1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. گروه بهمن ، نماینده جدید هاوال در ایران!

گروه بهمن ، نماینده جدید هاوال در ایران!

گروه بهمن در حاشیه‌ی نمایشگاه خودروی تهران از آغاز رسمی همکاری این شرکت با گروه گریت‌وال چین خبر داد و از محصولات این شرکت چینی رونمایی کرد.



بررسی توانایی های خارج جاده ای هاوال اچ2 (H2) / توانمندترین کراس اور تک دیفرانسیل بازار؟

گروه بهمن ، نماینده جدید هاوال در ایران!

هاوال که زیر مجموعه گروه خودروسازی گریت وال چین محسوب می‌شود، در ساخت شاسی بلند های باکیفیت فعالیت می‌کند، روز یکشنبه مسئولین گروه بهمن خودروهای H2-H6 و H9 را به عنوان انتخاب های گروه بهمن برای عرضه به بازار ایران معرفی کردند و از برنامه های این شرکت برای تبدیل این خودروها به خودروهای شاسی بلند محبوب کشور خبر دادند.

گروه بهمن ، نماینده جدید هاوال در ایران!

همچنین اقای استیون، مدیر بازارهای صادراتی گریت وال اعلام کرد که ایران یکی از مهم‌ترین بازارهای هدف برای هاوال بوده و مدیران ارشد گریت‌وال با علم به اینکه که مشتریان ایرانی باهوش هستند.

در انتخاب شریک تجاری مناسب دقت بسیاری داشته اند. ایشان همچنین اعلام کردند ما و گروه بهمن تعهد می‌دهیم که در جهت رضایت خاطر حداکثری مشتریان ایرانی، بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه کنیم....

گروه بهمن ، نماینده جدید هاوال در ایران!

H2 ارزان ترین و کوچکترین شاسی بلند تولیدی کمپانی هاوال است که برای نخستین بار، در سال 2014 به بازارهای جهانی معرفی شد و گروه بهمن قصد دارد تا آن را به عنوان اولین محصول هاوال به ایران عرضه کند.

این کراس اور قرار است که در گروه بهمن مونتاژ شود و به احتمال زیاد با قیمتى کمتر از ١٠٠ میلیون تومان روانه جاده هاى کشور مى‌شود. به گفته مسئولین بهمن موتور، عرضه این خودرو تا پیش از فرارسیدن سال جدید آغاز خواهد شد.

گروه بهمن ، نماینده جدید هاوال در ایران!

ظاهر این خودرو ساده و محافظه کارانه طراحی شده، اما در مجموع از نمای خارجی قابل قبولی برخوردار است.

اما کابین H2 فوق العاده بهتر از خارج است. مواد به کار رفته کیفیت خوبی دارند. در بحث امکانات نیز هاوال اصلا خساست به خرج نداده؛ شش کیسه هوا، سامانه هوشمند ورود بدون کلید و دکمه استارت، ترمز اضطراری،صندلی های چرمی، TPMS، دوربین عقب، سانروف، فرمان برقی، مانیتور، سنسور نور، تهویه اتوماتیک دوگانه و ... از امکانات این خودرو هستند.

پیشرانه این خودرو نیز 4سیلندر دارای توربو بوده و میتواند 140 اسب بخار قدرت و حدود 200 نیوتون متر گشتاور را در اختیار راننده قرار دهد، انتقال قدرت نیز از طریق یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک به چرخ های جلو انجام می شود.

گروه بهمن ، نماینده جدید هاوال در ایران!

خودروی بعدی گروه بهمن، هاوال H6 است. این شاسی بلند از یک موتور 2 لیتری توربو با 195 اسب بخار قدرت و 355 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. گیربکسس 7 دنده دو کلاجه این خودرو نیرو برا به هر 4 چرخ انتقال می دهد.

سقف پانورامیک، تعویض دنده از روی فرمان، نمایشگر 12.3 اینچی و سیستم صوتی با کیفیت تنها برخی از مهمترین آپشن های h6 می‌باشند.

هاوال H6 هم در گروه بهمن مونتاژ شده و احتمالا در بازه قیمتی 120 الی 130 میلیون تومان به دست مشتریان ایرانی خواهد رسید....

گروه بهمن ، نماینده جدید هاوال در ایران!

اما بحث برانگیزترین نماینده هاوال، شاسی بلند قدرتمند و مجهز H9 است.موتور 2لیتری توربو این خودرو توانایی تولید حدود 240 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی تولیدی توسط این موتور از طریق یک گیربکس 8 سرعته خودکار به هر چهار چرخ ارسال می شود که همین مساله در کنار وجود شاسی نردبانی باعث شده H9 در مسیرهای آفرود نیز توانایی مناسبی داشته باشد....

چینی ها سعی کرده اند با انتخاب مواد اولیه مرغوب و استفاده بهینه از فضا، محیطی جادار و نسبتا لوکس برای سرنشینان H9فراهم کنند. بخشی از تجهیزات و امکانات این مدل شامل: 6 ایربگ (جلو، جانبی و پرده ای)، سیستم تهویه مطبوع خودکار سه کاناله، سیستم کنترل فشار باد لاستیک، صفحه کیلومتر کاملا دیجیتال، کامپیوتر سفری هفت اینچی، دوربین 360 درجه، فرمان با کنترل کننده های مختلف، تعویض دنده از روی فرمان و سیستم باز شدن خودکار درب ها بعد ازتصادف می‌باشند....

طبق شنیده ها، برای هاوال H9 قیمتی نزدیک به 200 میلیون تومان تعیین شده که احتمالا یک رکورد خواهد بود...

هاوال h9 به صورت وارداتی به بازار ایران خواهد آمد و در حال حاضر زمان دقیقی برای عرضه این محصول اعلام نشده است...

گروه بهمن ، نماینده جدید هاوال در ایران!



نظرات