1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. قیمت MVM X۳۳ S به زودی بازار را شگفت زده خواهد کرد

قیمت MVM X۳۳ S به زودی بازار را شگفت زده خواهد کرد

12 شهریور 1395
  • 9

MVM X۳۳ S که به تازگی توسط شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی شده است، به زودی توسط شرکت مدیران خودرو اعلام قیمت و فروش این خودرو آغاز خواهد شد.

پیشرفت ظاهری و تکنولوژیک این خودرو در سه نسل نشان دهنده توسعه کل این شرکت در مدت فعالیتش می باشد. شعار کلی این شرکت در نمایشگاه خودروی مشهد اعتماد 200000 مشتری و خانواده به محصولات این شرکت و همینطور پیشرفت این شرکت که پاسخ مثبتی به اعتماد این مشتریان بوده است تعیین گردیده بود که با المانهای مختلف در نمایشگاه به خوبی نمایش گذاشته شده بود.

به گفته ژانگ گویی بینگ، کیفیت خوب محصولات، خطوط تولید به روز، شبکه فروش گسترده و همینطور خدمات پس از فروش خوب همگی باعث اعتماد 200000 خانواده به شرکت مدیران خودرو شده است. همینطور گفتنی است، در طول نمایشگاه مشهد شرکت مدیران خودرو با بهره گیری از توانمندی های خلاقانه و اجرایی خود توانست در سه حوزه "طراحی و غرفه آرایی"، "تخصصی" و "جاذبه های نمایشگاهی" موفق به کسب مقام برتر گردد.

خودروی MVM X33 که بیش از 1 میلیون دستگاه این مدل در 80 کشور دنیابه فروش رفته است، در مدت کم حضور خود در ایران با فروش بیش از 50000 دستگاه به عنوان پر فروش ترین خودروی شاسی بلند ایران شناخته میشود. نسل سوم این خودرو با تغییرات ظاهری و فنی تبدیل به خودرویی زیبا و مد روز شده است و تجربه جدیدی را به مشتریان ارائه خواهد کرد. طراحی دو رنگ بدنه و داخل خودرو بسیار مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت. این خودرو علاوه بر بهبود ایمنی، راحتی و سیستم های جانبی مثل کروز کنترل، به سیستم هایی دیگری نیز همچون نمایشگر فشار باد لاستیک ها، دوربین با کیفیت دنده عقب، سیستم موبایل مپینگ و چندیدن سیستم تکنولوژیک دیگر نیز مجهز شده است.

به گفته مدیران شرکت مدیران خودرو قیمت این خودرو که طی چند روز آینده اعلام خواهد شد لبخند رضایت را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد و فضای رقابتی را برای رقبا سخت تر خواهد کرد.

در بازار بزرگ و در حال توسعه خودرو، شرکت مدیران خودرو با همکاری چری چین همواره به معرفی تکنولوژی های جدید در محصولات خود توجه داشته اند. به علاوه، این دو شریک تجاری همواره با تمرکز بر مطالعه تغییرات رفتار مصرف مشتریان تلاش کرده اند تا با به روز رسانی محصولات خود، هرچه بیشتر نیازهای مشتریان را برآورده سازند.

 قیمت MVM X۳۳ S به زودی بازار را شگفت زده خواهد کرد

منبع:عصر خودرو



نظرات

  • hamid hamid (14 شهریور 1395 ساعت 10:08)

    باسلام وادب واحترام:چه بنویسم،وازکدامین مشکل صنعت خودرو چین وخودمان بگویم که اگرگفته شود وامصیبتا.

  • جلال جلال (13 شهریور 1395 ساعت 21:46)

    به نظرمن بهترین ماشین درجه سه است

  • سعید سعید (13 شهریور 1395 ساعت 19:45)

    ببخشید بزارین بیاد بعد برونید ونظر بئین
    این عادت یا بهتر بگم حماقت از قدیم تو مردم ما هست که پیش داوری میکنند
    والا داییم x33 new داره واقعا راضسه ازش
    من خوئمم 530دارم مدل 90 تا حالا که مورد خاصی ندیدم ازش
    نمیدونم مردم چی صنعت این کشور رو قبول دارن جایی که بهترین گذینموم دروغ ودزدیه .

  • بهجت نصیری بهجت نصیری (13 شهریور 1395 ساعت 14:31)

    فروشش مهم نیست خدماتش چی میشه؟ ام وی ام 550 اتومات خریدیم بعد از 9000 کیلو متر گیربکسش خیلی خیلی صدا میخوره روی دور موتوره 2500 مراجعه کردیم نمایندگی مرکزی گفتن همه این مشگل رو دارند داریم بررسی میکنیم هنوز که هنوزه خبری نشده میخوان گارانتیش تموم بشه مسئولیتی نداشته باشن فقط بلدن دروغ بگن کلاه برداری دیگه چه جوریه؟

    امید کامیون باز امید کامیون باز (13 شهریور 1395 ساعت 17:46)

    وقتی ما تو سر خودمون میزنیم میگیم بابا جون ماشین چینی نخرید مشتری اول و آخرش خودتونید ، بفرما حالا تحویل بگیر ، حالا برو بفروشش ، کی میخره ازت ؟ هیچکی ، از قدیم گفتن کامیون بنز مثل انگشتر تو دسته ، یعنی چی ؟ یعنی نقده داداش تو هر لحظه اراده کنی پول میشه ، اما ماشین چینی پول میشه اما دل صاحبش خون میشه

  • سعید مرادی سعید مرادی (13 شهریور 1395 ساعت 12:01)

    با سلام
    خودروهای چینی بازار را شگفت زده می کند وهر سال یک مدل با پلت فرم جدید
    ولی در عوض مرغ ی پا داره ما روی پراید درجا می زنیم هرسال چراغی سپری جلو داشبوردی جلو پنجره ای عوض می کنیم تا مدل سال بشه
    بتونیم گرون بفروشیم به به

  • نوقابی نوقابی (13 شهریور 1395 ساعت 10:12)

    باسلام . خودرو MVM X۳۳ S در جاده های با شیب تند بسیار ضعیف است ودر تپه ها و سربلندیهای صحرائی نا کار آمد است که قدرت حرکت به جلو را ندارد . ولی برای جاده های صاف و اسفالته خوبه .

  • امیر امیر (13 شهریور 1395 ساعت 08:51)

    کیفیت خوب رو خوب اومدی.
    ام وی ام و کیفیت ! :)

  • رسول فرخی رسول فرخی (13 شهریور 1395 ساعت 08:08)

    کاشکی یه عکسم از پشت ماشین میزاشتید ببینیم تغییری هم کرده یا نه . اخه پشت ماشین مدل قلبی اصلا" جالب نبود