1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. حضورستاره بنزایران با مدل های جدید بنز در شهر آفتاب

حضورستاره بنزایران با مدل های جدید بنز در شهر آفتاب

10 آبان 1396
  • 1

بر اساس این گزارش در دومین نمایشگاه خودروی تهران شرکت ستاره ایران نماینده رسمی بنز در ایران حضور پررنگی در این نمایشگاه خواهد داشت.

برند پرطرفدار بنز که سال گذشته غیبتش در نمایشگاه قابل لمس بود برای حضور در دومین نمایشگاه خودروی پایتخت اعلام آمادگی کرده و قرار است با مدل های جدید برند خود در سری ای و سی بازدیدکنندگان نمایشگاه تهران را سورپرایز کند.

 حضورستاره بنزایران با مدل های جدید بنز در شهر آفتاب

تاریخچه بنز در ایران:

در سال ۲۰۰۳ اتومبیل های مرسدس بنز به ناوگان موتوری نیروی انتظامی و راهور وارد شد. دفتر شرکت دایملر کرایسلر در آن زمان، پشتیبانی این اتومبیل ها را از طرف شرکت سازنده بر عهده داشت. شرکت ستاره ایران با مالکیت کامل شرکت دایملر کرایسلر (دایملر آ.گ کنونی ) آن زمان به عنوان شرکت پشتیبانی اتومبیل های پلیس تاسیس شد.

سال ۲۰۰۶ آغاز فعالیت شرکت ستاره ایران بعنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش اتومبیل های سواری مرسدس بنز در ایران بود.

در سال ۲۰۰۸، شرکت تاپ خودرو کلاس ایی با کد اتاق دبلیو ۲۱۱ مرسدس بنز را مونتاژ کرد. شرکت ستاره ایران نیز فروش و خدمات پس از فروش این اتومبیل ها را بر عهده داشت.

با گسترش فعالیت و فروش اتومبیل، محل مرکز خدمات پس از فروش از کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص تهران – کرج به کیلومتر ۸ جاده مخصوص تهران – کرج انتقال پیدا کرد. در محل جدید ، امکان عملیات صافکاری و نقاشی با توجه به تجهیز تکنولوژی فرآیند رنگ و بدنه فراهم گردید.

افزایش خودروهای بنز در بازار ایران باعث شد تا محل مرکز خدمات پس از فروش از کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص تهران – کرج به کیلومتر ۸ جاده مخصوص تهران – کرج انتقال پیدا کند. در محل جدید ، امکان عملیات صافکاری و نقاشی با توجه به تجهیز تکنولوژی فرآیند رنگ و بدنه فراهم گردید.

این مجموعه در زمینی به وسعت ۴۵۰۰ هزار متر مربع با وجود یک مجموعه تعمیرگاهی در مساحت ۱۵۰۰ و ۱۷ ایستگاه کاری و ۳۰۰ متر انبار و ۱۷۰ متر فضای اداری، یکی از کاملترین مجموعه‌های تعمیرگاهی در کشور محسوب می‌گردد که دارای مناسبترین تجهیزات تعمیرگاهی که بلحاظ فنی با استانداردهای مرسدس بنز منطبق می‌باشد تجهیز گردیده است.

حضور شرکت ستاره ایران به عنوان نماینده انحصاری بنز در کشور و در دومین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران می تواند رنگ و بوی دیگری به این نمایشگاه داده و بی شک بازدید کنندگان نمایشگاه خودروی تهران رکورد جدیدی از بازدید نمایشگاهی را رقم خواهند زد.

 حضورستاره بنزایران با مدل های جدید بنز در شهر آفتاب



نظرات

  • رضا رضا (10 آبان 1396 ساعت 15:29)

    پس باید بزودی منتظر ظهور بنز آردی و پیکان موتور بنز باشیم