1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. دنا و ساینای اتوماتیک در حال انجام تست های فنی

دنا و ساینای اتوماتیک در حال انجام تست های فنی

19 بهمن 1395
  • 0

مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از تست کردن دو خودروی دنا اتوماتیک و ساینا اتوماتیک برای تولید انبوه خبر داد.

مجتبی نظری در نشست خبری چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران اظهار کرد: به زودی کارخانه تولید گیربکس اتوماتیک خودرو با مشارکت شرکت پانچ بلژیک راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمونه‌هایی از این گیربکس به دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا فرستاده شده و در حال تست بر روی دو خودروی دنا و ساینا است، خاطرنشان کرد: دو خودروی دنا اتوماتیک و ساینا اتوماتیک با استفاده از گیربکس‌های اتوماتیک تولیدی عرضه خواهد شد.

مدیر ارتباطات ایدرو ادامه داد: شرکت پانچ بلژیک مرکز طراحی و تحقیق و توسعه خود را نیز در ایران راه‌اندازی کرده و نسبت به انتقال تکنولوژی به خودروسازان داخلی در زمینه تولید گیربکس اتوماتیک اقدام خواهد کرد.

وی افزود: در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران چند شرکت اروپایی فعال در حوزه خدمات پس از فروش نیز حضور خواهند داشت.

نظری با بیان اینکه شناسایی نقش خدمات پس از فروش در ارتقای جایگاه برندهای خودرویی از جمله اهداف چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران است، تصریح کرد: در این همایش به طور متمرکز در زمینه آسیب‌شناسی زنجیره خدمات فروش و پس از فروش خودرو در ایران فعالیت خواهد شد.

وی اظهار کرد: شرکت‌های داخلی فعال در حوزه خدمات پس از فروش خودرو نیز در این همایش حضور داشته و نسبت به مذاکره و انتقال تجربیات از شرکت‌های معتبر بین‌المللی اقدام خواهند کرد.

منبع:ایران جیب



نظرات