1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. مشخصات فنی قلب تپنده چری تیگو٧

مشخصات فنی قلب تپنده چری تیگو٧

16 مرداد 1396
  • 6

چری تیگو ٧ لوکس ترین محصول چری است که اخیرا وارد بازار کشور شده است ، هفته گذشته رونمایی با شکوه این خودروی زیبا در هتل اسپینانس صورت گرفت که بسیار مورد توجه واقع شد.

 مشخصات فنی قلب تپنده چری تیگو٧

اما انچه بیش از همه چری تیگو٧ را معروف کرد انجام تست های مختلف در شهرهای مختلف کشور و نقاط مختلف آب و هوایی و همچنین مقایسه تست شتاب خودرو با بسیاری از رقبای وارداتی مطرح بود که تیگو٧ سربلند و پیروز از میدان درآمد، علت این برتری را می توان در مزیت های اصلی که همان موتور توربو شارژر پر قدرت با توان ١٤٧ اسب و گشتاور 210 نیوتن می باشد.

این موتور نیز دست پرورده شرکت معروف اتریشی avl است که همواره سابقه خوبی در تولید موتورهای با کیفیت داشته و توانسته در تست های گوناگون ودر طول سالهای گذشته موتورهای با دوام و قدرتی را تولید کند که گذر زمان این حکایت را اثبات می کند.

اما کار اینجا تمام نمی شود گیربکس دو کلاچه اتومات ٦ سرعته ساخت شرکت آلمانی و خوش سابقه گتراگ نیز به کمک می اید تا تیگو ٧ با قدرت نمایی خود را به رخ رقیبان بکشاند. موتور توربو این خودرو چندین سال است که آزمایش بلند مدت خود را پس داده و با موفقیت عمل نموده تا با هماهنگی با این گیریکس بتواند اثر بخش عمل کند.

 مشخصات فنی قلب تپنده چری تیگو٧

 مشخصات فنی قلب تپنده چری تیگو٧



نظرات

  • فرشاد فرشاد (16 مرداد 1396 ساعت 12:35)

    ماشین خوبیه ولی جک اس 5 بهتره اونه بخرید حال کنید

  • علی علی (16 مرداد 1396 ساعت 11:38)

    خوروی زیبا مخصوصا داشبورد ساده وبسیار زیبا

  • احمد احمد (16 مرداد 1396 ساعت 11:17)

    هر چقدر هم تبلیغ بشه. این ورش آلمانیه اونورش اتریشیه ... با قیمت بیشتر از 90 تومن نمیتونه رقابت کنه و شکست خواهد خورد.

  • کیومرث کیومرث (16 مرداد 1396 ساعت 10:22)

    گرچه مدتها است که دیگر خودرو کالایی سرمایه ای برای خانواده ها محسوب نمی شود اما باز در بین خودرو ها هستند آنهایی که فروش دست دوم آنها نسبتا ساده تر است (مثل 206 یا ساندرو) اما بیشتر چینی ها اینطور نیستند و در موقع فروش نوعی مصیبت برای فروشنده محسوب میشوند. بر اساس تجربه مدل های قبلی بی تردید همین تیگو 7 با قیمت 130 میلیون بعد از کمتر از یکسال کارکرد حداقل بین 12 تا 15 درصد افت قیمت و زیان را بر مصرف کننده تحمیل خواهد کرد و این یعنی 16 نا 20 میلیون تومان ضرر. از سوی دیگر ظاهرا مدیران خودرو بعد از فروش نسبتا موفق تیگو 5 دچار نوعی توهم در قیمتگذاری تیگو 7 شده و بعید است که فروش خوب تیگو 5 تکرار شود.

  • مجتبی مجتبی (16 مرداد 1396 ساعت 08:15)

    خیلی خیلی گرونه

  • مرتضی مرتضی (16 مرداد 1396 ساعت 08:08)

    چقد بهتون پول دادن تبلیغ ماشین چینی هارو میکنید ؟