درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
شرکت سایپا وایران خودرو واقعا اعجوبه هستن واقعا خلاقیت دارن تو کوپی کردن تو کشور های جنگ زده مثل عراق وافغانستان وقتی اسم پرایدومحصولات ایرانخودرو میاد حالشون بد میشه خدایی تو عراق النترارو بغل گاوو گوسفند میذارن چون قیمتش قیمت پراید هم نیست مسئولین از خواب پاشین وقت بیدار شدنه
بهتر نبود سایپا به جای چانگان بنی، هیوندای ایون یا سوزوکی آلتو 800 رو جایگزین میکرد؟؟
توجه کنید توجه کنید توجه کنید!!!!
خلایق هر چه لایق.
ایرانی لیاقت تو بیش از نیست.
ناراحت نشید از خرف من ولی این چهل سال اینطور نشون داده.
از ماست که بر ماست
بازم ماشین چینی ،اونم با قیمت فضایی ،.منکه حالم به هم خورد.هموطنان عزیز لطفا نسبت به دزدی و کلاهبرداری بی تفاوت نباشیم. ...
مثل همیشه کپی خیلی خیلی ناقص و ضعیف از کیا پیکانتو
فاکتورهای اول محبوبیت خودرو در ایران :
قیمت پایین خودرو و قطعات
موتور قوی (شتاب و گشتاور)با استهلاک پایین
مصرف سوخت پایین
خودروهای چینی عموماً در عمل فاقد این سه بخش هستند ولی رنو حداقل در دو بخش آخر وضعیت خوبی دارد بعید است به این زودی کسی رنو را در ایران شکست بدهد. از طرفی با تاخیر در ورود محصولات پژو اغلب سرمایه بازار خودرو به سمت رنو سرتزیر شده است و 2008 و امسال اون هم دیگه جایی در سبد خودرو مردم ندارند مثل چینی ها که هر روز بدتر از دیروز اند سایت های مختلف هم فقط برای اسپانسری گاهی اوقات مقالاتی در مدح چینی ها مینویسند اگر راست میگی چاپ کن
برای رسیدن به یک کشور ایداه آل لازم است تا آن کشور ملت ایده آلی داشته باشد طبیعی است مسولین بخش های مختلف اگر ناشایست و ناکارآمد هستند از دل همین ملت اند از جایی دیگر نیامده اند مهمترین عامل در پیشرفت که در مقامی بالاتر از علم و تخصص قرار میگیرد انسانیت است صداقت و سلامت فکر و اندیشه است . اگر در بخش های مختلف شاهد شکست های پی در پی هستیم هیچ پارامتری در صدر قرار نمی گیرد مگر سلامت نیروی انسانی خودروهای موجود در کشور زاییده تفکرات مسموم و نا شایسته ای است که در مسند قرار گرفته اند و ملت را با جهالت خود به کام مرگ می کشانند.
باسلام و خسته نباشید
به نظر اینجانب ما با تغییر مدل اتومبیل نمی توانیم سطح تصادفات و یا سانحه هایی که اتفاق میافتد را کاهش بدهیم بلکه با ترمیم و کاهش نقاط ضعف و پیداکردن فرصتها برای تغییر همین اتومبیل سایپا می توانیم درست و انشاالله بدون سانحه و اتفاقی برای راننده و باقی سرنشینها در حین رانندگی داشته باشیم انشاالله عزیزان خودرویی این باور را داشته باشند که برای این تغییر اساسی واقعا چه چیزی کاربردی ترهست آن را بیابیم و به سایپا کمکی درخشانی داشته باشیم .
باتشکر از همیارانی که بعد خواندن این مطالب لایک کنند و تغییر را انجام دهیم
قربان شما لیلا زینالپور
با سلام اینکه شما میفرمایید بیست درصد ماجراست هشتاد درصد مابقی به رانندگی ما ایرانیها مربوطه وگرنه تو کوبا ماشین زیر چهل سال عمر نیست ولی یک هزارم ما هم تلفات انسانی و مالی ندارند
با سلام
پیشنهاد می کنم قبل از خرید هر خودرو، ابتدا ببینید تست تصادف روی اون انجام شده یا نه.
اگر مستندی از تصت تصادف اون مدل خودرو پیدا نکردید به احتمال زیاد ایمنی خودرو خیلی پائینه.
با تشکر
باسلاموخستهنباشید
گر خدا خواهد، عدو سبب خیر شود!
