1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. خودروی جدید تویوتا C-HR از مردادماه در ایران

خودروی جدید تویوتا C-HR از مردادماه در ایران

10 خرداد 1396
  • 3

تویوتا C-HR کراس‌اوور جدید و زیبای ژاپنی که برای اولین با در اواخر سال ۲۰۱۶ در آمریکا رونمایی شد، قرار است تا کمتر از دو ماه دیگر در کشور عرضه شود.

 خودروی جدید تویوتا C-HR از مردادماه در ایران

Toyota C-HR برای اولین بار در ایران در نمایشگاه خودروی تهران، بهمن‌ماه سال ۹۵ رونمایی شد و قرار بود این خودرو از ابتدای سال ۹۶ به بازار عرضه شود. اما مشکلات واردات که گریبان‌گیر محصولات خارجی در ایران می‌شود، دست و بال ایرتویا را برای عرضه‌ی سریع‌تر بست تا این خودرو از مردادماه امسال در بازار عرضه شود.

فرزاد صالحی مدیر بازاریابی ایرتویا نمایندگی رسمی تویوتا در ایران، در مورد عرضه‌ی محصولات جدید به‌ویژه C-HR گفت: «طبق وعده‌های داده‌شده در نمایشگاه خودروی تهران توسط ایرتویا، C-HR جدیدترین خودروی ما در بازار ایران خواهد بود که اواسط مردادماه امسال به بازار خواهد آمد. پیش‌بینی ما قیمت زیر ۲۰۰ میلیون تومان برای عرضه‌ی تویوتا سی‌اچ‌آر در بازار ایران عرضه است. سایت اصلی تأمین این خودرو در ترکیه و ژاپن است و ما نیز این خودرو را نیز از مبادی اصلی وارد می‌کنیم.»

به گفته‌ی صالحی تویوتا C-HR دارای دو پیشرانه‌ی ۱۲۰۰ توربو شارژ و ۱۸۰۰ هیبریدی است که هر کدام نسخه‌ی تک‌محوره و دومحوره دارد. قرار است مدل‌های مختلف این محصول در بازار ایران عرضه شود تا نظر افراد با سلیقه‌های متفاوت را در خرید تویوتا سی‌اچ‌آر پوشش دهد.

مدیر بازاریابی در مورد دیگر محصولات جدید تویوتا و لکسوس که امسال به بازار خواهند آمد اعلام کرد: «تمام مراحل اداری واردات RX‌ به ایران انجام شده است و به‌زودی شاهد ورود این محصول از برند لکسوس خواهیم بود. دیگر مدل‌های تویوتا و لکسوس که در نمایشگاه وعده‌ی ورود آن‌ها داده شد، به ترتیب اولویت در بازار ایران عرضه خواهند شد.»

صالحی در مورد تفاوت مشتریان RX و NX و بازار متفاوت این دو محصول تأکید کرد: «همان‌طور که مشتریان کرولا و کمری در بازار دو دسته‌ی متفاوت هستند، RX و NX نیز بازار متفاوتی دارند. NX بیشتر جوان‌پسند بوده و قیمتش از RX حدود ۱۰۰ میلیون تومان کمتر است.»

منبع : ایران جیب



نظرات

  • خر هاویه خر هاویه (19 خرداد 1396 ساعت 02:28)

    اره.
    به من به من بده تا
    صورت تست ا ای
    بله
    انه
    .این ماشین را ۲"۲۸

  • رضا رضا (10 خرداد 1396 ساعت 19:33)

    ٢٠٠ میلیون خیلی خیلی خیلی زیاده برا این ماشین
    ٢٠٠ میلیون طرف رنو کولیوس میخره دیگه

  • جبیب جبیب (10 خرداد 1396 ساعت 12:11)

    تویوتا chrدر خارج از کشور با قیمت زیرهشاد ملیون فروخته میشه و جز خودروهای کم مصرف محسوب میشه چرا با قیمت رقابتی وارد بازار ایران نمیشه چرا صحبت از 200ملیون میکنید کدوم یکی از خودروهای داخلی به لحاظ مصرف وامکانات میتونن با این خودرو رقابت کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