1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. عرضه خودروی جدید کوییک سایپا به زودی در کشور

عرضه خودروی جدید کوییک سایپا به زودی در کشور

18 تیر 1396
  • 3

معاون فروش سایپا گفت: این خودرو با امکانات بسیار خوب و آپشن‌های روز و مجهز به گیربکس اتوماتیک جزو ارزان‌ترین خودروهای اتومات در بازار داخلی است و در بررسی‌های اعلام شده استقبال خوبی از این محصول شده است.

رضا تقی زاده گفت: سایپا به صدای نیاز متقاضیان توجه ویژه دارد و سرمایه گذاری مناسبی در تولید محصولات جدید انجام داده است و ان شاالله بزودی شاهد ورود خودرو هایی متناسب با نیاز مشتریان خواهیم بود.

 عرضه خودروی جدید کوییک سایپا به زودی در کشور

تقی زاده گفت: نمایشگاه‌ها محل مناسبی برای عرضه خودرو رقابتی است که مشتری بتواند محصولات را با هم مقایسه و انتخاب کند و استقبال و ازدحام جمعیت در غرفه سایپا نشان می‌دهد که محصولات سایپا مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

وی گفت: گروه خودرو سازی سایپا در سال ۹۶ قانون جدید حمایت از مصرف کنندگان را در دستور کار دارد و در این قانون، زمان تحویل خودرو به مشتری مشخص است و در صورت تحویل خودرو بعد از زمان تعیین شده به مشتری، پرداخت جریمه برای مشتریان لحاظ خواهد شد.

تقی زاده افزود: خوشبختانه در سال جاری در گروه سایپا نسبت به سال گذشته میزان جریمه پرداختی یک چهارم کمتر شده و رضایت مشتریان از تحویل خودرو بالاتر رفته است چراکه بر روی این مسئله برنامه ریزی‌های دقیقی صورت گرفته تا ثبت نام‌ها متناسب با میزان ظرفیت تولید باشد و خودرو به موقع تحویل مشتری شود.

وی در خصوص استفاده از محصولات داخلی توسط هموطنان گفت: تولید داخلی به عنوان چرخه‌های فعالیت اقتصادی و صنعتی یکی از روش‌های حل معضل بیکاری در هر جامعه است، همچنین مصرف کننده باید در استفاده از تولید داخلی انگیزه داشته باشد و تشویق شود و این جزیی از مسئولیت سایپا است و گروه خودروسازی سایپا روی این مسئولیت، برنامه ریزی‌های خاصی را انجام داده است تا در مسیری که هستیم به سوی تعالی و رضایت مشتریان در مقایسه با محصولات خارجی گام برداریم.

معاون فروش و بازاریابی گروه سایپا افزود: مشتریان به محصولات جدید گروه سایپا توجه ویژه‌ای دارند و نیاز به ارائه محصولات جدید و تنوع سبد محصولات در آینده راز ماندگاری سایپا خواهد بود و رشد سهام سایپا وابسته به تفکر و نوآوری همکاران مهندسی و مرکز تحقیقات سایپا است.

وی یادآور شد: در چند سال گذشته گروه سایپا از تک محصولی خارج شده و تنوع زیادی در سبد محصولات خود دارد و در این راستا روش‌های فروش متنوعی را برای مشتریان در نظر گرفته و افزایش سهم بازار نشان می‌دهد که گروه خودروسازی سایپا در این زمینه موفق بوده است.

معاون فروش سایپا تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا بزودی خودرو جدید کوییک را به بازار عرضه خواهد کرد، این خودرو با امکانات بسیار خوب و آپشن‌های روز و مجهز به گیربکس اتوماتیک جزو ارزانترین خودروهای اتومات در بازار داخلی است و در بررسی‌های اعلام شده استقبال خوبی از این محصول شده است.

تقی زاده عنوان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که از طرف هیات مدیره سایپا صورت پذیرفته، مقرر شده است که در سال یک محصول جدید با تکنولوژی و امکانات رفاهی روز روانه بازار شود که در این حال از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

وی گفت: در تلاش هستیم که خودرو تیبا را مجهز به آپشن‌های جدیدی کنیم و در صورتی که از لحاظ فنی مقدور باشد گیربکس اتوماتیک نیز به این خودرو اضافه خواهد شد. تقی زاده گفت: علاوه بر محصولات سیتروئن، خودرو برلیانس c۳ برای اولین بار در چهارمین نمایشگاه خودرو البرز در معرض دید قرار گرفته است و بزودی این دو محصول وارد بازار خواهد شد و تا پایان سال جاری محصول جدید سایپا sp۱۰۰ و سال آینده sp۰ وارد بازار خواهد شد.



نظرات

  • ارشیا ارشیا (20 تیر 1396 ساعت 09:04)

    آخه چرا آدم بیاد به تیبایی که LCD داره و مثلا اتوماتیکه حدود 35 یا 40 میلیون پول بی زبونو بده. والا با این پول بازم همون ال 90 شرف داره!

  • mansoooor mansoooor (19 تیر 1396 ساعت 09:34)

    سانکووویک با گیربکس اتوماتیک
    هههههههههههههه

  • در جستجوی ماشین در جستجوی ماشین (18 تیر 1396 ساعت 13:42)

    سایپا یکم طول و عرض به ماشیناش میداد بد نبود همه شون مثل قوطی میمونن.