلوپنجره به چهار قسمت توسط نوارهای کرومی برجسته را به کناری گذاشته و ظرافت بیشتری را مورد استفاده قرار داده است. البته هنوز در مدل پایه با دقت به جلوپنجره همان علامت + را می‌بینید که به رنگ مشکی درآمده است.

فضای داخل کابین هم کمتر نشانی از خشونت سابق دارند. به نظر می‌رسد که داج در این نسل از چارجر قصد نداشت زیادی روی ویژگی‌های بصری زمخت مانور دهد. در عوض وقتی به قلب خودرو رجوع کنید، یک غول خفته وحشی را خواهید دید.

ارزان‌ترین مدل داج چارجر دارای موتور شش سیلندر V شکل بوده و 292 اسب بخار قدرت دارد. با این مدل می‌توان شتاب صفر تا صد 6.4 ثانیه را تجربه کرد. گیربکس این مدل نیز شش سرعته خودکار است. برای خرید این مدل باید 28990 دلار کنار بگذارید.

اما اگر یک ماسل کار سدان را بدون موتور V8 نمی‌توانید تصور کنید، باید نسخه هشت سیلندر 5.7 لیتری را انتخاب کنید که 370 اسب بخار قدرت دارد. این مدل با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارائه می‌شود. انتقال نیرو در نسخه استاندارد تنها به چرخهای عقب است اما گزینه چهار چرخ محرک نیز روی میز است و با پرداختی اضافی می‌توان آن را به دست آورد. برای داشتن این مدل باید 33990 دلار پرداخت کنید.

حالا زمان آن رسیده که وارد سرزمین HEMI شویم و موتور وحشی 6.4 لیتری هشت سیلندر آن را تجربه کنیم. این موتور قادر به تولید توان 485 اسب بخار و گشتاور 475 پوند فوت می‌باشد. چهار پیستون ترمز برمبو با کالیپرهای قرمز رنگ در عقب و شش پیستون در چرخهای جلو وظیفه توقف این غول با چرخهای 20 اینچی را بر عهده دارند. سیستم تعلیق دارای سه حالت قابل تنظیم می‌باشد. در نهایت برای خرید این مدل 48380 دلار از خزانه شما خالی می‌شود.

با این حال دامنه انتخاب‌ها هنوز تمام نشده است. مدل SRT هلکت، سریع‌ترین و قدرتمندترین سدان استاندارد حال حاضر جهان نیز می‌تواند انتخاب بعدی باشد. موتور 6.2 لیتری هشت سیلندر آن با تکیه بر سوپرشارژر و اینترکولر قادر است 707 اسب بخار نیرو و 650 پوند فوت گشتاور تولید کند. شتاب صفر تا صد این خودروی بزرگ تنها 3.7 ثانیه است. قیمت این خودرو 64990 دلار است. به نظر نمی‌رسد هیچ خودروی دیگری با چنین ویژگیها و قدرتی را بتوانید با این بها پیدا کنید. بنابراین اگر از کندن آسفالت لذت می‌برید، انتخاب شما همین آخری خواهد بود.

 داج چارجر-نمای کلی

 داج چارجر-نمای کلی

 داج چارجر-نمای جلو

  داج چارجر-نمای بالا

 داج چارجر-نمای کلی

 داج چارجر

 داج چارجر

 داج چارجر-چرخ جلو

 داج چارجر-چرخ جلو

 داج چارجر-جلو پنجره

 داج چارجر-نمای جلو

 داج چارجر

 داج چارجر-نمای عقب

 داج چارجر-نمای داخل

 داج چارجر-نمای داخل

 داج چارجر-نمای فرمان

 داج چارجر-نمای صندلی

 داج چارجر-نمای داخل



نظرات

  • یاسین  چارجر یاسین چارجر (23 بهمن 1394 ساعت 13:59)

    فقط ماشین آمریکایی بس!! نه واقعا همه چیزش عالیه.

  • یوونتوس یوونتوس (29 مهر 1393 ساعت 22:01)

    آقا دقت کردین ماشینای آمریکایی چقدر قیماتش نسبت به اروپاییا مناسبتره.

  • سروش رفیعی سروش رفیعی (29 مهر 1393 ساعت 21:23)

    دقیقا همچنین چارجر هلکت تونسته با تعویض لاستیک صفر تا صد 2.9 ثانیه ثبت کنه. واسه یه سدان شهری خارق العادست

  • فاضل ۷ فاضل ۷ (29 مهر 1393 ساعت 11:46)

    طراحی و ساختش عالیه در ضمن قیمتشم نسبت به قدرتش خوبه