1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. عرضه برلیانس با موتور و گیربکس جدید در ایران از اسفندماه

عرضه برلیانس با موتور و گیربکس جدید در ایران از اسفندماه

9 بهمن 1396
  • 2

ویدیو بررسی برلیانس c3 و h320

شهریار طهماسبی- معاون مهندسی پارس خودرو با اعلام این خبر افزود: استفاده از موتور و گیربکس جدید بر روی محصولات برلیانس سری 300 شروع شده و از ابتدای اسفندماه سال جاری موتور و گیربکس توسعه یافته جدید که دارای عملکرد بسیار مناسب تری هستند، بر روی این محصولات نصب خواهند شد.

عرضه برلیانس با موتور و گیربکس جدید در ایران از اسفندماه

وی افزود: این شرکت به منظور احترام به مشتریان ارجمند و ارتقا کیفیت، خانواده برلیانس سری 300 و برلیانس کراس را با موتور و گیربکس ارتقا یافته به بازار عرضه می کند.

معاون مهندسی پارس خودرو تصریح کرد: با انجام آزمایش های متعدد با همکاری شرکت کره ای هیوندایی پاورتک، موتور وگیربکس جدید با شرایط جاده ها و آب و هوای کشور کالیبره شده و تمام آزمایش های فنی و کیفی شرکت بازرسی و استاندارد را نیز با موفقیت گذرانده است.

طهماسبی با بیان این مطلب که تولید خودرو با کمترین میزان مصرف سوخت و آلایندگی در دستور کار این شرکت قرار دارد خاطر نشان کرد: موتور 1650 سی سی جدید علاوه بر افزایش گشتاور و قدرت، نسبت به نمونه های مشابه دارای مصرف سوخت کمتری بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو 5 است.

وی تصریح کرد: با تغییر موتور توان آن از 103 اسب بخار به 114 اسب بخار افزایش یافته است و با تغییر ضرایب دنده به میزان 15درصد شتاب خودرو همچنین قابلیت خودرو برای مسیرهای شیب دار بهبود زیادی داشته است. در حال حاضر شرکت پارس خودرو، محصولات برلیانس را در 9 مدل، در دو خانواده سری H200 و H300 تولید می کند.

گفتنی است این شرکت از ابتدای اسفند ماه سال جاری محصولات برلیانس کراس، H330(دستی و اتومات) و H320 (دستی و اتومات) را با موتور 1650 سی سی و گیربکس جدید به بازار عرضه خواهد کرد.



نظرات

  • حرفه ای حرفه ای (10 بهمن 1396 ساعت 12:53)

    بله ما هر چی گفتیم بابا ماشین ضعیف شتابش کمه حالا که دادن دست مردم حالا دارن موتور رو قوی تر میکنن.اون جه موتور کن بازده ای هست که با 165 توان 114 رو ایجاد میکنه این موتورا رو از کدوم سمساری پیدا میکنید

  • علی علی (9 بهمن 1396 ساعت 17:42)

    مسلما به همین بهانه بیست تا سی میلیون به قیمت این خودرو نه چندان با کیفیت اضافه میکنند