درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
بنده ادعایی نسبت به داشتن یا نداشتن دانش فنی توربو ندارم اما خیلی ساده انگاری که بخواهیم فکر کنیم مثلا بنزین ما همتراز کیفیت بنزین دوبی در ضمن خودروهایی که توزیع حاشیه خلیج هستن موارد فنی که مربوط به کنترل دمای موتور و اینتر کولر سیستم توربو هستن بعلاوه تنظیمات ای سی یو خودرو مربوط به فشار اتمسفر تو اون منطقه روشون لحاظ میشه که بهینه ترین حالت موتور رو داشته باشن گواه حرف بنده هم از بنز و بی ام و بگیر تا همین چینی هایی که سیستم توربوشون تو کوتاه مدت به مشکل خورده و گذر زمان مشخص میکنه که مکانیسم توربو به بلد بودن شما مربوط یا شرایط سوخت و آب و هوا یا حق
با قیمت فعلی یکی از بهترین و با کیفیت ترین ماشینهای وارداتیه.موتورش حدود 160 اسب بخاره.کیفیت قطعات و کابینش خوبه.هیچ وقت هم ادعای suv بودن نداشته بلکه کراس اوره.اولا موقع کارشناسی توهین و لفاظی نکنید.ثانیا هر ماشینو باید با هم رده خودش بسنجید .این ماشین جزو پرفروشای اروپاست.تعجب میکنم نیومده راجع بهش جبهه میگیرن!
خودرو اچ کراس ایران خودرو با همین کیفت حتی با ابشن بیشتر وداشتن سانروف ودنده اتوماتیک حدود 50 ملیون میباشد
الان 45 هستش هم کارخونه هم بازار.را کیفیتِ 2 ستاره دارین مقایسه میکنین.عجب.
به نظر من حرف اقا میثم صحیحه و اقا سعید اشتب میکنند
ابلهی که این ماشین بی کیفیت و سدان کوچک رو با این قیمت بخره
از نظر شما جناب کارشناس مردم اروپا ابلهن که اینقدر اونجا استقبال شده؟
امیدوارم یه روزی برسه که مردم نظراتشونو بدون توهین بگن .
دلایل قوی باید و منطقی....
نکته جالب اینه که دارن ماشین 44 میلیونی امارات رو 104 میلیون پیش فروش میکنن و کلی ... سرشونو میندازن پایین میرن تندی میخرن
واقعا مستحقشیم...........
اونیه که میره کره ای کپی شده از لیفان ایکس 50رو میخره 200 تومن
صرف نظر از بحث قیمتی و کیفیت این ماشین یکی از موارد منفی این ماشین موتور توربو هستش که داره درسته برترین موتور ١٦٠٠ چند سال متوالی اروپاس و درسته طراحی موتور با مشارکت bmw انجام شده اما با سوخت و شرایط آب و هوایی موجود توی کشور که عموم مناطق ایران هوای گرمی داره همخوانی نداره کلا توربو سوخت درجه یک و هوای خنک + رسیدگی به شدت دقیق و زیاد میطلب که ما تو ایران این فاکتورو ها رو یا نداریم یا کم داریم و توی کوتاه مدت مالک رو با دردسرای فراوون بعدش درگیر میکنه
الان کلی ماشین توربو تو دوبی و ... که از ما گرمترن داره کار میکنه.شما اگه از مکانیسم توربو چیزی بلد باشی اینطور نظر نمیدی.