1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. بازار ایران متقاضی فروش 2میلیون خودرو نو در سال خواهد شد

بازار ایران متقاضی فروش 2میلیون خودرو نو در سال خواهد شد

23 خرداد 1395
  • 1

قائم مقام ارشد رنو در منطقه آفریقا، خاورمیانه وهند پیش بینی کرد که بازار ایران در آینده نزدیک، تقاضا برای فروش دو میلیون دستگاه خودرو در سال را خواهد داشت.

رنو در ایران

برنارد کامبیه، با اعلام این مطلب گفت: نرخ مالکیت خودرو در ایران با رقم 150 خودرو برای هر هزار نفر در مقایسه با استانداردهای جهانی( 250 خودرو برای هر 1000 نفر در روسیه و 600 خودرو برای هر هزار نفر در اروپا) بسیار فاصله دارد و این فاصله، گویای رشد بسیار سریع این بازار در آینده است.

وی که در پیام تصویری برای جمع هیات قطعه سازی ایرانی سخن می گفت، با اشاره به پتانسیل بالای بازار خودرو ایران، آن را فرصت دو سویه برای رنو و قطعه سازان ایرانی برشمرد.

کامبیه با اشاره به آغاز فصلی جدید از فعالیت های رنو در ایران در ادامه ی بیش از 10 سال همراهی با صنعت خودروسازی ایران افزود: قطعه سازان ایرانی عامل اصلی پیشرفت در توسعه در ایران هستند چرا که رنو مایل است از ظرفیت های موجود این شرکت ها نه تنها در ایران بلکه برای تامین قطعه سایر پروژه ها در منطقه استفاده کند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با بهره جستن از این فرصت ها، فصل جدیدی از همکاری ها بین رنو و قطعه سازان ایرانی آغاز شود.

منبع: پرشین خودرو



نظرات

  • حبیب حبیب (24 خرداد 1395 ساعت 13:25)

    اخه یکی نیست بگه قیمت خودرو در روسیه ودراروپا چند برابر پایین ترهستش و حقوقها ودستمزدها در روسیه واروپا چند برابر ایران پس مقایسه فروش خودرو در اروپا با ایران غلط است دوست من مطلب مینویسی در حد المپیک .نظرمارا هم چاپ نمیکنی