1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ورود ساینای اتوماتیک تا پایان سال جاری

ورود ساینای اتوماتیک تا پایان سال جاری

21 شهریور 1395
  • 0

 ساینای اتوماتیک تا پایان سال

مدیر عامل سایپا در خصوص محصولات جدید اعلام کرد: در اواخر سال 95 ساینا اتوماتیک را به بازار عرضه می‌کنیم و سعی داریم که قیمت آن رقابتی و مناسب در نظر گرفته شود. همچنین از طرح خودرویی جدید با برند سایپا نیز رونمایی می کنیم.

این خبر حاکی از آن است که سایپا سهم بیشتری از بازار را به واسطه خودروهای جدیدتر می طلبد و می خواهد با معرفی محصولات داخلی جدید، برند خود را بهتر معرفی کند. با توجه به برخی شنیده ها، ساینا اتوماتیک می تواند با گیربکس CVT، چهار دنده اتوماتیک یا AMT وارد بازار شود تا اختلاف قیمت زیادی با نسخه دنده ای نداشته باشد. احتمال می رود که نسخه اتوماتیک ساینا حدود 32 میلیون تومان قیمت داشته باشد.

ساینا خودرویی است سواری که به نسل طراحی جدید تیبا شهرت پیدا کرده است. پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر 8 سوپاپ که قدرت 87 اسب بخار را دارد، در حال حاضر با گشتاور 126 نیوتون متر به چرخ های جلو منتقل می شود و وظیفه این فرایند را یک گیربکس پنج دنده دستی بر عهده دارد. این خودرو از نظر طراحی نسبت به تیبا به روزتر است و از طرفی امکاناتی چون، شیشه ها و آینه‌های برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، سنسور پارک عقب، تنظیم ارتفاع چراغ و… در آن دیده می شود.

منبع:اسب بخار



نظرات