درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
میدونید دوستان تقصیر هیچکس نیست فقط و فقط تقصیر خودمونه که اینجوری خواستیم باشه
شما دلالی .و دردت اینه که رنو نیسان بزرگترین خودروساز جهان شد و تو واردات هم اوله.
رنو کویید که تو هند 14 میلیون قیمت داره باید بیاد تو ایران بالای 30 میلیون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رنو به دنبال قبضه بازار ایران و سوخماخ است
رنو در ایران بدنبال چیست ؟
کافی است به شرکت داچیا رومانی و لادای روسیه و سامسونگ موتور کره قبل و بعد از تصاحب رنو سری بزنید تا با سونامی رنو در این کارخانجات آشنا شوید .سیاست های تسخیر و از کار انداختن زنجیره تامین داخلی کشورهای در حال توسعه از استراتژی های مخرب رنو در این کشورها بوده است .و آن را مقایسه کنید با حضور فاخر فولکس واگن در اشکودا (چک) و سئات (اسپانیا).
ژن معیوب و ناهنجار رنو حتی در خودرو ساز شریک (نیسان) نیز عوارض خود را به جا گذاشته است .ببینید و لمس کنید افت کیفیت و ناهنجاری محصول ایکس تریل وارداتی به ایران را که حاصل سیاست های منفعت طلبانه رنو در ماژول بندی CMFاست .به همین دلیل نیسان اجازه دخالت این شریک ناهمجار را در محصولات اینفینیتی کاملا صلب نموده است .
چه شاهکارایى رو تحویل مردم ایران میدن!! هیچ خاکى مثه ایران از توش منابع طبیعى در نمیاد که هر یدونشو همین کشوراى پیشرفته داشتن ٢٠٠ سال از اینى که هستن جلو تر بودن بعد مردم ما چقد حقیر شدن که باید آرزوى رنو کوئید داشته باشن !