1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی از سایت رسمی فولکس واگن در ایران

رونمایی از سایت رسمی فولکس واگن در ایران

19 مرداد 1396
  • 0

شرکت ماموت‌خودرو به عنوان نماینده رسمی کمپانی بزرگ فولکس واگن آلمان، با حضور در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای فولکس واگن، نویدگر حضور بازیگری جدید و قدرتمند در صنعت خودرویی کشور بوده و همچنین موجب افزایش تنوع مدل خودروهای موجود در بازار ایران و توجه به خواسته‌ها و انتظارات مخاطبان ایرانی می باشد.

 رونمایی از سایت رسمی فولکس واگن در ایران

به گزارش روابط عمومی ماموت خودرو، این سایت از تاریخ 18 مردادماه سال جاری رسما رونمایی و در معرض بازدید مخاطبان قرار خواهد گرفت، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این تارنما اطلاعات مورد نیاز خود را در خصوص شرکت ماموت خودرو و نیز خودروهای فولکس واگن دریافت کنند.

این گزارش می‌افزاید: علاوه بر اخبار و اطلاعات عمومی شرکت فولکس واگن و شرکت ماموت خودرو نماینده رسمی این خودروساز در ایران، علاقمندان می‌توانند اطلاعات تکمیلی در خصوص مشخصات فنی خودروهای پاسات و تیگوان را نیز در این تارنما به نشانی www.volkswagen.ir مشاهده نمایند.

شایان ذکر است در این وب سایت لینک‌های ارتباطی با فولکس واگن ایران از قبیل اینستاگرام، کانال تلگرام، لینکدین و ... در اختیار مخاطبین گذاشته خواهد شد، همچنین دوست داران فولکس واگن می توانند از طریق آپارات ویدئوهای جذاب و هیجان انگیزه این برند را مشاهده نموده و با عضویت در کانال تلگرام فولکس واگن از اخبار و اطلاعات این گروه خودروسازی مطلع گردند .



نظرات