نزدیک به چهل سال، در معمای عجیب، دولتهای وقت تا کنون ترجیح دادن بنزین یارانه ای تولید یا وارداتی بدهند، و اما به جایش میلیون ها خودرو فرسوده و تولید با کیفیت پایین در کشور تردد کنند، ضمن اتلاف سالانه میلیاردها دلار ثروت ملی، جان و مال مردم نابود شود. ارزش جانهای از دست غیر قابل محاسبه، که در میانشان انسانهای شریف از کارگر و تکنسین تا دکتر و مهندس و دانشمند و افراد فرهیخته و معنوی بوده اند!
به راستی معمای توزیع بنزین وارداتی و اجازه عدم اسقاط خودرهای فرسوده و اجازه دادن به تولید خودروی بی کیفیت چی بود؟!
اگر به جای این مثلا 10 ملیون خودوری بی کیفیت، در عرض ده سال ده میلیون عدد خودروی ایمن و با کیفیت کم مصرف وارد میکردند و رایگان به ازای خودروهای قدیمی و فرسوده، به کردم میدادند، آیا کار عاقلانه تر نبود؟!
این هشدار لااقل این ناچیز بیش از 10 سالست در فضای مجازی میخوانم و میگویم، ولی گوش شنوایی در مسئولان نیست!
با قیمت ٣٠ ملیون شاید ال ٩٠ شکل خوبی نداشته باشه اما موتور و گیربکس عالی داره گزینه های زیادی میشه جلو پا گذاشت با اون قیمت
ملتو دور میزنن با یک سقف پاناروما یا آپشن هایی که اهمیت نداره
اون بابای کارگری که ٣٠ ملیون با قصد و قرض ماشین میخره نمیخواد هرروز
تعمیرگاه باشه اونم ماشین های چینی با قطعات گرون
اون موقعی که صاحبان صنایع را اعدام میکردند امروز را نمیدیدند. این مدیران وارث زحمات دیگران شدند و مانند بچه ی نااهل جان و مال مردم را از بین بردند.
تعجبم از اینه که این شرکتهای خودرو سازی با این همه محبوبیت روز افزون که در نظرات دوستان موج میزنه چطوری زنده اند؟؟؟؟؟؟؟؟
بهترین خودرو پرایده هیچ ماشینی به پرایدنمیرسه چراباید تعطیل بشه؟چون دنبال دزدی بیشتر برن سود بیشتر ببرن
حاجی ۳۰ ساله داره تولید میشه میگی بهترین ماشینه!؟آشغاله محضه.شمام طرز فکرتو عوض کن
Ggf عزیز. این آقا قربان همون آقا شوکت سریال گسله!!! اذیتش نکن بذار با هاش ! بکش حال کنه!!!
خدایا شفا عنایت فرما مغزهای ........... را
قربان داری اشتباه میزنی...............
کشته مرده این جمله ت شدم : هیچ ماشینی به پراید نمیرسه. داداش یه 5 دقیقه هم شده با یه ماشین دیگه رانندگی کن...................
خندیدیم. دمت گرم قربانت شوم.
پراید رو ادامه بدن موفق ترن راه اشتباهی در پیش گرفتن از هر لحاظ که حساب کنید برگشت به عقب است-قیمت-نما- کیفیت-سازنده.و....؟!!!
با بررسی هایی که بر روی خودرو های چینی طی 6 سال انجام دادم به این نتیجه رسیدم که. خورو های چینی واقعا. افتضاح هستن به ظاهرشان نگاه نکنید زمانی متوجه میشین که یه سال گزشته اندازه قیمت ماشین خرجش کردن و کسی هم ازتون نمیخره نمونش فاو و ام وی ام. اینم روش یا بلریانس
واقعا حس حقارت وجودمو گرفت
تنها راه نجاتمون اینه که بریزیم کارخونه سایپا و ایران خودرو و کارکنان و مدیراشو و ماشیناشونو باهم آتیش بزنیم
با سى تومن منطقه ازاد اى بیست یا مزدا دو میشه خرید! این خودرو هم سرنوشت متیز که قرار بود دوتومن باشه ولى اخرین قیمت فروش دوازده تومن و سیلو با قیمت شیش تومن و اخرین قیمت ١٨ تومن زنى لوگان قیمت هشت تومن الان اتوماتش ٥٠ تومنه همین وفرعون تیبا زیر ده تومن که سرى لکنته هاچبکش حدود سى تومن و الا ماشالله نمونه هاى دیگه این هم میدن ٥٠ تومن کى به کیه؟!!!!
اگه بگن جای پرایده پس باید پول پراید بفروشن حرف از 206 میارن تا بینا بین پول زیادی بگیرن اخوی شرکتهای ایرانی مار خوردن ....